Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
28-06-2017 20:21
Nu heb ik Never gonna give you up in mijn hoofd :'(
Ik ook :-x

PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen
Ben er wéér :hello:
missie_m schreef:
28-06-2017 20:12
:-D
[col00080]Ik deed :bigkiss: Maar het is toch geen misdaad om kusjes te sturen als iemand afscheid neemt.Want die zie je dan nooit meer terug.

De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.[/color]
In mijn ogen was dat kusje enorm ongepast! Ze schreef racistische, discrimerende en beledigende woorden in haar post. Maar je voelde je niet geroepen om iets te zeggen over die walgelijke woorden die ze schreef? Wat nu dat heeft te maken met vriendschap? Heb je überhaupt wel gelezen wat ze schreef?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:00
Oh jullie zijn de B-tafel. :lol:
Wij zijn de IQ-tafel.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Muhahaha

Ik vind aanspreken op ongepast gedrag heel normaal, maar dat kan ook beroepsdeformatie zijn.
KAKELOT schreef:
28-06-2017 20:24
Wat heb je nou voor idiote nick?!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
KAKELOT schreef:
Ik wist niet dat je weg was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
28-06-2017 20:26
Muhahaha

Ik vind aanspreken op ongepast gedrag heel normaal, maar dat kan ook beroepsdeformatie zijn.
Dat doe je IRL toch ook? Of leef ik weer eens in een ander universum? Of laat je mensen met onaangepast gedrag in je omgeving maar zo hun gang gaan?
KAKELOT schreef:
Bloemetjes en kusjes.
En kikkererwtenpuree.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
missie_m schreef:
28-06-2017 20:12
:-D
Ik deed :bigkiss: Maar het is toch geen misdaad om kusjes te sturen als iemand afscheid neemt.Want die zie je dan nooit meer terug.

De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.
Jij mag helemaal zelf weten of je :bigkiss: :smooch: of :hug: ; ik heb d'r niet gezoend. 'k Heb geloof ik nog nooit iemand hier gezoend :!: of ge :hug:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Solomio schreef:
Wij zijn de IQ-tafel.
Wellicht heb ik er een ander woord voor maar dat kan me weer strafbank opleveren :proud:
Solomio schreef:
Wij zijn de IQ-tafel.
:puh:
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:23
Ja, dat mag. In het echte leven spreek je toch ook mensen aan op hun gedrag? Als mij iets niet aanstaat, dan vind ik daar wat van.
Dit.
Wat een geleuter verder: veel forumsters ergeren zich aan Missies gedrag hier. Meer dan dat zeg ik niet.
Wat mij betreft gaat Missie lekker zo door, ik begrijp alleen niet dat iemand dat doet terwijl er zo veel irritatie over is.
Doe gewoon zo'n sterretje bij je nick, net zoals Star!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
broekrok schreef:
28-06-2017 20:29
:puh:
Ik zeg verder niks :whoops:
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:27
Dat doe je IRL toch ook? Of leef ik weer eens in een ander universum? Of laat je mensen met onaangepast gedrag in je omgeving maar zo hun gang gaan?
Ja hoor eens, je kunt toch niet overal op reageren? Dus als iemand zegt, en ik noem maar gewoon een voorbeeld "Hoi Vrouwjagersma wat zit je haar leuk en de Holocaust is een fabeltje en nieuwe aardappels zijn helemaal niet bijzonderder dan oude." Dan zeg ik gewoon: "Ja, ik was bij Kapper Karel aan de Kerkstraat, kek kleurtje, of niet!" Want dat moet kunnen.
Of ben jij het niet?
Nouschi schreef:
28-06-2017 20:31
Of ben jij het niet?
Wat?

PLAATS EEN REACTIE

.
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:32
Wat?

PLAATS EEN REACTIE

.
Ik heb het tegen Kalekut.
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:32
Wat?

PLAATS EEN REACTIE

.
Je zult langere posts moeten gaan plaatsen.
vrouwjagersma schreef:
Ja hoor eens, je kunt toch niet overal op reageren? Dus als iemand zegt, en ik noem maar gewoon een voorbeeld "Hoi Vrouwjagersma wat zit je haar leuk en de Holocaust is een fabeltje en nieuwe aardappels zijn helemaal niet bijzonderder dan oude." Dan zeg ik gewoon: "Ja, ik was bij Kapper Karel aan de Kerkstraat, kek kleurtje, of niet!" Want dat moet kunnen.
Precies dat nare stukje slaan we gewoon over. O_o
vrouwjagersma schreef:
Right. Very true, right.
Of course. Magnificent. By all means.
Solomio schreef:
28-06-2017 20:34
Je zult langere posts moeten gaan plaatsen.
Wat moet ik???

PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
_Inkie_ schreef:
28-06-2017 20:34
Precies dat nare stukje slaan we gewoon over. O_o

Maar er zijn ook mensen voor wie het anders werkt : die kiezen hun matties uit op dat nare stukje en slaan de rest over. Als je op dat vlak maar klikt, dan maakt het verder niet uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yasmijn schreef:
28-06-2017 20:36
Wat moet ik???

PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
Meer lettertjes typen.
Uitweiden.
Eromheen lullen.
Tijd rekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven