Date
woensdag 21 juni 2017 om 19:57
Bedenk je dat jij ook nog maar moet zien of jij hem / haar wel leuk genoeg vindt. Het werkt twee kanten op toch? Misschien valt die ander jou juist wel tegen. En denk eraan dat die ander vast ook met zenuwen zit.
En geniet ook van de zenuwen. Veel mensen zitten al jaren in een ingekakte relatie en zijn jaloers op jou, dat je dit soort spanning nog mag meemaken.
Verder... suiker, chocola, alcohol, vet eten even mijden, veel groente en fruit eten... hopelijk voorkomt dat pukkels. Herkenbaar probleempje... bij mij komt het door de zoet-aanvallen en vreetkicks vlak voor ongesteldheid, dus volgens mij meer door het toegeven aan wat mijn lijf wil eten, dan de hormonen zelf.
Je wilt iemand treffen die jou leuk vindt om hoe JIJ bent. Dus wees gewoon jezelf.
Veel plezier zondag!
En geniet ook van de zenuwen. Veel mensen zitten al jaren in een ingekakte relatie en zijn jaloers op jou, dat je dit soort spanning nog mag meemaken.
Verder... suiker, chocola, alcohol, vet eten even mijden, veel groente en fruit eten... hopelijk voorkomt dat pukkels. Herkenbaar probleempje... bij mij komt het door de zoet-aanvallen en vreetkicks vlak voor ongesteldheid, dus volgens mij meer door het toegeven aan wat mijn lijf wil eten, dan de hormonen zelf.
Je wilt iemand treffen die jou leuk vindt om hoe JIJ bent. Dus wees gewoon jezelf.
Veel plezier zondag!
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 21 juni 2017 om 21:39
Goed advies, helemaal mee eenspatsy--stone schreef: ↑21-06-2017 19:57Bedenk je dat jij ook nog maar moet zien of jij hem / haar wel leuk genoeg vindt. Het werkt twee kanten op toch? Misschien valt die ander jou juist wel tegen. En denk eraan dat die ander vast ook met zenuwen zit.
Veel plezier zondag!