Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn lente avatar weer iets te snel gemaakt, het schijnt dat er een sneeuwstorm komt ofzo

Stressed is just desserts spelled backwards
Ging goed, maar ben nu AF. Wel lekker er weer uit te zijn.

Voor Z was hij toch niet echt bang, liep hij zo langs

Jin, wanneer krijg je uitslag van die tests?
Hel, voor jou voor je weekend. Niet leuk.

Moet wel lachen om opmerkingen van je mopje

Mijn mopje hoorde herrie bij de buren en vroeg zich af waar het vandaan kwam, dus ik zeg 'bij de buren'. Wilde ze weten of de buren dan in de muren wonen

Jin, die Oudste van jou, wat een lekkerbekje, prachtopmerking

Fijn accent kweek jij Amaal

Ik vind Enka wel een jongensmoeder, dus gok op jongen

Mamax, we zouden de opleiding tot contactpersoon van de VBN doen, maar ivm verhuizen Cin en eerste cursusdag vorig jaar op C's verjaardag is er niks van gekomen.
Heb nu ANTM opstaan, maatje 40 is volslank .

Star al wat van de school gehoord?

Bam hoe is het? Kom je je dagen daar nog een beetje door? Slaap je veel?

Gaaf Suus een goeie echo! Hoe sta je nu in deze zwangerschap? Heb je angst of kun je ook genieten? Lijnzaad hielp bij mij erg goed, en trekdrop .

Ris kun je niet overstappen naar een andere huisarts als je hier niet tevreden over bent?
Compu rusten ze 's middags niet op de eventuele school van CG? Lange dagen zijn dat dan he? Gelukkig duurt het nog een jaartje.

Ik wist helemaal niet dat er meerdere gebarentalen zijn, is deze die je nu hebt geleerd dan niet meer "bruikbaar" of kun je meerdere gebaren door elkaar gebruiken? Snap je het nog ?

Kokos ik heb een fohn van Philips, type weet ik niet meer maar hij is wit. En dan op de kop fohnen dan lijkt het nog wat . Nu even naar de foto's van Tim kijken
He bah Mal, sneeuw niks aan. Wij gaan van het weekend naar Londen maar daar ook alleen maar sneeuw, ik haat sneeuw! Ik wil weer blaadjes aan de bomen .

Mooi kereltje Kokos, geweldig als ze gaan lachen he! Mooie fiets van Lianne, kan ze er al een beetje op fietsen?
Star, ik zou eergisteren de uitslag krijgen, ik bel nu elke dag. Ik heb het gegoogled, je wordt er niet vrolijk van (dodelijke erfelijke ziekte). Maar goed, ik sta er maar niet teveel bij stil, dat heeft nu toch geen zin. En nu heeft ie weer 38graden en hoest weer en klinkt weer hees. Ik maak me echt zorgen om het poppeke.

Juud, u is er weer! Haaaaaaaaaaai!

Jullie op hyves? Waarom weet ik dat niet???
Oh Juud, naar Londen, wow. Met man alleen of kindjes ook mee?
Hallo en dag, even bijgelezen maar ben te moe van het spinnen dat ik geen puf heb om te reageren...

Alsof ik als SB praat: we goan noar de hai. Tsss
haha Amoal, het stoat je gut hoor.
Alleen met man Jin, lekker he!

Toen zat jij met Simon in het ziekenhuis dus het is vast langs je heen gegaan. Multiply was niet zo handig en ik was mijn wachtwoord alweer kwijt. Maar jij komt toch ook daar buurten?

Jij zou toch ook met Man weggaan, moet dat nog gaan gebeuren of was dat toen Simon zo ziek was?
Oooh, ik kom me snel aanmelden zeg, ik wil ook bij jullie horen!

Leuk zeg, alleen met man weg. Wij zijn al geweest, en toen we thuis waren ging het mis, de volgende ochtend zaten we al bij de dokter.
Ja Juud, ik snap ook niet dat jullie helemaal naar Londen gaan, want je komt toch je bed niet uit Jullie hadden net zo goed naar Lutjebroek kunnen gaan. Geintje, is hartstikke gaaf Londen. Kun je ook heeeeeel leuk winkelen. Zal ik dan na jullie weekendje weg even komen met kado?

Nou, de laatste keren de bus in gaat gelukkig al stukken beter! Als Mr J de bus ziet begint hij wel wat te piepen, maar hij gaat verder zonder problemen mee. Fijn hoor. Ik voelde me altijd zo'n ontaarde moeder als hij helemaal overstuur weg ging. Drukke dag voor de boeg. Heb zo rijles, dan moet ik naar het KDV en vanavond theorieles.

M belde en ik hoorde net dat onze indicatie bij het CIZ verlengd moet worden en dat ik waarschijnlijk veel minder uren krijg vanwege bezuinigingen en dat de 3 dagen naar het KDV ook niet meer zeker is. Lekker dan. Nou ja, maar weer afwachten.
Ik kreeg sowieso zelf 3 uur ondersteunende hulp en 2 uur voor Jonathan voor thuiszorg. Die 3 uur van mij gaat helemaal weg vallen want dat is uit de AWBZ gehaald. En de uren voor Jonathan zijn dus niet zeker en die 3 dagen KDV ook niet meer. En de directeur van de thuiszorg zou ons helpen met de indicatie en die was de hele tijd aan het vertellen dat we meer uren zouden krijgen, want het is ook echt nodig, en nu hebben we een veel hardere diagnose dan de vorige keer, en nu ineens zegt hij dat we er waarschijnlijk zwaar op achteruit gaan.
Wat is dat nou voor bureaucratie Mal, gek! Wat moet je vechten voor waar je recht op heb...
Ja, dat is wel zo, maar bij het CIZ houden ze natuurlijk ook wel rekening met de kredietcrisis.
Goedemorgen!

Hier maar weer een eigenheimerig stukje.

Dokter is net geweest, en ik wordt niet blij van hem.

zijn ook wel wat positieve kanten, zoals dat de bloedwaardes snel vooruit gaan, dat is dus mooi.

De leverfunctie is ook wat beter, maar helaas niet optimaal.

De bacterie die zich in mij zo gezellig gehuisvest heeft, is een behoorlijke lastige en daarom gaan ze het maximale aantal dagen aan antibiotica geven (ik krijg 8 zakken op een dag) en dat moet via de bloedbaan, omdat dat het beste resultaat geeft en dus het beste bestrijd. Ik krijg 16 februari een MRI, dus ik ben hier tot volgende week woensdag nog zoet mee ( en dat is dus nog niet zeker).

Zondag stoppen ze de antibiotica en dan gaan ze maandag een kweek afnemen of de bacterie uitgeband is,

Sinds gisteren kots ik de longen uit mijn lijf, dus dat is ook heel fijn.. Dit zou kunnen komen door de hoeveelheid antibiotica, en dat mijn lichaam dat nu afreageerd op mijn maag ( het zal eens niet).

Als het goed is komt vandaag de Chirurg langs, om te bespreken hoe en wat met de drain en het opereren.

Positief blijven is zo wel erg lastig, maar we houden de moed er maar weer in. Al staat het huilen me nader dan het lachen
er waren wat vragen gesteld maar ik ben ze even kwijt, sorry!
O Bam, wat een ellende.....

waarom willen ze een MRI gaan doen?
Ik wil wel nog even aan iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel uitdelen!
Oh, Bammetje wat shit nou toch weer... Weet je nog helemaal niks en ziet het er naar uit dat dit nog langer gaat duren en moet je ook nog kotsen.... Schat, ik ga je vanmiddag maar weer eens een leuk boekie sturen. Waar heb je zin in?
Jullie doen al genoeg, jullie hoeven niks te sturen.

Mal: volgens mij voor de lever, maar hij vertelde zoveel dat me dat niet helemaal duidelijk is, dus dat ga ik nog navragen aan de verpleegkundige.
Maar ik wil het graag dus dan verzin ik het zelf wel

Liefje, het is toch echt 3x niks zo zeg. Julian nog wel ok er mee nu?
Het is ook mooi klote, maar ik laat me niet op de kast jagen, ik maak er maar het beste van.

Je bent lief.

Juul, gaat gelukkig nog goed, maar hij roept wel elke dag dat mama mee naar huis moet, en gisteren moest ik steeds zo overgeven waar hij bij was. dus ik zei tegen manlief gaan jullie maar voor hij zo overstuur raakt. Hij ging dus mooi niet mee, hij ging wel bij mama slapen, en kruipte helemaal tegen me aan onder de dekens. Ik moest hem dus omkopen, dat hij chocolademelk kreeg thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven