Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb gewoon geen facebook meer. Werd gek van de pieten discussie. De vluchtelingenposts en nu hoef ik helemaal niet te denken over wat ik wel of niet moet posten. Of in moet stellen zodat niet iedereen maar alles kan zien. Heerlijk rustig.
Ieder zijn ding toch?
impala schreef:
26-06-2017 08:37
Nou nee want ik heb niks privés of verkeerds gezegd en dit is een illustratie van wat Marana bedoelde en wat mensen niet schijnen te snappen. Wat heb ik gezegd over jouw fb dat hier niet mag staan? Ik zie het probleem echt niet.
Ook al zou je gelijk hebben, dan kun je het toch alsnog weg halen als iemand aangeeft het niet prettig te vinden?
Doe niet zo raar.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 08:19
Ik heb mijn vriendenlijst op verborgen staan, dus bij mij komen ze niet ver. Ongetwijfeld zullen mensen mij kunnen vinden in andere vriendenlijsten, maar ze doen hun stinkende best maar. Ik zorg gewoon dat er niks 'geks' op mijn tijdlijn staat, en foto's van mijn kinderen mag ik toch al jaren niet meer plaatsen :proud:
Staat hij ook verborgen voor vrienden van vrienden?
Je hoeft niet eens info op je fb te zetten. Alkeen je vriendenlijst en hun pagina's zeggen al veel over jou.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 08:43
10.72% gewijzigd
.
impala schreef:
26-06-2017 08:37
Nou nee want ik heb niks privés of verkeerds gezegd en dit is een illustratie van wat Marana bedoelde en wat mensen niet schijnen te snappen. Wat heb ik gezegd over jouw fb dat hier niet mag staan? Ik zie het probleem echt niet.

Schrijf dan even ' een forumster' in plaats van haar naam. Dat is wat ze bedoelt.
-Kittens- schreef:
26-06-2017 08:40
Ook al zou je gelijk hebben, dan kun je het toch alsnog weg halen als iemand aangeeft het niet prettig te vinden?
Doe niet zo raar.
Ik vind dat jullie hier raar over doen. Snap er niks van.
.
Solomio schreef:
26-06-2017 08:05
Maar waarom is het erg als anderen iemand kunnen herleiden? Nou heb ik helemaal niks met privacy, hoewel ik mijn adres nog net geheim hou, maar ik begrijp het oprecht niet.
Heb je dan zo veel te verbergen? Of hebben jullie allemaal bedreigende exen?

En wat Fee zegt.
Als Impala en ik dat kunnen, dan kan iedere meelezende gekkie dat he, ook types als Matt. Ik zou niet graag zijn 'haar' zijn.
impala schreef:
26-06-2017 08:43
Impala doe niet zo flauw en pas je bericht gewoon even aan zeg. Dat kost je drie seconden ofzo.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
impala schreef:
26-06-2017 08:41
Staat hij ook verborgen voor vrienden van vrienden?
Nee, want dat snapt LV niet...
Dat bedoel ik met dat neerzetten alsof 'we' naïef zijn. Tuurlijk zijn er mensen die dat niet in de gaten hebben, maar als LV zegt dat ze de lijst verborgen heeft, dan is ie verborgen.
impala schreef:
Volgens mij snap jij het prima. Je wilde een punt maken?

En dat is een van de redenen dat ik facebook de deur uit hebt gedaan. Een van de redenen.
impala schreef:
Boeit niet.
Je hebt het over mij en ik wil dat je het weghaalt.
Het gaat over mijn fb wat je schrijft, niet over het forum.
Star schreef:
Schrijf dan even ' een forumster' in plaats van haar naam. Dat is wat ze bedoelt.
Why? Wat staat er in mijn post dat kwaad kan? Ik heb geen zin om zomaar op commando mijn posts aan te passen als daar nul reden voor is.
.
impala schreef:
26-06-2017 08:12
Helaas gaat dat alleen via fb. Er zijn ook bedrijfjes die geen gewone webpagina met info hebben, maar alleen fb.

Nee, dat zijn beunhazen en wach-maar-wijffie-ik-doe-da-zaterdag-wel-ff-fiksen-voor-een-sacht-prijssie.
Als je geen website hebt als bedrijf kan je niet serieus genomen worden; ook een sportschool niet.
Magoe, die lege fb pagina heb je dus niet voor de sportschool, dat blijkt maar weer.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 08:47
Magoe, die lege fb pagina heb je dus niet voor de sportschool, dat blijkt maar weer.
Toen had ik die lege pagina nog niet eens, want dat was toen nog niet nodig. Nu kun je niet zonder want sommige info is dan onbereikbaar.
.
-Kittens- schreef:
26-06-2017 08:36
Hier hetzelfde. Op het laatste na, ik mag alleen niet taggen.
Ik vind het raar dat hier door sommigen gedaan wordt of je naïef bent ofzo als je andere forummers op fb hebt. Ik weet heel goed dat anderen mij zo kunnen vinden.
Heel goed dat jij je dat beseft. En heel goed dat bijv LV haar vriendenlijst op verborgen heeft staan, heel verstandig. Ik heb alleen in het verleden meerdere keren hier gelezen dat mensen wel zo naïef waren.
Ik zie overigens niets privés staan in de post van Impala, de hints over huisdieren hier de laatste weken waren meer privé imo.
Maar goed, ik hou erover op hoor, iedereen beseft kennelijk prima wat men wel of niet deelt.
shifty schreef:
26-06-2017 08:46
Nee, dat zijn beunhazen en wach-maar-wijffie-ik-doe-da-zaterdag-wel-ff-fiksen-voor-een-sacht-prijssie.
Als je geen website hebt als bedrijf kan je niet serieus genomen worden; ook een sportschool niet.
Mijn sportschool is een van de grootste van NL: Basic Fit. En lesuitval bv wordt alleen via fb gecommuniceerd.
.
impala schreef:
26-06-2017 08:50
Mijn sportschool is een van de grootste van nl: Basic Fit. En lesuitval bv wordt alleen via fb gecommuniceerd.

Ik sta paf .. werkelijk .. ik neem van je aan dat het zo is maar ik sta wel paf.
Dan zou ik zonder Facebook bij hun geen lid kunnen worden dus. Lekker dan :facepalm:
impala schreef:
Why? Wat staat er in mijn post dat kwaad kan? Ik heb geen zin om zomaar op commando mijn posts aan te passen als daar nul reden voor is.

Leo vindt het niet prettig, dus zo'n raar verzoek is het dan toch niet?
Star schreef:
26-06-2017 08:54
Leo vindt het niet prettig, dus zo'n raar verzoek is het dan toch niet?
Pcies. Dat is reden genoeg lijkt me.
impala schreef:
Het is duidelijk Impala.
shifty schreef:
26-06-2017 08:52
Ik sta paf .. werkelijk .. ik neem van je aan dat het zo is maar ik sta wel paf.
Dan zou ik zonder Facebook bij hun geen lid kunnen worden dus. Lekker dan :facepalm:
Ik vind het ook belachelijk. En je kan wel lid worden, alleen je blijft dan verstoken van bepaalde info.
.
shifty schreef:
26-06-2017 08:52
Soms werkt het wel zo idioot. Voor mijn opleiding had een docent een fb-pagina aangemaakt. Zij communiceerde alles via die pagina. Lesuitval idd, maar ook artikelen die je gelezen moest hebben, informatie over opdrachten enz. 1 klasgenoot heeft tegen haar zin fb aangemaakt, een ander weigerde (terecht). Maar mooi niet dat ze de informatie gemaild kreeg hoor. Belachelijk vond ik het. Ik heb zelf ook getwijfeld omdat je ook 'vrienden' met die docent moest worden. Lekker professioneel allemaal. Maar aangezien ik niks op fb zet wat ik verborgen wil houden, heb ik er geen groot probleem van gemaakt.
Impala, je noemt zonder reden een naam. Jakkes, haal het weg en hou het algemeen. Iedereen weet wel hoe fb werkt hoor. Je probeert een potje interessant te doen.
Echt :facepalm:
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 08:56
Het is duidelijk Impala.
Geef me een goede reden en ik pas het aan. Maar ik zie geen reden en ik hoor er ook geen.
.
impala schreef:
26-06-2017 09:01
Geef me een goede reden en ik pas het aan. Maar ik zie geen reden en ik hoor er ook geen.
Leo vindt dit niet prettig, doe eens niet zo moeilijk zeg! En ook al had ze geen reden, het gaat over haar en dan mag ze dit van je verwachten.
En hou eens op met je gezuig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven