Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn vader komt ook altijd als het niet uitkomt. Ik kwam net moe van het werk en had er geen zin in maar ja we zijn net terug van vakantie en morgen gaat hij weer voor een paar weken weg . Hij had wel gebeld van te voren dat vond ik al ontzettend uniek want al vanaf dat ik op mezelf woon staat hij altijd onverwachts op de stoep.
dolfje schreef:
24-06-2017 16:55
Meestal gaan wij 1x per jaar of zo naar een Griek..Dan ben ik weer genezen want net als bij shoarma etc krijg ik last van mijn maag /darmen etc maar daar mag ik hier niet over praten :P
:devil:
dolfje schreef:
24-06-2017 16:41
Wij gaan uit eten met schoonouders. Grieks en ik weet nu al wat ik ga eten. Nu al zin in.
Oeh lekker Ik houd van Grieks eten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn ouders doen dat ook. Op de meest achterlijke momenten langskomen. Grrrr..
Woensdagmiddag 17:00. Man net thuis, ik wil eten gaan koken, ding-dong.
Of zondagavond 21:15. Samen gebarbecued, nog even in bad en vroeg op bed, want morgen weer een nieuwe werkweek. Ding-dong...
Hugh-Jazz schreef:
24-06-2017 17:20
Mijn ouders doen dat ook. Op de meest achterlijke momenten langskomen. Grrrr..
Woensdagmiddag 17:00. Man net thuis, ik wil eten gaan koken, ding-dong.
Of zondagavond 21:15. Samen gebarbecued, nog even in bad en vroeg op bed, want morgen weer een nieuwe werkweek. Ding-dong...
Mijn ex schoonouders hadden daar ook een handje van. Die kwamen dan het liefste op zondagavond 21.00 langs als ik dan lekker stond te douchen, in bad zat of lekker in pyjama op de bank tv aan het kijken was.
Werkelijk niemand haalt het in zijn hoofd om zonder afspraak langs te komen. Verstandig van ze.
dolfje schreef:
Meestal gaan wij 1x per jaar of zo naar een Griek..Dan ben ik weer genezen want net als bij shoarma etc krijg ik last van mijn maag /darmen etc maar daar mag ik hier niet over praten :P
:thumbsup:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik probeer samen met man te koken. Ben donderdag geopereerd en mag mijn arm nog niet teveel belasten. (Sorry voor ziek, zwak, misselijk bericht.) We zijn na enig onderhandelen uitgekomen op soep met een versgebakken broodje. Wat een gedoe om dat samen te doen :furious:
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:33
Werkelijk niemand haalt het in zijn hoofd om zonder afspraak langs te komen. Verstandig van ze.
Heb je ze dat hardhandig geleerd? :P
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 17:39
Nee hoor, ik doe gewoon niet open :D En aangezien iedereen weet dat ik doe wat ik zegt doet niemand het :hihi:
dolfje schreef:
24-06-2017 16:41
Wij gaan uit eten met schoonouders. Grieks en ik weet nu al wat ik ga eten. Nu al zin in.
Ik gok op Grieks?
dolfje schreef:
De schijterij is voor morgen in het café :proud:
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 17:59
Hopelijk niet want gaan morgen naar een festival waar we twee uur voor onderweg zijn...
:)
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 17:59

:proud:
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 17:39
Hier weet ook iedereen hoe ik het graag heb, bezoekgewijs.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
24-06-2017 18:21
maar weten klinkt veel vriendelijker dan niet in je hoofd halen :whistle:
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:40
Nee hoor, ik doe gewoon niet open :D En aangezien iedereen weet dat ik doe wat ik zegt doet niemand het :hihi:
Ik zag taferelen waar je ze bij de deur wegslaat. :popcorn:
Solomio schreef:
24-06-2017 18:21
Hier kan iedereen altijd binnenvallen en dat doen ze dan ook, kan en mag allemaal. Maar mijn schoonmoeder plant het altijd verkeerd.
Zij denkt dat iedereen net zoals zij op een zaterdag om 7 uur opstaat om een rondje te gaan hollen of fietsen.
Nouschi schreef:
24-06-2017 12:24
Wij gaan nachos eten! Jalapenos gehaald, crème fraîche, rode saus, nu al zin in!!
Nacho cheese chips also allowed?
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 18:23
maar weten klinkt veel vriendelijker dan niet in je hoofd halen :whistle:
Ik ben ook veel vriendelijker. :bonk:
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:33
Zelfde hier.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
24-06-2017 18:27
Hier kan iedereen altijd binnenvallen en dat doen ze dan ook, kan en mag allemaal. Maar mijn schoonmoeder plant het altijd verkeerd.
Zij denkt dat iedereen net zoals zij op een zaterdag om 7 uur opstaat om een rondje te gaan hollen of fietsen.
Hier is maar een zeer select groepje welkom. Die autismekaart komt in dit geval goed van pas.
Ik heb vanavond een salade gemaakt van verwarmde champignons, bosui en courgette met veel kruiden op koude rucola, aspergetips en gerookte forelsnips.

Klinkt misschien als een hele gekke combi, maar lekker!
Hier is de voordeur altijd los en wandelt iedereen gewoon naar binnen.
Bezoek? Bah!

Onaangekondigd bezoek? Honderdmaal bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven