Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 19:46
Me mattieblijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 19:41Tof wijf. Ik jou ook.
Wat ben ik blij dat ik ben gaan Netflixen. ( tip : 13 reasons why ; hoe je iemand over het randje duwt ) had vast niet op mijn handen kunnen blijven zitten .
woensdag 28 juni 2017 om 19:48
Mijn excuses. Het was een ander die die kusjes enzo deed. Maar jij gaf daar wel bijval aan in je latere reacties. Maar ik mag niet over een kam scheren, dus als je wil dat ik het weghaal doe ik dat.simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 19:16Geen kusjes.
Voor mijn precieze woorden moet je ff zoeken, ga ik niet doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 juni 2017 om 19:54
vrouwjagersma, krijg jij dan ook altijd de neiging om zijn kapsel een keer door elkaar te husselen? Ik husselde aardappeltjes door elkaar en had een onbestemd gevoel. Zou het hiermee te maken hebben? *ik wil mijn nieuwe aardappeltjes met alle egards behandelen. Raad gezocht maar dan moet ik denk ik een topic openen.*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 juni 2017 om 19:55
Ik hou van Rick Astley, dus ik heb heel andere neigingen vrees ik.Oudblond schreef: ↑28-06-2017 19:54vrouwjagersma, krijg jij dan ook altijd de neiging om zijn kapsel een keer door elkaar te husselen? Ik husselde aardappeltjes door elkaar en had een onbestemd gevoel. Zou het hiermee te maken hebben? *ik wil mijn nieuwe aardappeltjes met alle egards behandelen. Raad gezocht maar dan moet ik denk ik een topic openen.*
Derde dag nieuwe aardappels, maar nu gebakken. Wat een feest. Je moet lief voor ze zijn, maar met een harde hand. Lekker afschrobben, terwijl je iets voor ze zingt.
Maar een aardapppeltopic lijkt me ook niet verkeerd.
woensdag 28 juni 2017 om 20:12
simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 19:16Geen kusjes.
Voor mijn precieze woorden moet je ff zoeken, ga ik niet doen.
Ik deed
De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 20:12
Zo het is geen 24 uur later dus ik mag nog reagerenSolomio schreef: ↑28-06-2017 17:30Het maakt in zoverre uit dat Missie dit continu doet. Oude topics, oude posts, steeds maar weer.
En er is al diverse malen aan haar duidelijk gemaakt dat dat vervelend is (vervelend gevonden wordt) en het zijn ook altijd negatieve reacties van haar.
Dus zo vrijblijvend als jij het omschrijft is het gewoon niet.
Eerst gegeten, ooh ja dat was stoofvlees met gebakken aardappelen en appelmoes.
Zo die ronde hebben we gehad.
Maar dat is het juist wel Solo, zo vrijblijvend.
Er zijn er een aantal die haar manier van schrijven/reageren irritant vinden maar dat wil niet zeggen dat diegene dan maar mogen beslissen dat ze zo niet meer mag doen.
Er zijn er ook die zich niet eraan ergeren of het vervelend vinden dus naar wie zou ze dan moeten ''luisteren'' ?
Mogen jij of ik bij wijze van spreken anderen opdragen hoe zich hier te gedragen op het forum ?
Wie beslist er hier wat erop napraat besproken mag worden en wie hier mag schrijven en waarover en hoelang ertussen mag zitten met reageren op een post, niemand toch mag ik hopen ?
En ja soms gaat het misschien niet altijd even eerlijk zoals het in het normale leven ook gaat.
Dus zo vrijblijvend is het soms wel ja maar dat is mijn mening
woensdag 28 juni 2017 om 20:18
Ik heb 1 reactie aan @eindeloos gegeven,op haar bericht in Napraat, direct of een paar berichten na haar bericht. Niet gereagaeerd op berichten van anderen. Ik heb op Actueel gereageerd op @Rosabella1, om duidelijk te maken dat de perma van @Eindeloos niet zozeer een actie was van staffers, maar dat eindeloos in haar bericht daar zelf om vroeg ( "op anoniem, mag ook op IP")
Ik heb hier vandaag in Napraat dit geschreven:
vrouwjagersma schreef: ↑28-06-2017 17:09
Wellicht waren die verwijten eerder gebaseerd op het feit dat je heel sympathiek (met bloemetjes en kusjes en alles) reageerde op een post die aan elkaar hing van racisme en discriminatie. Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
simbalabimba woensdag 28 juni 2017 17:51
En van een kusje en/of bloemetje voor missie..
Ik heb trouwens ook sympathiek gereageerd op @Eindeloos.
Bedoel je dat ik in dat bericht van 17.51 bijval gaf?
Ik schreef/bedoelde dat de post van eindeloos niet alleen aan elkaar hing van racisme en discriminatie, er stond ook een kusje en/of bloemetje in voor missie .... en nog iemand of twee iemanden, maar da's hier nu niet van belang).
Verrekte lastig dat ik - mezelf- niet kan loepen, moet alles uit hoofd op opzoeken.
Nee hoor, je hoeft niks weg te halen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 juni 2017 om 20:19
Mother_Earth schreef: ↑28-06-2017 20:12Zo het is geen 24 uur later dus ik mag nog reageren![]()
Er zijn er een aantal die haar manier van schrijven/reageren irritant vinden maar dat wil niet zeggen dat diegene dan maar mogen beslissen dat ze zo niet meer mag doen.
Er zijn er ook die zich niet eraan ergeren of het vervelend vinden dus naar wie zou ze dan moeten ''luisteren'' ?
Mogen jij of ik bij wijze van spreken anderen opdragen hoe zich hier te gedragen op het forum ?
Wie beslist er hier wat erop napraat besproken mag worden en wie hier mag schrijven en waarover en hoelang ertussen mag zitten met reageren op een post, niemand toch mag ik hopen ?
En ja soms gaat het misschien niet altijd even eerlijk zoals het in het normale leven ook gaat.
Dus zo vrijblijvend is het soms wel ja maar dat is mijn mening![]()
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 20:21
0.34% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 20:21
Nu heb ik Never gonna give you up in mijn hoofd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2017 om 20:21
impala schreef: ↑28-06-2017 16:59FF voor de duidelijkheid: Ik heb Missie niet gevraagd haar mening te geven. Maar ze is natuurlijk meer dan welkom om dat te doen
En ja, ze geeft kleur aan dit forum. Letterlijk en figuurlijk. Of je het een mooie kleur vindt, is een kwestie van smaak. Zullen we dáár nog even over door twisten?![]()
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 20:22
0.99% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 20:23
Ja, dat mag. In het echte leven spreek je toch ook mensen aan op hun gedrag? Als mij iets niet aanstaat, dan vind ik daar wat van.Mother_Earth schreef: ↑28-06-2017 20:12Zo het is geen 24 uur later dus ik mag nog reageren![]()
Dus zo vrijblijvend is het soms wel ja maar dat is mijn mening![]()