Budget waterproof mascara
donderdag 29 juni 2017 om 18:52
Hey allemaal!
De titel zegt alles eigenlijk al. Ik heb dit weekend een festival en het weerbericht ziet er niet best uit. Ik heb al verschillende waterproof mascara's geprobeerd wanneer ik door stromende regen moest fietsen, maar deze zijn telkens geen succes geweest. Aan elkaar plakkende wimpers zijn onmogelijk te voorkomen maar hoe zorg ik er nou voor dat het nog een beetje fatsoenlijk oogt? Iemand een goeie mascara?
De titel zegt alles eigenlijk al. Ik heb dit weekend een festival en het weerbericht ziet er niet best uit. Ik heb al verschillende waterproof mascara's geprobeerd wanneer ik door stromende regen moest fietsen, maar deze zijn telkens geen succes geweest. Aan elkaar plakkende wimpers zijn onmogelijk te voorkomen maar hoe zorg ik er nou voor dat het nog een beetje fatsoenlijk oogt? Iemand een goeie mascara?
donderdag 29 juni 2017 om 19:01
donderdag 29 juni 2017 om 19:52
Ja catrice! Ik gebruik die al sinds mijn 16e en hij is geweldig! De rode voor normale dagen en de blauwe voor zwemdagen en regendagen. Als ik een paar uur zwem, dan zie je een dunne zwarte streep onder mijn ogen meer niet.
En hij is onwijs goedkoop. Waren ook paar dames die eens vroegen welk merk ik gebruikte. Ze vonden mijn wimpers prachtig met die mascara.
Hij maakt mijn wimpers voller en ik vind deze mascara's super!
En hij is onwijs goedkoop. Waren ook paar dames die eens vroegen welk merk ik gebruikte. Ze vonden mijn wimpers prachtig met die mascara.
Hij maakt mijn wimpers voller en ik vind deze mascara's super!
donderdag 29 juni 2017 om 20:39
Catrice is wel populair bij iedereen zo te horen. Dan vraag ik me af he... heb ik dan net de verkeerde? ik heb zelf catrice all round mascara waterproof maar daar was ik zelf niet heel blij mee. Welke hebben jullie dan precies?
@minkedewit een groene glimmende verpakking zegt me zo niks. Weet je de naam toevallig?
@minkedewit een groene glimmende verpakking zegt me zo niks. Weet je de naam toevallig?