Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou heb ik ook geen ervaring met sportschoollessen, maar is het dan niet een een of andere 'zelfstandige' mumba-yoga-step-robics-leraar die dat facebookend de wereld in slingert? Of gaat dat dan echt via de 'officiële' Facebook van Basic Fit? En is dat dus een voorwaarde om te hebben om lid te kunnen zijn want anders sta je voor lul op de stoep als de les niet door gaat?

N.B.: Tis niks persoonlijks; ik ben gewoon verbaasd dat er professionele partijen zijn die via facebook communiceren. Niet als optie maar als must-have.
Omdat je zonder reden een naam noemt. Je wilt het principe van fb uitleggen . Die weten we allemaal wel hoor. Dit kun je algemeen houden. Dit is zo niet nodig.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 08:56
Pcies. Dat is reden genoeg lijkt me.
Nee dat vind ik geen goede reden. Er staat helemaal niks verkeerds in mijn post.
.
impala schreef:
26-06-2017 09:04
Nee dat vind ik geen goede reden. Er staat helemaal niks verkeerds in mijn post.
Alles
impala schreef:
26-06-2017 09:01
Geef me een goede reden en ik pas het aan. Maar ik zie geen reden en ik hoor er ook geen.
Ze vindt het niet prettig. Dat is toch reden genoeg? Zo belangrijk is je post nou ook weer niet dat ie bewaard moet blijven voor het nageslacht of zo.
shifty schreef:
26-06-2017 09:02
Nou heb ik ook geen ervaring met sportschoollessen, maar is het dan niet een een of andere 'zelfstandige' mumba-yoga-step-robics-leraar die dat facebookend de wereld in slingert? Of gaat dat dan echt via de 'officiële' Facebook van Basic Fit? En is dat dus een voorwaarde om te hebben om lid te kunnen zijn want anders sta je voor lul op de stoep als de les niet door gaat?

N.B.: Tis niks persoonlijks; ik ben gewoon verbaasd dat er professionele partijen zijn die via facebook communiceren. Niet als optie maar als must-have.
Via hun eigen fb site, die van de lokale vestiging. En als je daar niet wil komen sta je idd soms voor niks op de stoep. Dat gebeurt mij wel eens want ik kijk er zelden.
.
Jezus Impala :facepalm:
impala schreef:
26-06-2017 09:04
Maakt niet uit wat jij ervan vindt, Leo vindt er wel vanalles aan mis. Waarom doe je zo moeilijk? Welk punt wil je maken?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Nou ik vind het maar kinderachtig allemaal.
Ik vind het een mooie illustratie van mijn punt :proud:
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 09:05
Ze vindt het niet prettig. Dat is toch reden genoeg? Zo belangrijk is je post nou ook weer niet dat ie bewaard moet blijven voor het nageslacht of zo.
Kan me niet schelen. Gaat om het principe dat ik me niet laat commanderen. Mijn post is van mij, niet van leo en er staat niks prives of anderszins verkeerds in. Als we het over kinderachtig gaan hebben...
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:08
8.71% gewijzigd
.
impala schreef:
26-06-2017 09:09
Kan me niet schelen. Gaat om het principe dat ik ne niet laat commanderen. Mijn post is van mij, niet van leo en er staat niks prives in.
Stel je aan, ze vroeg of je het wilde aanpassen. Forum etiquette is dat je het dan gewoon aanpast. Echt het zou eens andersom moeten gebeuren.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 09:07
Ik vind het een mooie illustratie van mijn punt :proud:
Ik ook.
.
impala schreef:
26-06-2017 09:01
Geef me een goede reden en ik pas het aan. Maar ik zie geen reden en ik hoor er ook geen.
Je hebt het over iets waarvan ik niet wil dat het op dit forum staat!
Dat gaat niemand iets aan.
En dat staat daar in.
Dus ik wil dat je de posting verwijderd.

En wat dat is wat ik niet vermeld wil hebben ga ik natuurlijk niet zeggen, het gaat over mij en mijn privé fb dus ik wil dat je het weghaalt.
Haal het gewoon weg Impala.
Je bent niet de eerste die iets weghaalt omdat een ander dat van je vraagt.
Dit is gewoon vervelend en inderdaad kinderachtig gedoe. Bah.
-Kia-Ora- schreef:
26-06-2017 09:06
Maakt niet uit wat jij ervan vindt, Leo vindt er wel vanalles aan mis. Waarom doe je zo moeilijk? Welk punt wil je maken?
Dat elk gekkie dus van alles kan zien op bepaalde FB pagina's en dat kan delen met anderen.
Vind het een valide punt na de diverse posts over het niks te verbergen hebben ...maar de manier waarop is zo sneu.

Helemaal omdat ze het niet gewoon weghaalt. Maar gok zomaar dat het haar een ban oplevert en er zo gewist gaat worden. En terecht.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:13
0.46% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
26-06-2017 09:10
Stel je aan, ze vroeg of je het wilde aanpassen. Forum etiquette is dat je het dan gewoon aanpast. Echt het zou eens andersom moeten gebeuren.
Precies.

Bah, Impala. Zo aso als je het niet aan wilt passen.
Jij probeert aan te tonen hoe FB werkt, ik zei het al, dat weten we allemaal wel. En dan even met een naam gooien. Echt. Hoe haal je het in je hoofd.
impala schreef:
Kan me niet schelen. Gaat om het principe dat ik me niet laat commanderen. Mijn post is van mij, niet van leo en er staat niks prives of anderszins verkeerds in. Als we het over kinderachtig gaan hebben...
Afbeelding
En alleen voor de gym FB hebben en dan wel even lekker gaan neuzen en doorklikken. En dat ook nog met trots hier neerplempen.
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 09:14
En ik wil niet door jou als voorbeeld van iets dienen wat punt een jaren geleden is en punt twee over mijn privé fb gaat. Daar hoef jij niet over te praten hier.
Melden, Leo. Dit kan echt niet.
impala schreef:
En ik wil niet door jou als voorbeeld van iets dienen wat punt een jaren geleden is en punt twee over mijn privé fb gaat. Daar hoef jij niet over te praten hier.
Fee-de-Goede schreef:
26-06-2017 09:11
Dat elk gekkie dus van alles kan zien op bepaalde FB pagina's en dat kan delen met anderen.
Vind het een valide punt na de diverse posts over het niks te verbergen hebben ...maar de manier waarop is zo sneu.

Helemaal omdat ze het niet gewoon weg haalt. Maar gok zomaar dat het haar een ban oplevert en er zo gewist gaat worden. En terecht.
Het punt wat ze maakt begrijp ik. Maar de manier erop vind ik ook niet oké en de manier hoe ze omgaat met het verzoek te wissen vind ik helemaal bizar. Ik zie het probleem niet. Ik heb ook weleens een bericht gewist waarvan ik niet begreep wat er mis mee was maar uit beleefdheid, zodat de ander zich geen zorgen hoeft te maken of zich er rot over hoeft te voelen.
-Kia-Ora- schreef:
26-06-2017 09:15
Het punt wat ze maakt begrijp ik. Maar de manier erop vind ik ook niet oké en de manier hoe ze omgaat met het verzoek te wissen vind ik helemaal bizar. Ik zie het probleem niet. Ik heb ook weleens een bericht gewist waarvan ik niet begreep wat er mis mee was maar uit beleefdheid, zodat de ander zich geen zorgen hoeft te maken of zich er rot over hoeft te voelen.
Internetetiquette.
Wat staat er nou in? Dat jij facebook hebt en dat die vroeger open stond. Dat er openbare columns op stonden (de reden dat ik er ging kijken) en dat je via jouw vrienden toen bij andere forummers kon komen , en via hen weer bij andere forummers.

Ik heb dit verhaal trouwens wel eens eerder verteld en toen spring er niemand op een haverkist.
.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 09:12
Afbeelding
Sorry? Wat bedoel je hiermee?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven