Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
sjansje schreef:
25-06-2017 20:49
Nou ja..euh...niet om Missie te verdedigen of zo, maar al meelezend vroeg ik me ook af waarom persé 88. Dat kwartje was bij mij niet gevallen.
Oké, dat zegt vast veel over mij, want nu jullie het uitleggen is het opeens heel logisch. :facepalm:
Ik wist ook niet dat 88 voor heil Hitler stond, dus het ligt niet alleen aan jou, maar ook aan mij.
FiIee schreef:
Ik ga je staffen voor het misbruiken van mijn quote. Ik wil die namelijk niet in een bericht met al die anderen hebben
Is onderstaande quote dan niet jouw quote?

FiIee schreef: ↑25-06-2017 19:52
Omdat 88 het nummer in charlottew88 haar nick is.

Edit: ik ben erin getrapt :facepalm: voor mijzelf.
LOEP ME MAAR aub.
FiIee schreef:
25-06-2017 19:52
Omdat 88 het nummer in charlottew88 haar nick is.

Edit: ik ben erin getrapt :facepalm: voor mijzelf.
Dit zijn niet jouw eigen woorden??
LOEP ME MAAR aub.
Dana schreef:
25-06-2017 20:06
Er zijn wat extreemrechtse cijferfetisjisten die daar iets hitleriaans in zien, las ik hier laatst.
Ik verdenk jou er geen moment van dat je het nummer daarom voert. Maar ik verdenk Missie M er wel van dat ze daarom zo moest lachen.
Oh weer wat geleerd. Ik heb 88 gekozen omdat dat het geboortejaar was van mijn hond en omdat ik toen geen inspiratie had :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
FiIee schreef:
25-06-2017 20:50
Ik wist ook niet dat 88 voor heil Hitler stond, dus het ligt niet alleen aan jou, maar ook aan mij.
Staat dan getal voor Hitler? Ba'h! Wat heeft dat dan te maken met Charlotte88? Walgelijk!!
LOEP ME MAAR aub.
Fijn.

Ik wees net in CM de mods erop dat die rare rant van Eindje er nog steeds staat/stond, met de toevoeging dat ik hem voor de zekerheid nog maar een keer gestaft had. En het verzoek om even uitleg te komen verschaffen als ze dergelijk taalgebruik vinden vallen onder de afdeling 'positief forummen'.

En wat denk je? Het heeft er nog geen minuut gestaan, want offtopic. De mods krijgen me niet gauw over de zeik, maar nu zijn ze toch een heel eind op weg.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-06-2017 20:37
Schijnheilig geleuter.
Onnodig geleuter, jammer van de aandacht
( uh jaaaa, ik doe het nu ook)
Je bent zelf een theepot
missie_m schreef:
25-06-2017 20:56
Staat dan getal voor Hitler? Ba'h! Wat heeft dat dan te maken met Charlotte88? Walgelijk!!
Doe niet zo ***

Ik ga dat woord niet typen voor de stafferds dus je mag zelf invullen wat ik bedoel. Het bewuste woord is al eerder genoemd hier.
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 20:57
Fijn.

Ik wees net in CM de mods erop dat die rare rant van Eindje er nog steeds staat/stond, met de toevoeging dat ik hem voor de zekerheid nog maar een keer gestaft had. En het verzoek om even uitleg te komen verschaffen als ze dergelijk taalgebruik vinden vallen onder de afdeling 'positief forummen'.

En wat denk je? Het heeft er nog geen minuut gestaan, want offtopic. De mods krijgen me niet gauw over de zeik, maar nu zijn ze toch een heel eind op weg.
En ze krijgt er ook geen straf voor.
FiIee schreef:
Heb ik hier ooit wel eens gelezen. Maar dat was lang nadat ik voor mijn nick had gekozen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
sjansje schreef:
Nou ja..euh...niet om Missie te verdedigen of zo, maar al meelezend vroeg ik me ook af waarom persé 88. Dat kwartje was bij mij niet gevallen.
Oké, dat zegt vast veel over mij, want nu jullie het uitleggen is het opeens heel logisch. :facepalm:
Precies. Dank je wel. :redrose: Maar had je missie geheten dan had je dat vooral niet hardop mogen denken.
LOEP ME MAAR aub.
Lady_Voldemort schreef:
Fijn.

Ik vroeg mij al af wat er gewist was maar dat dus :facepalm:
FiIee schreef:
Dat wist ik inderdaad niet, maar ik bedoelde dus dat ik me kan voorstellen dat Missie zich (net als ik) afvroeg waarom nu persé +88.
Ik had het dus ook niet aan een nick gelinkt. Dacht dat er gewoon een random getal was gepost.
missie_m schreef:
25-06-2017 20:59
Precies. Dank je wel. :redrose: Maar had je missie geheten dan had je dat vooral niet hardop mogen denken.

Arme meid toch.
charlottew88 schreef:
25-06-2017 20:59
Heb ik hier ooit wel eens gelezen. Maar dat was lang nadat ik voor mijn nick had gekozen.
Ik dacht altijd dat het voor je geboortejaar stond zoals zovelen hier hebben.
FiIee schreef:
25-06-2017 20:58
En ze krijgt er ook geen straf voor.
Uiteraard niet nee. Er worden forummers voor minder geband maar wat zij uitbraakt dat mag gewoon.
sjansje schreef:
25-06-2017 21:00
Dat wist ik inderdaad niet, maar ik bedoelde dus dat ik me kan voorstellen dat Missie zich (net als ik) afvroeg waarom nu persé +88.
Ik had het dus ook niet aan een nick gelinkt. Dacht dat er gewoon een random getal was gepost.
Ik had het dus ook niet eens aan een nick gelinkt. En al helemaal niet aan Hitler (getver) Zoiets zou Bruise niet doen.

Ik ga er maar van uit dat hier een paar forumsters hun frustratie (vanwege de onaardige post) kwijt moeten. Ik ben weer foetsie.
LOEP ME MAAR aub.
FiIee schreef:
25-06-2017 21:01
Ik dacht altijd dat het voor je geboortejaar stond zoals zovelen hier hebben.
Nee ik ben jaren ouder :proud:
Lady_Voldemort schreef:
Fijn.

Op zich verbaasd me dat niet zo. Ik kan me zo voorstellen dat jij (en de andere forummers die zich positief uitlaten over een schaduwforum) niet in de running voor de populariteitsprijs zijn bij de mods.
Kinderachtig als dat zo zou zijn, maar het zou me echt niet verbazen.
charlottew88 schreef:
25-06-2017 21:04
Nee ik ben jaren ouder :proud:
Dat moet je niet vertellen slimmerd :proud:

Ik dacht tot nu dus altijd dat je 29 was.
FiIee schreef:
25-06-2017 21:06
Dat moet je niet vertellen slimmerd :proud:

Ik dacht tot nu dus altijd dat je 29 was.
Moet je niet eerst het getal 29 controleren voordat je dat schrijft? (dat is een fout-code) Want wie weet komt er straks iemand die iets engs ziet in dat getal.
missie_m wijzigde dit bericht op 25-06-2017 21:12
4.35% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
sjansje schreef:
25-06-2017 21:00
En dat is dan zo grappig dat je omvalt van het lachen?
Bijzondere manier van dingen afvragen.
missie_m schreef:
25-06-2017 21:07
Moet je niet eerst het getal 29 controleren voordat je dat schrijft? Want wie weet komt er straks iemand die iets engs ziet in dat getal.
Missie, kappen nu.

Je draait door.

Dat ik dat nog eens zou zeggen
missie_m schreef:
25-06-2017 21:03
Ik had het dus ook niet eens aan een nick gelinkt. En al helemaal niet aan Hitler (getver) Zoiets zou Bruise niet doen.

Ik ga er maar van uit dat hier een paar forumsters hun frustratie (vanwege de onaardige post) kwijt moeten. Ik ben weer foetsie.
Ik denk ook niet dat je aan Hitler dacht hoor, toen je zo moest lachen om die 88 van Bruise. Maar ik denk wel dat je een vervelende pestkop bent. Hoe je het ook wendt of keert, het was namelijk een onaardige post, zowel die van Eindje als die van Bruise. En om dan gewoon een beetje mee te gaan zitten schateren, alleen maar omdat je beef hebt met een al dan niet bestaand groepje waarin de ontvanger van de onaardige posts misschien wel of niet zit, dat is gewoon vreselijk sneu. Iemand zou dat eens met jou moeten proberen, je zou haar jarenlang achtervolgen met niet terzake doende quotes en zielige smilies.
sjansje schreef:
25-06-2017 21:06
Op zich verbaasd me dat niet zo. Ik kan me zo voorstellen dat jij (en de andere forummers die zich positief uitlaten over een schaduwforum) niet in de running voor de populariteitsprijs zijn bij de mods.
Kinderachtig als dat zo zou zijn, maar het zou me echt niet verbazen.
He??? Ik heb hier nog geen vier posts gewijd aan dat hele schaduwforum en al helemaal geen reclame gemaakt of niks. Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven