Met het openbaar vervoer naar Almere Haven

27-06-2017 09:34 19 berichten
Binnenkort moet ik naar Almere Haven. Ik zie dat er vlakbij het bedrijf waar ik moet zijn bussen stoppen. Maar bij welk treinstation kan ik het beste uitstappen?
Centrum, omdat van daar de meeste bussen gaan? Of is er een station dichterbij van waaruit ook bussen naar AH gaan?
voor haven uitstappen in Centrum. Bussen gaan om de paar minuten. Bus 1 of 3. Die komen allebei langs beide AH's.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 09:40
52.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
9292.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef: ↑
27-06-2017 09:39
9292.nl
Dat vind ik toch zo'n rotsite.
Orangetree schreef: ↑
27-06-2017 09:37
voor haven uitstappen in Centrum. Bussen gaan om de paar minuten. Bus 1 of 3. Die komen allebei langs beide AH's.
Dank je! Dat is fijn, dan hoef ik maar 1 x over te stappen.
Voor de AH in de wierden uitstappen bij station wierden voor die in de Hoven op het bedrijventerrein uitstappen bij de Hoven ;)
Ga je er solliciteren? Want als dat in de Wierden/Laren is en je wordt aangenomen zou ik een fiets stallen op Almere Poort. Ik woon in haven en als ik met de trein ga neem ik station Poort en daar fiets ik heen. Is veel sneller dan met de bus naar centrum. Is het een eenmalig bezoek dan gewoon de bus pakken
Oh, dat moet ik nog even bekijken, of de locatie in de wierden of de hoven ligt. De straat heet De Steiger. Maar dat kan ik wel vinden op google maps.
27-06-2017 09:41
Voor de AH in de wierden uitstappen bij station wierden voor die in de Hoven op het bedrijventerrein uitstappen bij de Hoven ;)
Ik denk dat TO met AH Almere Haven bedoelt en niet de supermarkt?
Renaissance_ schreef: ↑
27-06-2017 09:45
Oh, dat moet ik nog even bekijken, of de locatie in de wierden of de hoven ligt. De straat heet De Steiger. Maar dat kan ik wel vinden op google maps.
De Steiger is niet in de Wierden of Hoven, dat is een industrieterrein. 1e halte na het busstation (het Oor).

https://connexxion.nl/dienstregeling/li ... &Tijd=0956
https://connexxion.nl/dienstregeling/li ... &Tijd=0957
Maar als je naar de Steiger moet, zou je ook kunnen uitstappen bij Poort en dan de bus naar het Oor kunnen pakken. Het is vanaf het Oor niet ver lopen naar de Steiger.
O jeetje, ik zorg voor verwarring, dat is niet de bedoeling. Ik bedoel inderdaad Almere Haven en niet de appie!

Soleggiato, dank je voor de links. Het is maar een klein eindje met de bus, fijn.
Soleggiato schreef: ↑
27-06-2017 10:02
Maar als je naar de Steiger moet, zou je ook kunnen uitstappen bij Poort en dan de bus naar het Oor kunnen pakken. Het is vanaf het Oor niet ver lopen naar de Steiger.
De gunstigste treinverbinding stopt niet in Almere Poort, dus Centrum/Stad is voor mij het makkelijkste.
27-06-2017 09:41
Offtopic: AH zit in Haven overigens in de Wierden en de Marken.
Renaissance_ schreef: ↑
27-06-2017 09:45
Dan uitstappen bij bushalte de steiger of die daarna al naar gelang waar her bedrijf precies zit
Uitstappen op Almere CS en vanuit daar met de de directe bus naar Almere haven, die stopt in alle wijken van Almere haven.
Vroeger was dat altijd lijn 1 en 3.
Weet niet of dat nog zo is.

Er is geen ander treinstation dichterbij of sneller dan CS.
ja op centraal is het handigst idd.dan de 1 of 3 richting almere haven(let op die 1 en 3 heb je ook naar almere buiten)
enne leuk meer havenaren hierzo!
Hoezo, wat is er mis met 9292? Je kan zelfs de stukjes die je moet lopen, laten zien.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef: ↑
28-06-2017 00:39
Hoezo, wat is er mis met 9292? Je kan zelfs de stukjes die je moet lopen, laten zien.
Inderdaad! En alle tussenhaltes. En als je het niet vertrouwt kun je de hele route op je telefoon volgen met google maps.
Ik heb diverse OV-reisjes gemaakt naar plekken waar ik nog nooit eerder was, met behulp van 9292ov.nl.
Inclusief de looproute van uitstaphalte naar plaats van bestemming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven