Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zoek de quote.......
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
BridgetteDubois schreef:
28-06-2017 18:17
Hahaha dat wilde ik ook net zeggen maar toen dacht ik, nèh TMI.
Haha. Ik dacht hoe breng ik dat nou een beetje netjes :proud: En "fijn" dat ik niet de enige ben.
Er is een schaduwtopic :@ :cheers:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
28-06-2017 18:19
Zoek de quote.......
Mission Impossible
Solomio schreef:
28-06-2017 18:19
Zoek de quote.......
Nou zeg dat. Super irritant dit.
yasmijn schreef:
28-06-2017 18:18
Vrijdag! :cheer2:
Zaterdag! :cheer2:
Nouschi schreef:
28-06-2017 18:20
Ja, und?

Wat stond er op jouw menu, Noes?

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
Nouschi schreef:
28-06-2017 18:20
Maar daar post niemand.
Ik ga niet iets uit het grote dikke boek noemen.

Maar ik dénk er wel aan!

En ik vind het wel fijn om te lezen dat sommige ergernissen ook bij anderen leven, anderen die dat vaak beter kunnen verwoorden van ik.
En ik vind het ook fijn dat mensen het voor elkaar opnemen, behalve als dat past in het hokje 'jij bent ook een luis in de pels dús ik steun mijn luizengroepje hoedanook'

Ik ga gekookte nieuwe aardappelen met hummus en speklapjes eten. (Dat laatste van eigengemest scharrelvarken)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind hummus helemaal niks.
Ah, Broekrok gemist!
Life is short. Eat dessert first.
Heerlijk Humus.

:rofl:
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 18:53
Reden: MMMMMmmmmm.
1.96% gewijzigd
dolfje schreef:
28-06-2017 17:31
Is het hier nog steeds zo gezellig als de laatste dagen? :P
Ja ontzettend :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
28-06-2017 18:01
Ja, ik wilde haar ook veel voortvarendheid wensen met het optyfen naar verwegistan en ik hoop ook voor haar dat ze iemand heeft ontmoet die haar wel te pruimen vind. Maar ik weet niet of ze dat positief zou opvatten dus heb ik het er maar bij gelaten.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
GenieInABottle schreef:
28-06-2017 17:38
Zo vrijblijvend is het wel.
Is het vervelend, ja, ben ik helemaal met je eens. Alleen heeft iedereen het recht hier te posten op een manier zoals diegene dat wenst te doen. En voor de een is dat een rode lap en voor de ander niet.
Het is net zo vrijblijvend om er als forummer voor te kiezen dat je diegene onder de negeer zet, jezelf leert diegene en de commentaren te negeren of andere oplossingen hebt. De informatie die jij tot je neemt is jouw verantwoordelijkheid. Je kunt er ook voor kiezen om niet te lezen en iets anders te doen.

Enige verschil: je hebt alleen controle over je eigen gedrag en je hebt beperkte invloed op iemand anders gedrag.
En de manier waarop door mensen op missie gereageerd wordt, zal waarschijnlijk alleen maar meer van hetzelfde uitlokken.
Vervelend om een post van een paar uur geleden op te halen? Het verloop gaat hier op napraat supersnel. Terwijl je op andere topics met gemak drie dagen later kan antwoorden en dan is er niks aan de hand.

Vorige week wou ik reageren op napraat pagina 122, maar toen ik er niet kon antwoorden zag ik dat deel 85 al gesloten was, en in deel 86 waren al 29 pagina's volgeschreven. Jammer dan. Ik zit nou eenmaal niet full-time achter de pc. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om dan niet te reageren omdat jullie dat niet willen, maarrrrr wat te doen als ik dat dan wel wil?

Het lijken hier wel allemaal volwassen éénkindgezins-kinderen die alleen maar hun eigen mening en hun eigen praatje hoorden en wilden horen.
LOEP ME MAAR aub.
Oeps...het kan toch nog wel? Ik reageerde om 18:54 op een post van 17:38 uur.
LOEP ME MAAR aub.
Ik snap ergens wel dat je soms nog wil reageren, maar alles bijlezen van de dag ervoor en dan nog eens op heel veel posts reageren, is dat niet een beetje overdreven?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
28-06-2017 18:58
Ik snap ergens wel dat je soms nog wil reageren, maar alles bijlezen van de dag ervoor en dan nog eens op heel veel posts reageren, is dat niet een beetje overdreven?
Helemaal eens, daarom doe ik dat heel vaak niet.

:sherlock:
missie_m schreef:
26-06-2017 19:48
:daisy:

Hier is het. Pagina 36 daar was ik gebleven. Ik zie dat het nu inmiddels pagina....64......pagina 64 alweer. Dat ga ik echt niet allemaal bij lezen. Is er nog iets gebeurd dat ik niet mag missen?
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 19:06
33.47% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Hoe komt het toch dat ik opeens aan een pot en ketel moet denken.
simbalabimba schreef:
28-06-2017 18:04
Nee.

Ik kan en wil niet op alles waar ik iets over zou kunnen en willen zeggen, reageren. Ik pik d'r wat uit, wat ik op dat moment wil/me het verstandigst lijkt/whatever.
Ah, dus jij vond het op dat moment verstandig om op een totaal van de dakgoot gerukte post te reageren met kusjes enzo. Genoteerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
yasmijn schreef:
28-06-2017 18:06
Broekrokkie heeft stijl :proud:
Dat spreekt voor zich; ze draagt tenslotte louter broekrokken. Stijlgoeroe door de jaren heen!
simbalabimba schreef:
28-06-2017 17:48
Dit vraagt om een linkje: Andre van Duijn https://www.youtube.com/watch?v=OaRwX9ihMCA
:-D

Leukkkkk
LOEP ME MAAR aub.
yasmijn schreef:
28-06-2017 18:18
Vrijdag! :cheer2:
:cheer2:
Renaissance_ schreef:
28-06-2017 17:56
Blondje! :cheer2:
Vrijdag :cheer2:
Solomio schreef:
28-06-2017 18:22
Zaterdag! :cheer2:
:cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven