Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 12:59
De negeer is zo ongeveer het enige wat hier wél werkt. En mocht die knop op jouw device toch niet werken, dan heb je zélf ook nog zo'n knop.Baudolino schreef: ↑28-06-2017 11:39Ja oprechte tip om om te gaan met missie inderdaad. Ik noem de dingen graag bij hun naam. Het gaat namelijk niet om 'sommige forummers'. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven, met missie discussiëren is als met een blinde over kleuren praten. Dat werkt niet zo goed. Maar iedereen hier probeert er constant weer zinnige dingen uit te krijgen. Nou, dat gaat dus niet lukken. Vandaar, laat haar lekker posten totdat ze een ons weegt en reageer er niet meer op. Werkt het beste en hoeft iedereen zich er niet zo aan te ergeren. Want het is keer op keer op keer een terugkerend item. En de negeer werkt niet.
Misselijke opmerkingen maken is niet hetzelfde als dingen bij hun naam noemen.
.
woensdag 28 juni 2017 om 13:00
Nou dat. En een antwoord op een vraag krijg je niet. Racistische posts citeren en bloemetjes en kusjes uitdelen, posts compleet verkeerd uitleggen, vervolgens je handen wassen in onschuld, oproepen om uitleg negeren en telkenmale zo ongelooflijk verdrietig zijn omdat de anderen zo gemeen zijn. Het zit wel even iets anders. En het stoort me ongelooflijk. Ik ben een kalme vrouw, maar het is ook wel een keer klaar, ja.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 12:26![]()
Het is ook snerig om steeds uit te delen, doen alsof je neus bloedt en zelf om alles huilie huilie te gaan doen.
woensdag 28 juni 2017 om 13:01
Je mag iemand soms best even een schop geven als die zich voortdurend vervelend gedraagt toch?
Het helpt misschien niet als iemand een plaat voor de kop en een kussen voor de kont heeft, maar je bent het wel weer even kwijt en dat compenseert dan weer voor al die andere keren dat je op handen gaat zitten. Tis geven en nemen.
Het helpt misschien niet als iemand een plaat voor de kop en een kussen voor de kont heeft, maar je bent het wel weer even kwijt en dat compenseert dan weer voor al die andere keren dat je op handen gaat zitten. Tis geven en nemen.
woensdag 28 juni 2017 om 13:03
Dat heb ik al toegelicht, waarom alleen de negeerstand niet werkt als anderen het er constant over blijven hebben.
Maar idd mijn probleem, ik hoef me niet met jullie welzijn op het forum te bemoeien.
woensdag 28 juni 2017 om 13:11
Alle blauw is mooi toch?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 13:12
Wat is er nu oog-om-oog aan om gewoon feitelijk te benoemen dat je iemand totaal niet serieus neemt? Ik vind het ook geen tip oid. Gewoon een opmerking, zoals er zoveel gemaakt worden op een forum.GenieInABottle schreef: ↑28-06-2017 12:21Jij vindt er niks mee, dat is prima. Ik vind er wel iets mis mee. Het feit dat iemand bepaald gedrag vertoont waar ik het niet mee eens ben, houdt niet in dat ik dan maar hetzelfde gedrag ga vertonen. Ik ben niet zo van oog-om-oog.
Am Yisrael Chai!
woensdag 28 juni 2017 om 13:14
woensdag 28 juni 2017 om 13:14
....en dan heb je het over onderstaande reactie?
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 13:16
1.44% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 13:16
Ik vond spek-en-bonen nu juist een treffende, doch uitermate vriendelijke omschrijving.Baudolino schreef: ↑28-06-2017 12:35Ik kumbaya altijd gezellig overal mee, maar ben dit gezeur wel zo zat. Er zijn ook grenzen hoor voor hoe irritant iemand kan zijn. Daar zeg ik dan wat van. En dat doe ik open, en niet 'sommige forummers, bladiebla' , dat is lekker straight.
Maar je hebt gelijk dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen hoe irritant ze Missie vinden. Daar heb ik me inderdaad helemaal niet mee te bemoeien. Dat zal ik dan voortaan anders formuleren.
Am Yisrael Chai!
woensdag 28 juni 2017 om 13:17
Inderdaad.vrouwjagersma schreef: ↑28-06-2017 13:00Nou dat. En een antwoord op een vraag krijg je niet. Racistische posts citeren en bloemetjes en kusjes uitdelen, posts compleet verkeerd uitleggen, vervolgens je handen wassen in onschuld, oproepen om uitleg negeren en telkenmale zo ongelooflijk verdrietig zijn omdat de anderen zo gemeen zijn. Het zit wel even iets anders. En het stoort me ongelooflijk. Ik ben een kalme vrouw, maar het is ook wel een keer klaar, ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2017 om 13:22
Of bedoelde je deze opmerking nadat ik een leuke link voor je had uitgezocht?
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 13:26
15.29% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 13:26
Het gaat niet om napraat, om het praten over willekeurige - eendagsvliegerige - TO' s . het gaat er om dat mensen er de ouderwetsch typhus in hebben dat ze raciisten genoemd werden / worden. Dat heeft kwaad bloed gezet.simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 13:20Gewoon Napraat opdoeken, heb je heel dat gezeur over Jan en alleman niet.
![]()
![]()
![]()
Tenminste, dat is mijn theorietje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 28 juni 2017 om 13:26
Ik vind het dapper dat je nog een 'urgente vraag' stelt aan de mods en ook nog op spoedig antwoord durft te hopen.
Ik heb de hoop al lang opgegeven dat er voortvarend/adequaat/snel/passend gereageerd wordt, welk vraag je dan ook stelt (als ze de mail überhaupt terug kunnen vinden).
woensdag 28 juni 2017 om 13:42
Blijkbaar, maar voor de zekerheid heb ik de vraag nog een keer gesteld voor het geval ze me per abuis ge-off-toppicd hadden.
Of voor het geval er net een nieuwe stagiair is aangeschoven.
woensdag 28 juni 2017 om 13:58