respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
maandag 9 februari 2009 om 20:27
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 20:25:
Sta mij toe jullie te corrigeren: De keutel werd met nadruk niet ingetrokken.
Objéction yourrrrrrr honourrrrrrrr!
De discussie ging over het al dan niet intrekken van keutels. De conclusie van TO was dat de keutel niet werd ingetrokken maar de suggestie werd wel gewekt!
Sta mij toe jullie te corrigeren: De keutel werd met nadruk niet ingetrokken.
De discussie ging over het al dan niet intrekken van keutels. De conclusie van TO was dat de keutel niet werd ingetrokken maar de suggestie werd wel gewekt!
maandag 9 februari 2009 om 20:29
quote:iry schreef op 09 februari 2009 @ 20:26:
[...]
Nou je maakt het er niet beter op met deze opmerking
je weet nog niet eens tegen WIE je allemaal forumt??
Nou sympathiek hoor
*aait Iry*
Je weet wel wat ik bedoel...dat ik dus niet op zit te letten hoe lang iemand er al dan niet is. Ik heb geen idee van tijd als het om het forum gaat eigenlijk.....
[...]
Nou je maakt het er niet beter op met deze opmerking
je weet nog niet eens tegen WIE je allemaal forumt??
Nou sympathiek hoor
*aait Iry*
Je weet wel wat ik bedoel...dat ik dus niet op zit te letten hoe lang iemand er al dan niet is. Ik heb geen idee van tijd als het om het forum gaat eigenlijk.....
maandag 9 februari 2009 om 20:29
quote:eleonora schreef op 09 februari 2009 @ 20:27:
[...]
De discussie ging over het al dan niet intrekken van keutels. De conclusie van TO was dat de keutel niet werd ingetrokken maar de suggestie werd wel gewekt!Ah, maar een suggestie is slechts theorie en het niet intrekken van de voornoemde keutel is een feit. Ergo, ik mag met recht concluderen dat het hier een met nadruk niet ingetrokken keutel betreft.
[...]
De discussie ging over het al dan niet intrekken van keutels. De conclusie van TO was dat de keutel niet werd ingetrokken maar de suggestie werd wel gewekt!Ah, maar een suggestie is slechts theorie en het niet intrekken van de voornoemde keutel is een feit. Ergo, ik mag met recht concluderen dat het hier een met nadruk niet ingetrokken keutel betreft.
maandag 9 februari 2009 om 20:34
quote:loomii schreef op 09 februari 2009 @ 20:30:
Even voor mijn duidelijkheid, mag je nu wel of niet dubbelnicken in één topic? Hetty van der Kwast wil namelijk graag iets zeggen over de gevaren van het intrekken van keutels.
dan opent hetty daar maar een topic over op gezondheid!
scheelt je een permaban en hier weer en hoop offtopicgeleuter (vrij geciteerd naar TO)
Even voor mijn duidelijkheid, mag je nu wel of niet dubbelnicken in één topic? Hetty van der Kwast wil namelijk graag iets zeggen over de gevaren van het intrekken van keutels.
dan opent hetty daar maar een topic over op gezondheid!
scheelt je een permaban en hier weer en hoop offtopicgeleuter (vrij geciteerd naar TO)
maandag 9 februari 2009 om 20:42
maandag 9 februari 2009 om 20:59
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 19:34:
[...]
Dat ik één keer stelletje kutwijven heb gezegd is iets onoverkomelijks voor velen. Een ander wordt er forummer van de maand mee maar dat terzijde. En ik hoef geen mensen overtuigen van mijn standpunt. Mijn standpunt is zoals ik het ervaar en anderen mogen dat anders zien.
Spuit 11 citeert uit jouw openingspost: "Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen."
De pot verwijt de ketel.....
Edit: Zoals ik al zei: Spuit 11. Misschien moet ik voortaan de laatste pagina's ook maar even gaan lezen
[...]
Dat ik één keer stelletje kutwijven heb gezegd is iets onoverkomelijks voor velen. Een ander wordt er forummer van de maand mee maar dat terzijde. En ik hoef geen mensen overtuigen van mijn standpunt. Mijn standpunt is zoals ik het ervaar en anderen mogen dat anders zien.
Spuit 11 citeert uit jouw openingspost: "Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen."
De pot verwijt de ketel.....
Edit: Zoals ik al zei: Spuit 11. Misschien moet ik voortaan de laatste pagina's ook maar even gaan lezen
maandag 9 februari 2009 om 22:07
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 19:07:
[...]
Ik wil hier ook niet iedereen over één kam scheren. Ik heb hier al genoemd dat ik ook leuke en meelevende mensen op het forum heb getroffen.
in je openingstekst noem je echter alleen kommer en kwel.
en dat herken ik ook wel, maar ik zie nergens dat je ook positieve dingen over het forum zegt, en die zijn er toch echt wel.
dat vind ik jammer dat je zo totaal negatief lijkt.
[...]
Ik wil hier ook niet iedereen over één kam scheren. Ik heb hier al genoemd dat ik ook leuke en meelevende mensen op het forum heb getroffen.
en dat herken ik ook wel, maar ik zie nergens dat je ook positieve dingen over het forum zegt, en die zijn er toch echt wel.
dat vind ik jammer dat je zo totaal negatief lijkt.
maandag 9 februari 2009 om 22:36
quote:sarah2ndlife schreef op 09 februari 2009 @ 22:07:
[...]
dat vind ik jammer dat je zo totaal negatief lijkt.In OP zeg ik dat sommige forummers zo reageren. Ik zeg niet iedereen. Ik heb verder in topic paar keer genoemd ook leuke forummers te hebben getroffen.
[...]
dat vind ik jammer dat je zo totaal negatief lijkt.In OP zeg ik dat sommige forummers zo reageren. Ik zeg niet iedereen. Ik heb verder in topic paar keer genoemd ook leuke forummers te hebben getroffen.