Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Geknutseld bedoelde ik. Hè hoe schrijf je dat? Knutsellen. Wat een gek woord trouwens.
Gekunsteld, vermoedelijk. Maar ik ben niet van de taalpolitie.
kaatjekeuvel21 schreef:
24-06-2017 00:46
:-D

Ze is een geweldige performer, maar een beroerde zangeres. Ik was in de Arena in 2006. Schitterende show, maar het was eigenlijk niet te harden qua zang. Evengoed genoten. De Police daar in tegen. :-D

Yep performer. Een van de beste misschien wel. Vrouwelijk. Toen.
Knutselen
kaatjekeuvel21 schreef:
24-06-2017 00:46
:-D

Ze is een geweldige performer, maar een beroerde zangeres. Ik was in de Arena in 2006. Schitterende show, maar het was eigenlijk niet te harden qua zang. Evengoed genoten. De Police daar in tegen. :-D
Ohhhh, nou dan er is er dat verhaal dat Prince en Sting samen op het podium stonde ooit en dat Sting wegliep omdat Prince hem wegspeelde qua gitaar. En Sting was not amused.

Maar goed, daar was ik niet bij.
Jonari schreef:
24-06-2017 00:50
Knutselen
Ja die.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 00:53
Deze vind ik zo geniaal :rofl:

https://www.youtube.com/watch?v=8oK0Wl7_MXk

Die is geweldig :heart:

MoirenPhae schreef:

:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij zingt in het begin over een man die kaal wordt, op dat moment kijkt hij de zaal in, zit er een kale man. Hij krijgt de slappe lach, maar elke keer als hij weer wil beginnen, begint het achtergrondkoor met "hoehoeoehoe". Daar krijgt hij zo de slappe lach van en elke keer als ze beginnen begint hij weer.

Ik moet echt zo lachen als ik dit zie :rofl:
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 00:57
Hij zingt in het begin over een man die kaal wordt, op dat moment kijkt hij de zaal in, zit er een kale man. Hij krijgt de slappe lach, maar elke keer als hij weer wil beginnen, begint het achtergrondkoor met "hoehoeoehoe". Daar krijgt hij zo de slappe lach van en elke keer als ze beginnen begint hij weer.

Ik moet echt zo lachen als ik dit zie :rofl:
:rofl:
lrishCassidy schreef:
24-06-2017 00:39
Ja zoiets. Heb ik al eerder verteld hier geloof ik.
Ik vond het gezellig hoor voor heel even, maar het was m'n ding niet, te gangsta.
Same for New Wave trouwens, te depressief.
Mèn wat depressief idd. Het voordeel van stromingen en tig jaren later is dat alleen het mooie boven is boven blijven drijven.
Ik heb hip hop pas leren waarderen toen het uit was.
Je bent zelf een theepot
MoirenPhae schreef:

O, ja. Deze weet ik nog. Ik was 14 toen the king overleed. Je werd in het jaar na z'n dood met dit dood gegooid.
Verschikkelijk, en toen kreeg je ook nog het briljante nummer I remember Elvis Presley. Ik was heel opgelucht toen het 1978 werd.
SuzanneSuus schreef:
24-06-2017 01:03
Mèn wat depressief idd. Het voordeel van stromingen en tig jaren later is dat alleen het mooie boven is boven blijven drijven.
Ik heb hip hop pas leren waarderen toen het uit was.
Ik vond de scene wel gezellig toen, gezelliger dan new wave bijvoorbeeld.
Maar met beiden had ik na een tijdje niks meer. Het paste niet bij mijn mood ofzo.
House heb ik ook nog heel lang gedaan.
Rock, wat niet.
Maar toch kom ik altijd weer terug bij Prince. Die heeft geen echte scene, of iig minder duidelijk, minder groot.
kaatjekeuvel21 schreef:
24-06-2017 01:04
O, ja. Deze weet ik nog. Ik was 14 toen the king overleed. Je werd in het jaar na z'n dood met dit dood gegooid.
Verschikkelijk, en toen kreeg je ook nog het briljante nummer I remember Elvis Presley. Ik was heel opgelucht toen het 1978 werd.
Echt?
Ik kan me er niets van herinneren.
lrishCassidy schreef:
24-06-2017 00:45
Had ik trouwens echt, die nep gouden ketting. Zoals Public Enemy dat had. Maar dan zonder een grote klok hahaha.
Wel leuk om aan terug te denken.
Ik heb een blauwe maandag in het AMC gewerkt, dat ligt in A'dam zuid oost waar veel mannen met zo'n ketting liepen en lopen. Als die ketting af moest keken ze alsof je ze wilde castreren.
Je bent zelf een theepot
Enn schreef:
24-06-2017 00:47
Oh ik zie nu voor het eerst dat het een zwarte kitten met vleermuisvleugels is. :-$
Daar doe je dan je best voor :'(
kaatjekeuvel21 schreef:
24-06-2017 01:04
Oh dat ken ik ook niet. Ik vond deze van Elvis altijd wel leuk, terwijl ik echt geen Elvis fan ben:

https://www.youtube.com/watch?v=59pOE3OmUi8
Ik kan het overlijden van Elvis Presley me ook nog herinneren hoor, vooral de verslagenheid en schrik van mijn ouders. Mijn vader was echt een moment uit het veld geslagen en aangedaan. De man is een muziek liefhebber dus was echt onder de indruk ook al was hij niet perse enorme fan van E.P.
enn wijzigde dit bericht op 24-06-2017 01:15
8.72% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
24-06-2017 01:11
Ik kan het overlijden van Elvis Presley me ook nog herinneren hoor, vooral de verslagenheid en schrik van mijn ouders. Min vader was echt een moment uit het veld geslagen en aangedaan. De man is een muziek liefhebber dus was echt onder de indruk.
Ik herinner me dat ook nog. Was voor het eerst dat de dood van een bekende zanger zo uitgebreid in de media kwam, naar mijn beleving in ieder geval.

Ik was zelf best van slag door het overlijden van David Bowie, dat zullen mijn kinderen zich ook wel herinneren, denk ik.
Wellicht omdat ik ze daarna gedwongen heb om Labyrinth te kijken :proud:
SuzanneSuus schreef:
24-06-2017 01:10
Ik heb een blauwe maandag in het AMC gewerkt, dat ligt in A'dam zuid oost waar veel mannen met zo'n ketting liepen en lopen. Als die ketting af moest keken ze alsof je ze wilde castreren.
Ja echt? Zo serieus was het hier in Limburg geloof ik niet. Het was vooral Show ^^
Knuffelheks schreef:
24-06-2017 01:10
Daar doe je dan je best voor :'(

Heb je die zelf gemaakt?
Jonari schreef:
24-06-2017 01:09
Echt?
Ik kan me er niets van herinneren.
Ik wel, hoor. Augustus 1977. Eerste schoolweek na de zomer vakantie. Maar, ik begin nu ik de menopauze gepasseerd ben, Elvis steeds meer te waarderen. :cheer:
Mijn vader hield meer van Jim Reeves en Freddy Quinn.
Jonari, plaats maar.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven