Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 23:06
Gekabbel dus
zondag 25 juni 2017 om 23:07
Wordt het eindelijk echt leuk.
Ik ook hoor, ik ga nergens naartoe.
Life is short. Eat dessert first.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 25 juni 2017 om 23:10
zondag 25 juni 2017 om 23:11
Ik ook niet. Zo lang de mods er nog zijn blijf ik ook
zondag 25 juni 2017 om 23:11
Ja gevaarlijk volk hier. gelukkig ik ken wel wat mensen hoor mocht het lastig worden. Die stuur ik er dan wel op af.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 23:09Ja heel eng dat ik de route van het restaurant naar jouw huis ook ken hé. Kijk maar uit met wie je omgaat hier![]()
zondag 25 juni 2017 om 23:13
De mods zijn foetsie vanavond hoor.
zondag 25 juni 2017 om 23:15
Nah, dat valt ook wel weer mee. Ik kan zo twintig mensen op FB vinden met exact dezelfde combi van voor- en achternaam als die ik erop na hou, en dan heb ik nog een dubbele f ook. Dus zo vreselijk privé is die naam nou ook weer niet, voor veel mensen dan (voor mijn kinderen wel maar die hebben hun naam op FB een beetje verknutseld)
zondag 25 juni 2017 om 23:16
Hm ja SS heeft ergens wel een punt.
Ik weet best veel namen van forummers die ik niet op FB heb (niet uit mijn hoofd want zo boeiend vind ik het niet dus blijft niet hangen) maar ik herken ze wel op de FB van gezamenlijke forum/FBvrienden.
Zo weet ik er ook 2 die bij "mijn bedrijf" werken. Andere vestigingen en zou ze ook nooit benaderen maar toch..
Ik weet best veel namen van forummers die ik niet op FB heb (niet uit mijn hoofd want zo boeiend vind ik het niet dus blijft niet hangen) maar ik herken ze wel op de FB van gezamenlijke forum/FBvrienden.
Zo weet ik er ook 2 die bij "mijn bedrijf" werken. Andere vestigingen en zou ze ook nooit benaderen maar toch..
zondag 25 juni 2017 om 23:17
Volgens mij pratem we langs elkaar heen LVLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 23:15Nah, dat valt ook wel weer mee. Ik kan zo twintig mensen op FB vinden met exact dezelfde combi van voor- en achternaam als die ik erop na hou, en dan heb ik nog een dubbele f ook. Dus zo vreselijk privé is die naam nou ook weer niet, voor veel mensen dan (voor mijn kinderen wel maar die hebben hun naam op FB een beetje verknutseld)
Je bent zelf een theepot
zondag 25 juni 2017 om 23:18
Maar dat kan ook door schoolvriendinnen van dertig jaar terug die zo gezellig weer contact zoeken en dan ineens fanatiek pro zwarte piet en tegen vluchtelingen etc. te zijn of andere nare dingen plaatsen.SuzanneSuus schreef: ↑25-06-2017 23:03Precies. Maar dan kan er toch al een niet-ok bericht zijn gepost.
En dat is niet altijd te voorkomen, als antwoord op Marana. Je kunt jarenlang iemand kennen en toch onaangenaam verrast worden.
Dat gebeurt jammer genoeg wel eens.
Vaker dan dat ik onaangenaam door een forummer wordt verrast. Daar had ik dan hier een klik mee en die verrassen me eigenlijk nooit op die manier.
Ik heb echt veel (ex) forummers op fb en die heb ik meestal al jaren.
zondag 25 juni 2017 om 23:20
Het is dat je er zelf over begintLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 23:15Je kan ook gewoon meteen zeggen dat je wilt dat ik oprot.
Of ik daar wat mee ga doen is vers twee natuurlijk![]()
zondag 25 juni 2017 om 23:20
Nee hoor. Ik lees voornamelijk mee. Af en toe post ik eens wat, maar heb niet zo vaak iets zinnigs te melden.
Dat blijkt nu ook wel weer.
zondag 25 juni 2017 om 23:21
zondag 25 juni 2017 om 23:23
Dat bedoelde ik ook, je kunt mensen jarenlang kennen en toch onaangenaam verrast worden. Ontvrienden is dan easy maar je kunt dan toch al kutberichten hebben ontvangenEleonora-1 schreef: ↑25-06-2017 23:18Maar dat kan ook door schoolvriendinnen van dertig jaar terug die zo gezellig weer contact zoeken en dan ineens fanatiek pro zwarte piet en tegen vluchtelingen etc. te zijn of andere nare dingen plaatsen.
Je bent zelf een theepot
zondag 25 juni 2017 om 23:30
Kan inderdaad.SuzanneSuus schreef: ↑25-06-2017 23:23Dat bedoelde ik ook, je kunt mensen jarenlang kennen en toch onaangenaam verrast worden. Ontvrienden is dan easy maar je kunt dan toch al kutberichten hebben ontvangen
Persoonlijk op fb dus maar één keer last van gehad maar 't kan zeker.
zondag 25 juni 2017 om 23:38
Overigens kun je ook aangenaam verrast worden. Ik heb 1 fb vriend die ik wat casual heb toegevoegd ooit en altijd leuk en orgineel post, anders dan dat ik haar IRL ken.Eleonora-1 schreef: ↑25-06-2017 23:30Kan inderdaad.
Persoonlijk op fb dus maar één keer last van gehad maar 't kan zeker.
( allemaal als reactie op Marana die zich afvroeg waarom viefers elkaar op fb hadden)
Je bent zelf een theepot
maandag 26 juni 2017 om 00:58
Tssss, dacht je dat ik weer hamburgers aan het bakken was...? Ik blijf ook!
maandag 26 juni 2017 om 06:52
Nja dat iemand blijkbaar Eindeloos als FB vriend had, per ongeluk of zo (weet niet meer hoe ze dat schreef gisteravond). Het risico van FB is dat jouw forumdinnetjes weer op hun fb andere forummers als vriendjes hebben die jou dan ook weer herkennen. En dus privégegevens van jou weten zonder dat jij weet dat diegene dat weet. En vergis he niet in wat je allemaal via FB kunt achterhalen.Eleonora-1 schreef: ↑25-06-2017 22:46Waar doel je op?
Wie weet niet van wie wie wie op het forum is?