stalkergedrag
dinsdag 27 juni 2017 om 14:22
Ik wil even van me afklagen... Ik weet op dit moment even niet goed meer wat te doen. We zijn onderdeel van een grotere groep (ongeveer 20 man) met een gezamelijke hobby. In die groep zit 1 meid, (vriendin van een van de beste kamaraden van mijn vriend). Het is daarom dus niet zo dat ik haar weg kan sturen want dan verliest mijn vriend een goede vriend. Als we allemaal samen zijn, gaat ze overal waar ik ga. Ik kan nog geen 3 tellen alleen staan of met iemand anders praten of ze staat er weer bovenop zich ermee te bemoeien. Ook bemoeit ze zich met mijn kinderen, en met het leven van anderen. Ze is negatief ingesteld, en zuigt je energie echt op. We hebben haar in deze 2 jaar dat we haar kennen al meerdere malen op haar gedrag aan gesproken. Dan gaar het een paar weken goed. Daarna vervalt ze weer in haar oude gedrag. Ik hou de boot altijd af bij haar als ze af wil spreken, maar op de een of andere manier zorgt ze wel dat ze hier dan komt door met haar vriend mee te komen. Ik heb haar al meerdere malen af gesnauwt nadat ze me meer dan 4 uur!!! Achterna liep en me niet rustig een gesprek met anderen liet voeren. Dit gaat over iemand met een mega betonnen plaat voor dr kop waarbij je niet tot haar door kunt dringen. En de reden dat er stalkergedrag staat, is omdat ze werkelijk elke topic op fb als eerste liked, in de gaten houd in welke groepen ik zit, en het vandaag zelfs heeft gepresteerd om een moedergroep in te komen en zich met mijn topic te bemoeien... Ze heeft zelf geen kinderen... Ook heeft ze een zware obsessie voor mijn kinderen en denkt dat ze haar mama noemen terwijl ze mij dan roepen... Dat loopt ze dan trots tegen iedereen te verkondigen terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat ze mij roepen... Dit is het enige forum waar ze niet vanaf weet dus vandaar dat ik hier even spui... Want ik weet me geen raad meer terwijl ik toch behoorlijk van ne af kan snauwen en mn grenzen goed aangeef...
dinsdag 27 juni 2017 om 14:25
Als de boodschap niet overkomt nog botter en stelliger zijn. Ik wil niet dat je me volgt. Ik wil niet dat je tegen me praat. Ik wil niet dat je mijn berichten op sociale media liked. Laat me met rust.
Waarom block je haar niet op sociale media?
Waarom block je haar niet op sociale media?
zalmsnipper wijzigde dit bericht op 27-06-2017 14:27
0.41% gewijzigd
dinsdag 27 juni 2017 om 14:28
Inderdaad, vind het heel benauwend klinken.
Hoe oud zijn jullie?
anoniem_287941 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 14:29
0.37% gewijzigd
dinsdag 27 juni 2017 om 14:29
jullie mannen zijn bevriend. Jij hoeft haar dus niet tegen te komen hoor.
Ik kan met veel vrouwen-van de vrienden van mijn vriend prima overweg. Maar twee heb ik niks mee, we spreken dus nooit met hem af.
Mijn man spreekt met zijn vriend af, prima zo
En je hoeft ook geen facebook-vriendjes te zijn etc.
Ik kan met veel vrouwen-van de vrienden van mijn vriend prima overweg. Maar twee heb ik niks mee, we spreken dus nooit met hem af.
Mijn man spreekt met zijn vriend af, prima zo
En je hoeft ook geen facebook-vriendjes te zijn etc.
dinsdag 27 juni 2017 om 14:34
Het valt inderdaad meerdere mensen op, ze vinden haar bemoeierige gedrag en haar sowieso in het algemeen irritant, en vanaf het begin is dit al zo... Dat ze nog op mijn facebook kan komt omdat ze een gezamelijk account heeft met haar vriend, dat is een doodgoeie jongen. Hij heeft haar ook al vaker op haar gedrag aangesproken, maar ze commandeert hem in het rond. En hij houd van haar dus pikt hij alles.En geloof me... Ik ben echt heel duidelijk... Heb zelfs gezegd dat ze op moest rotten (niet heel netjes van me maar ik was dr op dat moment echt heeeeeeeel zat. Dan laat ze me de rest van de dag met rust maar verpest de sfeer met chagerijnig gedrag
dinsdag 27 juni 2017 om 14:38
En mijn vriend en haar vriend weten er inderdaad van, zij zelf weet trouwens ook hoe ik denk, dat heb ik al meerdere malen aan gegeven dat ik niet van haar gedrag gedient ben. Mijn vriend zegt dat als het niet snel ophoud hij tegen zijn vriend gaat zeggen dat zii in het vervolg niet meer mee kan komen. Maargoed daarmee gaat waarschijnlijk wel een vriendschap kapot.
dinsdag 27 juni 2017 om 14:39
Ik zou aan haar vriend ( en haarzelf) vriendelijk doch dringend doorgeven dat ze niet meer welkom is bij jou thuis, zodat ze ook bij je kinderen uit de buurt blijft.
Als je dr tegen komt op feestjes of dergelijke gewoon negeren, en anders lekker grof tegen dr zijn. Gezien de meeste mensen blijkbaar wel op de hoogte zijn van haar gedrag zullen ze jou er niet zo gek op aan kijken.
Mocht er overigens een beheerder van de groepen op facebook zijn zou ik ook even doorgeven dat deze dame je stalkt en dat je graag had gezien dat ze uit de facebook groep wordt gezet
Als je dr tegen komt op feestjes of dergelijke gewoon negeren, en anders lekker grof tegen dr zijn. Gezien de meeste mensen blijkbaar wel op de hoogte zijn van haar gedrag zullen ze jou er niet zo gek op aan kijken.
Mocht er overigens een beheerder van de groepen op facebook zijn zou ik ook even doorgeven dat deze dame je stalkt en dat je graag had gezien dat ze uit de facebook groep wordt gezet
dinsdag 27 juni 2017 om 14:46
wat een onzin, zij heeft net zoveel recht op deelnemen aan jullie uitjes, als jijlillsitsme schreef: ↑27-06-2017 14:38En mijn vriend en haar vriend weten er inderdaad van, zij zelf weet trouwens ook hoe ik denk, dat heb ik al meerdere malen aan gegeven dat ik niet van haar gedrag gedient ben. Mijn vriend zegt dat als het niet snel ophoud hij tegen zijn vriend gaat zeggen dat zii in het vervolg niet meer mee kan komen. Maargoed daarmee gaat waarschijnlijk wel een vriendschap kapot.
als je vriend dat doet, blaast hij zelf de vriendschap op
dinsdag 27 juni 2017 om 14:54
Ik krijg het al helemaal benauwd van je verhaal.Ik denk dat je de kapotte gramafoonplaat moet gaan gebruiken. Steeds zeggen: Ik wil niet dat je me volgt, ik wil niet met je praten, ik wil dat je je niet met mijn kinderen bemoeit. Ik zou die vriend ook van je facebook gooien. Hij is de vriend van jouw vriend dat kan dus best.
Blokkeer haar mobiele nr ook. Goed dat je vriend zijn vriend wil zeggen dat zijn vriendin niet meer welkom is. Lekker laten zeggen, scheelt weer.
Blokkeer haar mobiele nr ook. Goed dat je vriend zijn vriend wil zeggen dat zijn vriendin niet meer welkom is. Lekker laten zeggen, scheelt weer.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:26
Nou ik heb haar ondertussen zelf een app gedaan met een opsomming waar ik tegenaan loop nu en met een mededeling dat ik meer afstand wil en ik heb hun account van facebook verwijderd... Hopelijk is het hiermee opgelost. Ze stuurde een ok terug. Nu is get afwachten of ze de boodschap echt heeft begrepen
dinsdag 27 juni 2017 om 15:46