Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 19:14
Dit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 25 juni 2017 om 19:17
Oudblond schreef: ↑25-06-2017 19:14Diten boter op je hoofd. Gelukkig voor jou zijn de temperaturen op dit moment gunstig voor sujetten als jij. Lees jij echt niet? Ze scheldt forummers uit, spoort duidelijk niet, het gaat duidelijk niet goed met haar en dan post jij dit? Jij die het altijd over groepjes heeft, die het boehoehoeh allemaal gemeen vindt, jij die steeds posts uit hun context haalt? Echt? Als je echt met haar begaan bent dan probeer je haar op een heel andere manier te beschermen. Maar nee hoor bevestig haar gedrag nog maar even met je bigkiss en geluk. En ja ik vind er dus wat van en dat mag hier.
Inderdaad. En daarnaast zou ik me schamen als ze anderen verrot scheld maar vervolgens zou doen alsof ik haar vriendje ben. Nee bedankt.
zondag 25 juni 2017 om 19:17
Alles om maar tegen 'ons' in te gaan, zelfs als het een compleet van de pot gerukte post is.Oudblond schreef: ↑25-06-2017 19:14Diten boter op je hoofd. Gelukkig voor jou zijn de temperaturen op dit moment gunstig voor sujetten als jij. Lees jij echt niet? Ze scheldt forummers uit, spoort duidelijk niet, het gaat duidelijk niet goed met haar en dan post jij dit? Jij die het altijd over groepjes heeft, die het boehoehoeh allemaal gemeen vindt, jij die steeds posts uit hun context haalt? Echt? Als je echt met haar begaan bent dan probeer je haar op een heel andere manier te beschermen. Maar nee hoor bevestig haar gedrag nog maar even met je bigkiss en geluk. En ja ik vind er dus wat van en dat mag hier.
zondag 25 juni 2017 om 19:19
SorryLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:14Zeg doe me een lol, daar heb ik al een keer 24 uur voor uitgezeten. Dan had je maar beter op moeten letten hoor.
Ik had dat al verwacht (niet van die ban)
zondag 25 juni 2017 om 19:26
Ik had een hoerenlopende man. Dus ik ben bang dat ze iets achterliep op de feiten.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:27Maar niemand van hullie zit in een rolstoel, werkeloos (want ja met rolstoel kan je niet werken ofzo) en heeft een hoerenlopende man?
zondag 25 juni 2017 om 19:26
Nee. Ik Facebook nog niet zo lang en ik heb alleen maar leuke forummers op mijn FB.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 19:27
Nou inderdaad. Als ik niet al een mening over Missie had was dit wel hét moment om haar af te schrijven..
En die andere koekoek.. nou eh koekoek dus!
zondag 25 juni 2017 om 19:28
Echt heAeonOfWinter schreef: ↑25-06-2017 19:27Walchelijke reactie van Bruise, net als jouw emoticon er onder. Bah.
zondag 25 juni 2017 om 19:29
Ja ik.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:27Maar niemand van hullie zit in een rolstoel, werkeloos (want ja met rolstoel kan je echt nooit een baan hebben ofzo) en heeft een hoerenlopende man?

Maar hij houdt wel van me, dat kun je zien.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 25 juni 2017 om 19:30
Die van mij is naar een TT BBQ. Zegt ie... Wie weet waar hij uithangt.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:27Maar niemand van hullie zit in een rolstoel, werkeloos (want ja met rolstoel kan je echt nooit een baan hebben ofzo) en heeft een hoerenlopende man?
8-O
zondag 25 juni 2017 om 19:33
De rolstoel TT?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 19:30Die van mij is naar een TT BBQ. Zegt ie... Wie weet waar hij uithangt.
8-O