Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:25
zaterdag 24 juni 2017 om 14:30
Ik heb er ook geen ruk verstand van. Dat blijkt wel weer.
Wat wel duidelijk is is dat heel anders forummen dan je bent dus blijkbaar heel moeilijk is.
Dat vind ik wel een geruststellende gedachte.
Dus van die types waarvan je bij posting een, met een nieuwe nick, denkt, hé, daar heb je Honneponnetje weer' maar dat wordt heftig ontkent, je er eigenlijk gewoon donder op kan zeggen dat het dus wel degelijk Honneponnetje is.
Het valt gewoon door de mand, bepaald postgedrag.
Hoopgevend!
zaterdag 24 juni 2017 om 14:49
Ja dat vraag ik mij ook af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:07
Ik vind elke ban die langer duurt dan " zo, effe afkoelen , jij " bijzonder kinderachtig. Dat je voor iets stompzinnigs een maand op moet zouten slaat echt nergens op.Eleonora-1 schreef: ↑24-06-2017 14:06Eens.
Wat betekent permanent als je steeds terug kunt komen.
Blokkeer dan dat IP adres ook echt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:08
zaterdag 24 juni 2017 om 15:17
Ik ook.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 15:14Ooh ik vind de meeste permabannen zwaar terecht.
Opbokken.
Regelmatig heeft het zelfs veel te lang geduurd voor 'ie uitgedeeld werd.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:23
Vreselijk hè!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 15:20Hahaha hihihi. Gelukkig heb ik thuis geen meneertje die niet weet hoe de stofzuiger aan moet hihi.
En ze heeft zelf hihi de spatieziekte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 15:31
thuis/kinderen-en-huishouden/list_messa ... #p27234606
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 15:33
Stel dat Meds binnen zoveel tijd nog twee keet een ban krijgt zoals ze de vorige keer kreeg, nl voor " patat " en " hoe heet de hond " . Dan zou je dat toch ook niet terecht vinden ? Maar zo werkt het nu wel.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 15:14Ooh ik vind de meeste permabannen zwaar terecht.
Opbokken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:34
Jammer, nu mis je al mijn briljante overpeinzingen.
zaterdag 24 juni 2017 om 15:35
+1
zaterdag 24 juni 2017 om 15:38
Dat trek ik een stuk beter dan zo'n hihihahaTO.