Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiIee schreef:
26-06-2017 20:39
Sorry bgb daar ga ik niet op reageren.
Mijn pb doet het ook niet.
Gemiste kans . Smeer zelf. :-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
GenieInABottle schreef:
26-06-2017 20:14
Als jij anderen hebt gevonden, dan is de kans heel groot dat jij ook bent gevonden. Maar prima hoor, wat jij wil. Deze aanname is precies waar het gedoe hier over gaat. De waarschuwing dat veel mensen aannemen dat ze onherkenbaar zijn, maar dat niet zijn.

Persoonlijke informatie meenemen en benoemen is not done. Al helemaal niet als deze verkregen is via andere kanalen.
En nee, de vraag is niet terecht. Als de betreffende forummer had benoemt wat het privé gedeelte was, dan was het voor velen nog duidelijker. Er werd dus gevraagd om meer informatie over zichzelf te delen, waar gevraagd werd juist deze informatie te verwijderen. Dus zeer onterecht.

En wat je hier neerzet en hier onder je huidige nick te vinden is, dat dat gebruikt wordt, vaak niet netjes, soms functioneel, dat loepen mensen. De rest is not done.
Er is helemaal geen informatie verkregen via andere kanalen die al niet ooit hier gedeeld waren dus waar heb jij het over ?
Iedereen treft terug op loepen of herkenning van een forummer op informatie en heeft daar zijn ( voor) oordeel op klaar.
Wat maakt dit anders dan in jouw ogen ?
Als een TO ( die ze herkennen van eerder maar nieuwe nick ) van een nieuwe topic vraagt om haar verleden er buiten te laten gebeurd dit ook niet dus wat is het verschil ?

( sorry Leo, dit is niet persoonlijk bedoeld, geloof me, wil alleen maar een punt maken )
Ttass30 schreef:
26-06-2017 20:37
Afbeelding
Heb je de hik ?
Impala heeft een ban van 24 uur ivm off-topic reageren op CM ondanks waarschuwing.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

FiIee heeft een ban van 24 uur ivm off-topic reageren op CM ondanks waarschuwing.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Skull schreef:
26-06-2017 20:38
Dank je voor je steun Nicotientje, het is voor mij ook niet makkelijk.
Begrijp ik helemaal hoor! Daarom dus ook dat ik t ff noemde.
Gaat t weer een beetje Skull? :there: :smooch:
Montecara en Ibi zijn ook het haasje.

Nou, dat die mislukte mods zich maar lekker machtig mogen voelen.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 20:44
blablabla, ik wil alleen maar een punt maken )
Dat is duidelijk, ja. |-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Puss je mag niet quoten uit een ander topic.
Leffie, hoor.
Boeien. Morgen toch een drukke dag.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 20:44
Heb je de hik ?
Neeeheee, dit betekent iets als in de trant van; i don't care. The i don't give a fuck face. In ieder geval, je moet er van onder de indruk zijn. Denk ik.
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-06-2017 20:45
Impala heeft een ban van 24 uur ivm off-topic reageren op CM ondanks waarschuwing.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

FiIee heeft een ban van 24 uur ivm off-topic reageren op CM ondanks waarschuwing.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ja ik las het, jammer.

Filee, tot morgen :bigkiss:
Afbeelding
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-06-2017 20:45

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Wat ik daar al zei. Bijzondere moderatie.

Nickhinten mag ineens wel maar ontopic posten op het modtopic niet. :rofl:
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-06-2017 20:49
Boeien. Morgen toch een drukke dag.
:rofl:
Fee-de-Goede schreef:
26-06-2017 20:50
Wat ik daar al zei. Bijzondere moderatie.

Nickhinten mag ineens wel maar ontopic posten op het modtopic niet. :rofl:
Modtopic vervuilen is ook een véél groter vergrijp dan privé informatie posten hé. :idee:
Niks is ontopic op het modtopic. Laat ze dat topic dan gewoon opdoeken, of tijdelijk sluiten als ze overspannen raken van al die reacties. Maar dat schrijf ik maar niet meer, dat heb ik al een paar keer gedaan en dat heeft me twee waarschuwingen opgeleverd en een ban.
Zo, ook eindelijk bij gelezen. Ik wilde even kijken waarom Solo een ban had gekregen, maar dat was nog het minst enerverende wat er gebeurd was vandaag.
Ik ga er geen plasje meer overheen doen, want er is wel genoeg over gezegd. 1 ding wil ik nog wel even zeggen: Gefeliciteerd TAM met het aflossen van je studieschuld!
Nicotientje schreef:
26-06-2017 20:47
Begrijp ik helemaal hoor! Daarom dus ook dat ik t ff noemde.
Gaat t weer een beetje Skull? :there: :smooch:
Ik voel mezelf alweer opbloeien. Zo ff masturberen.
Oh ja, gefeliciteerd TAM!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Skull schreef:
26-06-2017 20:54
1 of 2 handen ?
Skull schreef:

:hihi:
Skull schreef:

Verkeerde nick, Willem.
Skull schreef:
Doe dat. Daar knap je vast van op.
MoirenPhae schreef:
26-06-2017 09:25
Wat is de behoefte om dit te delen en zo te laten Impala?
Je probeert iets duidelijk te maken, het is alleen niet duidelijk wat.

Nu kont het vooral over als alles waar je mij altijd van denkt te moeten beschuldigen.

Zonde als de wijze les nu verloren gaat, niet?
:sherlock:

Uhm....pardon, was jij het niet die pas geleden op DIT forum berichten aanhaalde die bepaalde actueel-forumsters ergens op een Facebook-pagina van een moeder hadden geschreven? (en dat bleek niet waar te zijn)

En toen schreef jij in één post aan mij op zo'n manier alsof het leek dat ik diegene was die daar geschreven had. Ik vond het toen zeer ongepast en vroeg je om 'men' te schrijven in de post in plaats van 'je'. Ik heb je toen meermaals gevraagd om dat te veranderen, maar het staat er nog steeds. Iemand vond toen dat 'je' een generiek voornaamwoord is en gebruikt mag worden. Maar....ik wou het het veranderd hebben in 'men' in plaatst van drie keren 'je'. Wat was jouw behoefte om dat-wat-niet-klopte 'te delen'?

Waarom dan nu zo overdrijven om een bericht waar niks verkeerds in staat, en datgene wat er wél staat is volgens mij bij iedereen allang bekend.
missie_m wijzigde dit bericht op 26-06-2017 21:00
10.75% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Missie neem alsjeblieft een hobby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven