Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 18:19
Haha. Ik dacht hoe breng ik dat nou een beetje netjesBridgetteDubois schreef: ↑28-06-2017 18:17Hahaha dat wilde ik ook net zeggen maar toen dacht ik, nèh TMI.
woensdag 28 juni 2017 om 18:25
Ik ga niet iets uit het grote dikke boek noemen.
Maar ik dénk er wel aan!
En ik vind het wel fijn om te lezen dat sommige ergernissen ook bij anderen leven, anderen die dat vaak beter kunnen verwoorden van ik.
En ik vind het ook fijn dat mensen het voor elkaar opnemen, behalve als dat past in het hokje 'jij bent ook een luis in de pels dús ik steun mijn luizengroepje hoedanook'
Ik ga gekookte nieuwe aardappelen met hummus en speklapjes eten. (Dat laatste van eigengemest scharrelvarken)
Maar ik dénk er wel aan!
En ik vind het wel fijn om te lezen dat sommige ergernissen ook bij anderen leven, anderen die dat vaak beter kunnen verwoorden van ik.
En ik vind het ook fijn dat mensen het voor elkaar opnemen, behalve als dat past in het hokje 'jij bent ook een luis in de pels dús ik steun mijn luizengroepje hoedanook'
Ik ga gekookte nieuwe aardappelen met hummus en speklapjes eten. (Dat laatste van eigengemest scharrelvarken)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 juni 2017 om 18:46
woensdag 28 juni 2017 om 18:49
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2017 om 18:54
Vervelend om een post van een paar uur geleden op te halen? Het verloop gaat hier op napraat supersnel. Terwijl je op andere topics met gemak drie dagen later kan antwoorden en dan is er niks aan de hand.GenieInABottle schreef: ↑28-06-2017 17:38Zo vrijblijvend is het wel.
Is het vervelend, ja, ben ik helemaal met je eens. Alleen heeft iedereen het recht hier te posten op een manier zoals diegene dat wenst te doen. En voor de een is dat een rode lap en voor de ander niet.
Het is net zo vrijblijvend om er als forummer voor te kiezen dat je diegene onder de negeer zet, jezelf leert diegene en de commentaren te negeren of andere oplossingen hebt. De informatie die jij tot je neemt is jouw verantwoordelijkheid. Je kunt er ook voor kiezen om niet te lezen en iets anders te doen.
Enige verschil: je hebt alleen controle over je eigen gedrag en je hebt beperkte invloed op iemand anders gedrag.
En de manier waarop door mensen op missie gereageerd wordt, zal waarschijnlijk alleen maar meer van hetzelfde uitlokken.
Vorige week wou ik reageren op napraat pagina 122, maar toen ik er niet kon antwoorden zag ik dat deel 85 al gesloten was, en in deel 86 waren al 29 pagina's volgeschreven. Jammer dan. Ik zit nou eenmaal niet full-time achter de pc. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om dan niet te reageren omdat jullie dat niet willen, maarrrrr wat te doen als ik dat dan wel wil?
Het lijken hier wel allemaal volwassen éénkindgezins-kinderen die alleen maar hun eigen mening en hun eigen praatje hoorden en wilden horen.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 18:58
Helemaal eens, daarom doe ik dat heel vaak niet.doornroosje9 schreef: ↑28-06-2017 18:58Ik snap ergens wel dat je soms nog wil reageren, maar alles bijlezen van de dag ervoor en dan nog eens op heel veel posts reageren, is dat niet een beetje overdreven?
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 19:06
33.47% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 19:04
Ah, dus jij vond het op dat moment verstandig om op een totaal van de dakgoot gerukte post te reageren met kusjes enzo. Genoteerd.simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 18:04Nee.
Ik kan en wil niet op alles waar ik iets over zou kunnen en willen zeggen, reageren. Ik pik d'r wat uit, wat ik op dat moment wil/me het verstandigst lijkt/whatever.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 juni 2017 om 19:06
simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 17:48Dit vraagt om een linkje: Andre van Duijn https://www.youtube.com/watch?v=OaRwX9ihMCA
Leukkkkk
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 19:09
Vrijdag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras