Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 13:36
Ik vind die permabannen toch wel zo onzinnig als je gewoon toch steeds terug kunt komen. Zorg er dan - geen idee hoe - voor dat ze geen nieuwe nick kunnen nemen zodat iedereen weet welk vlees ze in de kuip hebben.
Het is ook nogal een verschil of je een perma hebt omdat je het te vaak niet met het beleid eens bent geweest of omdat je iemands persoonlijke gegevens op het forum hebt gegooid oid.
Het is ook nogal een verschil of je een perma hebt omdat je het te vaak niet met het beleid eens bent geweest of omdat je iemands persoonlijke gegevens op het forum hebt gegooid oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 24 juni 2017 om 13:43
Is dit een verwijzing naar...of zit je er echt mee?BridgetteDubois schreef: ↑24-06-2017 13:41Ik zit er vreselijk over in de rats, de gepermabande dat was... ****
zaterdag 24 juni 2017 om 13:45
Een verwijzing
zaterdag 24 juni 2017 om 13:46
Hmmm ff denken...rijmt het?
zaterdag 24 juni 2017 om 13:47
Ik lees tam zijn onzin nooit.
zaterdag 24 juni 2017 om 13:49
Enige onzin die ik van hem gelezen heb, is loempia's op pizza
zaterdag 24 juni 2017 om 13:51
BridgetteDubois schreef: ↑24-06-2017 13:49Enige onzin die ik van hem gelezen heb, is loempia's op pizza![]()
En vergeet de secondelijm niet. ( Dan wel niet op pizza, maar toch)
zaterdag 24 juni 2017 om 13:58
Oh was dat een aanwijzing
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:00
Vorige week ook nog geband-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 13:13En geen idee over wie jullie het hadden op vorige napraat![]()
of je leest even verder
zaterdag 24 juni 2017 om 14:02
Nou er ging bij mij wel een belletje rinkelen, en dat gebeurt niet zo vaak
zaterdag 24 juni 2017 om 14:06
Eens.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-06-2017 13:36Ik vind die permabannen toch wel zo onzinnig als je gewoon toch steeds terug kunt komen. Zorg er dan - geen idee hoe - voor dat ze geen nieuwe nick kunnen nemen zodat iedereen weet welk vlees ze in de kuip hebben.
Wat betekent permanent als je steeds terug kunt komen.
Blokkeer dan dat IP adres ook echt.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:10
BridgetteDubois schreef: ↑24-06-2017 14:02Nou er ging bij mij wel een belletje rinkelen, en dat gebeurt niet zo vaak![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:10
Ik weet van een andere site waar ik mod was dat ze dat konden omzeilen. Je kon bannen wat je wilde, maar het had geen nutEleonora-1 schreef: ↑24-06-2017 14:06Eens.
Wat betekent permanent als je steeds terug kunt komen.
Blokkeer dan dat IP adres ook echt.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:14
Nee ik ben het braafste meisje van de klas. Dus dat gaat niks worden met mij.BridgetteDubois schreef: ↑24-06-2017 14:10Inkoe toch, had ik niet achter je gezocht dat je zo ruig bent!
zaterdag 24 juni 2017 om 14:16
Volgens mij mag je niet met een proxy forummen, daar staat ook een permaban op heb ik begrepen.
Maar er zijn volgens mij best wel manieren om met een perma of ip ban te forummen. Je moet je er wel in verdiepen. Ik zou daar geen zin in hebben. Veel te complex en ingewikkeld, vinnik dan he?
Maar er zijn volgens mij best wel manieren om met een perma of ip ban te forummen. Je moet je er wel in verdiepen. Ik zou daar geen zin in hebben. Veel te complex en ingewikkeld, vinnik dan he?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:20
Ze is in het echt ook een eng mens hoor. BrrrBridgetteDubois schreef: ↑24-06-2017 14:10Inkoe toch, had ik niet achter je gezocht dat je zo ruig bent!