Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
missie_m schreef:
28-06-2017 09:02
Oooohhhoooooo wat grappig.
Ik was even bijna verbaasd dat jij zo'n kleine opmerking meer dan 12 uur later nog omhoog schopt om er je plasje over te doen. Ik bedoel, heb jij het niet veel te druk met racistische topics uit de krochten van dit forum omhoog te takelen zodra daar door iemand anders aan gerefereerd wordt?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 10:10
Reden: op de man
7.61% gewijzigd
To van 21 mag niet alleen thuis blijven in de vakantie maar wel alleen naar een vriend in Spanje.... :hihi:

Uiteraard kwam dit een heel stuk verder in het topic aan de orde. Laatste nieuws is dat ma ook haar financiën eens in de 2 weken wil controleren; tuurlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hebjehaarookweer schreef:
28-06-2017 09:12
Ik was even bijna verbaasd dat jij zo'n kleine opmerking meer dan 12 uur later nog omhoog schopt om er je plasje over te doen. Ik bedoel, heb jij het niet veel te druk met racistische topics uit de krochten van dit forum omhoog te takelen zodra daar door iemand anders aan gerefereerd wordt?

[...]
Alles wat aandacht krijgt groeit he , heeft bij mij ook even geduurd maar vanaf nu onder de negeer ermee .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 10:12
Reden: 'quote' verwijderd
6.58% gewijzigd
Hoppetee! Negeer. Beter voor m'n bloeddruk.
simbalabimba schreef:
28-06-2017 08:17
Het topic over prikacties in het onderwijs loopt wel aardig, daar is gisteren nog gepost.
Wat heeft dit te maken met wat je van mij quote?
hebjehaarookweer schreef:
28-06-2017 09:12

[...]
:facepalm:

Dit slaat werkelijk nergens op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2017 10:11
Reden: 'quote' verwijderd
7.07% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Mamica schreef:
28-06-2017 08:25
Per browser kan het wel wat verschillen hoe dingen werken, helemaal als je een oude internet explorer ofzo gebruikt. Maargoed dat gaat alleen over het uiterlijk van de website en niet over de functionaliteiten.

Denk eerder dat ze zoiets hebben van "zal wel een gebruikers foutje zijn".
Ook als je de meest upgedate uitgebreide versie van Firefox hebt heb je meer bugs en dingen die niet werken dan met Google Chrome.
Fee-de-Goede schreef:
28-06-2017 09:39
Ook als je de meest upgedate uitgebreide versie van Firefox hebt heb je meer bugs en dingen die niet werken dan met Google Chrome.
Dat heeft dus alleen te maken met de layout. Knopje die niet goed zichtbaar is dat soort dingen. Niet met het echte functioneren van het forum.

Het zijn 'schoonheidsfoutjes' die er in eerste instantie niet hadden moeten zijn want het is bekend hoe je cross browser problemen oplost, ze kunnen het gewoon googelen. Het is niet zo dat alles opnieuw moet worden uitgevonden. Daarnaast zijn deze dingen makkelijk op te lossen.

Maar dat een pb niet aankomt of dat een post time traveled heeft daar helemaal niets mee te maken.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Fee-de-Goede schreef:
28-06-2017 09:39
Zoals wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pretzel66 schreef:
28-06-2017 09:28
Alles wat aandacht krijgt groeit he , heeft bij mij ook even geduurd maar vanaf nu onder de negeer ermee .
Jullie hebben volkomen gelijk. Merci voor de reminder. Daar gaat ze dan.
Missie doet toch voor spek en bonen mee hier? Als je dat in gedachten houdt is het een stuk relaxter hoor.
Baudolino schreef:
28-06-2017 09:50
Missie doet toch voor spek en bonen mee hier? Als je dat in gedachten houdt is het een stuk relaxter hoor.
Je kunt van Missie vinden wat je wilt maar moet je dat ook zeggen? Dit vind ik wel een misselijke opmerking. Moet dat nou zo? Wat is er mis met gewoon onder de negeer zetten als je er zo over denkt?
MoirenPhae schreef:
28-06-2017 09:32
Wat heeft dit te maken met wat je van mij quote?
:-) niks, zie ik nu, met bril en een.paar uur later.
" gepost" had ik gelezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Van stiefkinderen niet op een geboortekaartje naar je eigen kinderen achterlaten om opnieuw te beginnen. (oké het is iets genuanceerder, maar toch)
_Marana_ schreef:
28-06-2017 09:58
Je kunt van Missie vinden wat je wilt maar moet je dat ook zeggen? Dit vind ik wel een misselijke opmerking. Moet dat nou zo? Wat is er mis met gewoon onder de negeer zetten als je er zo over denkt?
Het was een oprechte tip hoor. Werkte vroeger op kinderfeestjes ook altijd prima.
_Inkie_ schreef:
28-06-2017 10:25
Van stiefkinderen niet op een geboortekaartje naar je eigen kinderen achterlaten om opnieuw te beginnen. (oké het is iets genuanceerder, maar toch)
Die is niet echt hoor, teveel details.
Dat hoop ik dan maar. Ik ken namelijk wel precies zo'n ouder.
Baudolino schreef:
28-06-2017 10:29
Het was een oprechte tip hoor. Werkte vroeger op kinderfeestjes ook altijd prima.
Oprechte tip? Een tip die gaat ten koste van iemand anders vind ik niet bepaald oprecht.
Had je nu neergezet: sommige forummers doen in mijn optiek mee voor spek en bonen, die zet ik onder de negeer en dat geeft me rust. Dan was het een oprechte tip, maar nu veroordeel je iemand om een punt te maken. Jammer
_Inkie_ schreef:
28-06-2017 10:25
Wat een kritiek op dat topic. Heel viva weer op de achterste poten. Niemand weet waar de terreur uit bestaat, niemand weet hoe vader voor de kinderen is en hoe zijn thuissituatie is, maar wat een oordelen, bah!
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 10:57
Wat een kritiek op dat topic. Heel viva weer op de achterste poten. Niemand weet waar de terreur uit bestaat, niemand weet hoe vader voor de kinderen is en hoe zijn thuissituatie is, maar wat een oordelen, bah!

Koekkoek.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 11:03
18.00% gewijzigd
GenieInABottle schreef:
Niemand weet dat inderdaad. Zij zelf noemt het terreur en geeftvervolgens aan haar kinderen daar te willen achterlaten om met haar nieuwe partner een baby te krijgen.

Jij vind de reacties vreemd omdat...?
Omdat ze meteen van een oordeel uitgaan. Ik gun mensen eens wat oprechte nieuwsgierigheid voordat ze oordelen. Zo lees ik iemand die klem lijkt te zitten en dit als enige oplossing ziet. En ik ben ervan overtuigd dat als je vragen stelt en iemand het verhaal laat doen, dat je dan een ingang hebt om met iemand mee te denken en iemand te bewegen naar oplossingen die veel handiger / gewenster of weet ik wat kunnen zijn.

Ze geeft helemaal niet aan haar kinderen achter te willen laten. Ze geeft aan de door haar beschreven situatie nu als een oplossing te zien. Het enige dat ik dan denk: flut zeg, je moet wel enorm vastzitten als je overweegt om zoveel afstand van je kinderen te nemen.

Het tweede waarom ik de reacties zo 'vreemd' vind is de hypocrisie erachter. Hier de mond vol hebben van 'normaal' met elkaar omgaan ipv de grond in trappen, maar het zelf net zo hard doen.

Dus vindt mij maar koekoek, ik ben blij dat ik niet iemand ben die direct in de veroordeling schiet, maar liever eerst nagaat of het beeld dat ik heb wel klopt.
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 10:54
Oprechte tip? Een tip die gaat ten koste van iemand anders vind ik niet bepaald oprecht.
Had je nu neergezet: sommige forummers doen in mijn optiek mee voor spek en bonen, die zet ik onder de negeer en dat geeft me rust. Dan was het een oprechte tip, maar nu veroordeel je iemand om een punt te maken. Jammer
Precies. Daarnaast bepaal ik zelf graag wie ik wel of niet iets toe vind voegen hier. Nu staat het er als vaststaand feit, wat iedereen vindt. Niet dus.
GenieInABottle schreef:
Kan jij vinden, ik vind wat anders. Dit is de info waar we het mee moeten doen tenslotte en ik ben niet voor snel oordelen maar dit gaat wel heel ver hoor.
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 10:54

Ja oprechte tip om om te gaan met missie inderdaad. Ik noem de dingen graag bij hun naam. Het gaat namelijk niet om 'sommige forummers'. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven, met missie discussiëren is als met een blinde over kleuren praten. Dat werkt niet zo goed. Maar iedereen hier probeert er constant weer zinnige dingen uit te krijgen. Nou, dat gaat dus niet lukken. Vandaar, laat haar lekker posten totdat ze een ons weegt en reageer er niet meer op. Werkt het beste en hoeft iedereen zich er niet zo aan te ergeren. Want het is keer op keer op keer een terugkerend item. En de negeer werkt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven