Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja... zucht.. en wat een ontzettend strategische zet!! Maar daar ga ik dus weer, heen en weer..
Dat kan ik me voorstellen Engel. Maar je hebt er de afgelopen dagen goed over na kunnen denken en als je wilt stoppen blijf je daarbij. Wil je het nog een kans geven dan moet je je eigen voorwaarden goed duidelijk aan hem maken.Neemt niet weg dat ik het alsnog heel romantisch van hem vind.
Jaja in de praktijk heb je gelijk.. Maar zit nu de hele dag tegen een bos rozen aan te kijken, staan hier te pronken op het bureau (tja kan ze moeilijk thuis neer zetten .. kaartje is er overigens wel af hoor haha..

En ja verstandelijk; stoppen, maar tjongetjonge, hij heeft me hiermee behoorlijk in de war gebracht.. gevoel roept; geniet ervan en stoppen kun je altijd nog!!
@recuerdo

ik denk dat het op het eeuwenoude verschil tussen mannen en vrouwen neerkomt.. met de nodige uitzonderingen..

als jij niet gekwetst wil worden zul je je harder moeten op stellen en je meer als een "man" moeten gedragen... des te meer afstand dat jij neemt des te leuker wordt de jacht voor de man weer.

ach, het blijft een spel.. en jij bepaalt hoe/of je dat spel wil spelen en wanneer...
@Juicy: Wat een afknapper! Het lijkt erop alsof hij jou bewust gek heeft lopen maken met zijn chats, mails en sms'jes en ook bewust op een ontmoeting heeft aangestuurd. Als puntje dan vervolgens bij paaltje komt, haakt hij af en/of durft hij niet meer. Ik kan me overigens wél voorstellen dat je helemaal onder de indruk bent van zijn aandacht en dat je het uiteraard enorm spannend vindt. Spanning en nieuwsgierigheid i.c.m. positieve aandacht kunnen werken als doping en dan is het niet vreemd dat je hierin verliest of kunt verliezen. Ik ben blij voor je dat je nu toch met een nuchtere blik de dingen achteraf kunt bekijken.
@Rec: Het is wel duidelijk dat jij in een situatie zit waarin hij bepaalt wat, wanneer en hoe er iets gebeurt. Min of meer totale afhankelijkheid en het is logisch dat je daarvan baalt. Toppunt

-en tegelijk illustratief voor de situatie waarin jij zit- is zijn antwoord (te druk met werk) nadat jij hem hebt gemaild. Voor zover je over de situatie nog geen duidelijkheid hebt, is de tekst en strekking van zijn antwoord op jouw mail meer dan duidelijk. Hij bepaalt en beslist zelf wel wanneer hij met jou contact opneemt en wanneer en waar hij weer met jou wil afspreken. Na dit uitermate botte (understatement) mailtje van hem zal hij waarschijnlijk binnenkort weer zoete broodjes gaan bakken en jou weer paaien. History repeats itself.
Ik ben het overigens niet eens met de stelling dat een man minder gevoel heeft dan een vrouw in een sv-contact. Dat is zeer afhankelijk van de persoon. Als je uitgaat van het principe "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" en je (dus) rekening houdt met de ander, kom je al een heel eind. Goede communicate is onontbeerlijk. Dingen die je dwars zitten bij/met je sv, moet je kunnen uitspraken als volwassen mensen.
Ik heb een date deze week. Of eigenlijk meer een eerste ontmoeting. We hebben alleen gemaild en ik heb twee foto's van hem gezien. Misschien is het niets, misschien is het wel heel spannend.
Wat leuk Mac, ik hoop voor je dat het heel spannend is.
@Mac, het wordt vast heel leuk
He Mac, geweldig.

Ben heel benieuwd hoe het is.
@ Engel: Lekker is dat. Zit je daar net standvastig te zijn, doet hij zoiets geweldigs.

Ik moet bekennen dat ik het na zoiets niet meer zou redden, ik ben heel benieuwd of jij het er beter van af gaat brengen...
LORD HAVE MERCY......

DAMN....jullie zijn niet tegeloven....

Paar dagen vervreemd van het WWW en jullie lullen serieus 13 pagina's bij.

Nouja...anyways...

even kort dan. Donderdag date hier gehad. Weten jullie nog vorige keer dat ie niet lekker was...nou dat heeft ie dubbel en dwars goed gemaakt. DIe man kan echt zo lekekr n**ken...

Dus deze sv....blijft nog wel ff plakken. Jummie

Goed dan de rest.

KJ hou vol

Toy ook ik ben nog steeds trots op je. En geniet van het moment.

Geheim....dat verhaal van die SV1...jakkes zeg...snap jou helemaal dat je er op je best uit wilde zien. Wil ik nog steeds bij mijn EX...

Miss T...you go girlie!! Je bent echt grappig.

Stew...ik zag heel veel lege berichtjes, maar toch ook een knuffel van mij...beetje mosterd erna, maar welgemeend

En welkom aan alle nieuwelingen. Errug leuk jullie verhalen te lezen.

Ik herken heel veel in jullie verhalen en vooral veel in jullie onzekerheden, maar daar ben ik op het moment echt overheen aan het groeien. Begin nu ook als een man te denken. En overigens niet helemaal zonder gevoel hoor, maar ik laat mezelf niet helemaal gek meer maken.

Heel veel sterkte lieve meiden.

En voor de mannen.....altijd leuk jullie reacties. Heerlijk dat we hier zo met zijn allen vrij en open over kunnen schrijven.

Voor mij geen date met SV in het vooruitzicht, maar wel iets anders spannends!!!

kus van mij voor allen
Hey Vam, hij heeft het goed gemaakt dus... Lekker.

Ik vraag me nu natuurlijk wel af wat je dan voor anders spannends gaat doen....
Ja Vam, dat vraag ik me nu ook af, haha

Date is gisteren geweest, het zit helemaal goed tussen ons. Heerlijk tegen hem aangehangen de hele avond (geloof het of niet, Toy was te moe voor seks)

Wat de toekomst brengt zien we wel weer, ik ben in ieder geval eerlijk geweest (al heeft het niks opgelost)
En toy...daar heb ik zoveel respect voor....dat je eerlijk bent geweest!!!
Gewoon er overheen praten/schrijven hè V ... maar ik ben ook nieuwsgierig .. dussuh wat voor spannends ga je doen?

Hier trouwens net weer afgesproken voor zeer binnenkort een heerlijk dagdeel met sv. Heb er nu al zin in ...
Yep, we worden genegeerd...
hahahhahahaa....

jullie horen het wel als het zover is geweest....

voor nu...niets meer nada noppes niente!!!

maar wel een dikke kus!
quote:geheim1972 schreef op 10 februari 2009 @ 14:07:

Yep, we worden genegeerd... Yep... en ik word gebruikt als bliksemafleider. Conclusie: Als je eerlijk bent ben je dus altijd aan alle kanten de klos
Toy Weer een wijze les geleerd...

Nou vooruit dan maar Vam, we wachten heel geduldig maar af dan.
Nee.. ga het dus niet redden . Donderdag date Hele middag voor onszelf en daarna heeft ie een diner voor twee toegezegd. Wie hou ik eigenlijk voor de gek als ik zeg, stop ermee.. wil hem gewoon!
Vam, ik ben stiekem ook benieuwd naar wat je in het vooruitzicht hebt.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Vam: voor de draad ermee!!

En het gaat hier inderdaad in sneltreinvaart, ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden, laat staan op alles reageren.

Engel: wat geweldig die bos rozen! Niet handig emotioneel gezien, maar zo leuk!! (pas op: valentijn is voor geliefden niet voor SV's)

Toy, gaat de goede kant op met jou en je date! (ookal noem je hem nog steeds date)
oke....lieve aagjes van me....

Het heeft niet te maken met het andere geslacht......

laat ik het zo zeggen...ik ga 'exploren'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven