Srprs.me > ervaringen?
zaterdag 24 juni 2017 om 16:57
Hoi,
Ik zie net de website srprs.me voorbij komen. Je geeft op wat je wil doen (bijvoorbeeld stedentrip) en wanneer en waar je al geweest bent en dan regelen zij een ticket, hotel naar een onbekende locatie. De locatie hoor je dan pas heel vlak vantevoren.
Ik wil over een paar maanden een weekendje weg en zit eraan te denken dit te doen. Enerzijds lijkt het me super leuk, maar ik zou het zo'n zonde vinden als de organisatie een beetje net-niks is, zo vaak ga ik niet een weekendje weg.
Heeft iemand hier dit al eens gedaan?
Was het goed geregeld en hoe was de bestemming?
Ik zie net de website srprs.me voorbij komen. Je geeft op wat je wil doen (bijvoorbeeld stedentrip) en wanneer en waar je al geweest bent en dan regelen zij een ticket, hotel naar een onbekende locatie. De locatie hoor je dan pas heel vlak vantevoren.
Ik wil over een paar maanden een weekendje weg en zit eraan te denken dit te doen. Enerzijds lijkt het me super leuk, maar ik zou het zo'n zonde vinden als de organisatie een beetje net-niks is, zo vaak ga ik niet een weekendje weg.
Heeft iemand hier dit al eens gedaan?
Was het goed geregeld en hoe was de bestemming?
zaterdag 24 juni 2017 om 18:02
Twee vrouwen hebben hierover een serie gemaakt van YouTube-filmpjes:
https://www.youtube.com/watch?v=0WuTbcmZQ9I
https://www.youtube.com/watch?v=0WuTbcmZQ9I
World of Warcraft: Legion
zaterdag 24 juni 2017 om 22:46
dinsdag 27 juni 2017 om 22:05
Ik ga over 2 weken voor het eerst! Ontzettend veel zin in, tot dus ver is de organisatie erg goed! Mails op tijd en je weet precies hoeveel je mee mag nemen en waar en hoe laat je er moet zijn. Daarnaast heb ik de solo together gedaan. En 2 weken terug kreeg ik een mail met de vraag of ik wilde deelnemen in de fb groep. Super leuk, dus ik weet nu met wie ik op reis ga. Spannend!
dinsdag 27 juni 2017 om 22:51
woensdag 28 juni 2017 om 06:32
Ik geloof dat je aan kan geven dat je je eigen kamer wil, dit kost wel iets extra.chentolove schreef: ↑27-06-2017 22:51Dat vind ik zo jammer aan de broke.
Vroeger had je een aparte kamer, tegenwoordig kan je op een slaapzaal liggen ...
woensdag 28 juni 2017 om 10:28
2 jaar geleden in September een broke trip gemaakt met m'n zusje. Wij hadden de broke - versie en sliepen inderdaad op een slaapzaal (alleen vrouwen, 6 totaal).
De locatie was onverwacht super leuk. We willen het binnenkort weer doen!
De locatie was onverwacht super leuk. We willen het binnenkort weer doen!
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
woensdag 28 juni 2017 om 16:46
Wij hadden idd zelf aangegeven dat we een aparte kamer wilde, dus dat hadden we ookchentolove schreef: ↑27-06-2017 22:51Dat vind ik zo jammer aan de broke.
Vroeger had je een aparte kamer, tegenwoordig kan je op een slaapzaal liggen ...
Desgraciado en el juego, afortunado en amores.
woensdag 28 juni 2017 om 17:28
Ik vond het an sich heel leuk, weekendje weg op max 400 km afstand gedaan, met de auto. Alleen was het hotel een beetje mwoah (zat oa een matglazen wand tussen de kamer en het toilet, en je zag elkaar dus gewoon zitten), erg kleine kamer ook. En toen heb ik het later gekeken wat het hotel kostte als we het zelf zouden regelen en dat was echt zo'n 100,- goedkoper dan met sprs me. Dat weekendje weg was helemaal niet goedkoop en dan verwacht ik ook een góed hotel en dit was meer een budgethotel.
Maar desondanks vond ik het geslaagd, de bestemming was leuk, de verrassing was leuk en de service goed.
Maar desondanks vond ik het geslaagd, de bestemming was leuk, de verrassing was leuk en de service goed.
zondag 2 juli 2017 om 12:21
Ik ben al 3x gegaan met srprs me. Alle keren super goed bevallen!
Goede communicatie. Leuke hotels en verrassend leuke bestemmingen.
De laatste keer dacht ik zelf wat te regelen. Er is gewoon veel te veel keus! Had ik eindelijk een vlucht uitgekozen, moest daar nog een hotel bij. Een basic hotel vind ik prima, maar ook te veel keus weer.
Uit frustratie dacht ik, ik boek gewoon weer bij srprs me. Zoveel makkelijker.
Als je een kortingscode wil, laat het me weten!
Goede communicatie. Leuke hotels en verrassend leuke bestemmingen.
De laatste keer dacht ik zelf wat te regelen. Er is gewoon veel te veel keus! Had ik eindelijk een vlucht uitgekozen, moest daar nog een hotel bij. Een basic hotel vind ik prima, maar ook te veel keus weer.
Uit frustratie dacht ik, ik boek gewoon weer bij srprs me. Zoveel makkelijker.
Als je een kortingscode wil, laat het me weten!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
zondag 2 juli 2017 om 12:30
Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om het te proberen maar heb dan ook weer zoiets straks kom ik ergens te recht wat ik makkelijk zelf goedkoper had kunnen regelen en ik zoek liever van te voren uit wat ik ter plaatse wil zien. Lijkt mij erg irritant als je op bestemming aan komt en je weet niet wat voor leuks er allemaal in de buurt te doen is omdat je niet op internet of in een reisgids hebt kunnen kijken.
Natuurlijk moeten ze erop verdienen maar als het echt en paar 100 euro scheelt zou ik dat echt balen vinden.
Natuurlijk moeten ze erop verdienen maar als het echt en paar 100 euro scheelt zou ik dat echt balen vinden.