Zoveel kriebels, maar hij is bezet.

dinsdag 10 februari 2009 om 12:20
Ik besef dat dit waarschijnlijk de zóveelste topic is over dit onderwerp is op dit forum, maar toch wil ik graag even mijn hart luchten.
Op mijn werk werkt een man (hij is bijna tien jaar ouder dan ik) die me de laatste weken ontzettend weet te fascineren.. Ik had eerder nooit zoveel contact met hem, maar wegens reorganisatie raken we meer met elkaar in gesprek.
En ik kan er een heel verhaal omheen breien (wat het uiteindelijk toch wel wordt ), maar het komt erop neer dat ik hem zo ontzettend leuk vind! En eigenlijk wordt dit gevoel bij me steeds sterker. Ik voel zo'n ontzettende spanning als ik we elkaar zien en merk dat hij me meer opzoekt dan normaal (zonder duidelijke aanleiding). Gisteren had ik een vraag, waardoor ik wel naar zijn kantoor toe moest gaan. Die vraag was kort en antwoord kon dat ook zijn.. maar ik merkte dat hij me binnen leek te willen houden, stelde me andere vragen en uiteindelijk hadden we het over privézaken zoals onze huizen en de plekken waar we wonen. En pff..ik voel me dan zó ongemakkelijk. Ik lijk dan een beetje op de automatische piloot te functioneren, weinig dringt door. Ik kan hem haast niet in de ogen kijken.
Die middag hoopte ik hem weer te zien, maar er was geen reden voor. Ik liep subtiel naar het koffieautomaat, in de naieve hoop dat hij daar misschien ook was ..en ja hoor, hij zat er met collega's (die ik ook ken). Dus zodoende raakten we weer in gesprek..over koetjes en kalfjes weliswaar.
En nu, nu zit ik thuis en ik kan aan niks anders denken. Aan hoe het zou zijn met hem, aan wat hij nu denkt. Ik voel zoiets krachtigs en kan haast met zekerheid zeggen dat hij dat ook voelt. Het is zo raar. Ik weet niet wat ik ermee moet. Nee, sterker nog: ik denk dat ik er niks mee kan. Hij schijnt een relatie te hebben, maar die loopt niet erg goed dacht ik.
Ik kan nu alleen maar denken: heb ik weer.
Ik heb alleen maar zin om met hem te zijn, te kletsen, elkaar beter te leren kennen. Maar er zijn zoveel factoren die dit allemaal belemmeren.
Balen!
Op mijn werk werkt een man (hij is bijna tien jaar ouder dan ik) die me de laatste weken ontzettend weet te fascineren.. Ik had eerder nooit zoveel contact met hem, maar wegens reorganisatie raken we meer met elkaar in gesprek.
En ik kan er een heel verhaal omheen breien (wat het uiteindelijk toch wel wordt ), maar het komt erop neer dat ik hem zo ontzettend leuk vind! En eigenlijk wordt dit gevoel bij me steeds sterker. Ik voel zo'n ontzettende spanning als ik we elkaar zien en merk dat hij me meer opzoekt dan normaal (zonder duidelijke aanleiding). Gisteren had ik een vraag, waardoor ik wel naar zijn kantoor toe moest gaan. Die vraag was kort en antwoord kon dat ook zijn.. maar ik merkte dat hij me binnen leek te willen houden, stelde me andere vragen en uiteindelijk hadden we het over privézaken zoals onze huizen en de plekken waar we wonen. En pff..ik voel me dan zó ongemakkelijk. Ik lijk dan een beetje op de automatische piloot te functioneren, weinig dringt door. Ik kan hem haast niet in de ogen kijken.
Die middag hoopte ik hem weer te zien, maar er was geen reden voor. Ik liep subtiel naar het koffieautomaat, in de naieve hoop dat hij daar misschien ook was ..en ja hoor, hij zat er met collega's (die ik ook ken). Dus zodoende raakten we weer in gesprek..over koetjes en kalfjes weliswaar.
En nu, nu zit ik thuis en ik kan aan niks anders denken. Aan hoe het zou zijn met hem, aan wat hij nu denkt. Ik voel zoiets krachtigs en kan haast met zekerheid zeggen dat hij dat ook voelt. Het is zo raar. Ik weet niet wat ik ermee moet. Nee, sterker nog: ik denk dat ik er niks mee kan. Hij schijnt een relatie te hebben, maar die loopt niet erg goed dacht ik.
Ik kan nu alleen maar denken: heb ik weer.
Ik heb alleen maar zin om met hem te zijn, te kletsen, elkaar beter te leren kennen. Maar er zijn zoveel factoren die dit allemaal belemmeren.
Balen!
dinsdag 10 februari 2009 om 12:25
Laat het/hem los! Je haalt je alleen maar dingen in je hoofd. "hij probeerde me binnen te houden" dat kan natuurlijk ook gewoon werk-ontduikend-gedrag zijn, niet zozeer omdat hij jou ook wil. Volgens mij is het gewoon een sociale man. Neem afstand en zorg ervoor dat je niet die andere vrouw gaat worden. Heb je alleen jezelf maar mee.

dinsdag 10 februari 2009 om 12:34
Nee, ik weet zeker dat ik het niet in mijn hoofd haal. Zo'n spanning, dat ongemak, dat voel je. Dat ken je toch wel neem ik aan? Als ik er niet zeker van zou zijn, dan zou ik dat niet eens hier op durven schrijven.
Maar natuurlijk zal ik mezelf niet in één of andere positie van die andere vrouw plaatsen. Ik zou nooit tussen twee mensen in willen staan.
Maar ik vraag me wel af waar en of dit ergens heengaat..
Maar natuurlijk zal ik mezelf niet in één of andere positie van die andere vrouw plaatsen. Ik zou nooit tussen twee mensen in willen staan.
Maar ik vraag me wel af waar en of dit ergens heengaat..

dinsdag 10 februari 2009 om 12:36
Lijkt mij dat je nog erg weinig basis hebt om te kunnen zeggen dat hij hetzelfde voelt/denkt. Vrouwen zijn daar heel anders in, mannen denken niet zo. Hij vindt het misschien even gezellig om te kletsen (hij zat ook met de andere collega's koffie te drinken) en maakt daarom even een praatje.
Je zoekt er teveel achter! Laat het los want dit heeft geen zin.
Je zoekt er teveel achter! Laat het los want dit heeft geen zin.

dinsdag 10 februari 2009 om 12:37
quote:julliette schreef op 10 februari 2009 @ 12:34:
Nee, ik weet zeker dat ik het niet in mijn hoofd haal. Zo'n spanning, dat ongemak, dat voel je. Dat ken je toch wel neem ik aan? Als ik er niet zeker van zou zijn, dan zou ik dat niet eens hier op durven schrijven.
Maar ik vraag me wel af waar en of dit ergens heengaat..Als jij het loslaat gaat het nergens heen. Of wil jij gaan testen hoever dit gaat?
Maar ik vraag me wel af waar en of dit ergens heengaat..Als jij het loslaat gaat het nergens heen. Of wil jij gaan testen hoever dit gaat?

dinsdag 10 februari 2009 om 12:40
Hm, iets duidelijker misschien: dit voorbeeld was van een dag. Maar dit soort voorbeelden kan ik van alle dagen noemen op de momenten dat we beide in het pand zijn. Hij zoekt mij op en ik hem. Of dit nu onbewust of bewust zo gaat, het is zo.
En nee, natuurlijk ga ik niet testen hoever dit kan gaan, zoals ik al zei ga ik niet stoken en bovendien is het een collega, dus moet ik daar ook nog eens mee uitkijken.
Ik wilde het gewoon even kwijt.
En nee, natuurlijk ga ik niet testen hoever dit kan gaan, zoals ik al zei ga ik niet stoken en bovendien is het een collega, dus moet ik daar ook nog eens mee uitkijken.
Ik wilde het gewoon even kwijt.

dinsdag 10 februari 2009 om 12:43
dinsdag 10 februari 2009 om 12:44
Leuk dat je iemand hebt gevonden die je zo'n goed gevoel geeft, maar jammer dat hij bezet is! Dat compliceert de zaak namelijk behoorlijk. Ik neem aan dat jij wel single bent?
Kijk goed uit wat je doet en laat hem zelf de keus maken of hij zijn relatie wil behouden of zich misschien op een nieuw avontuur wil storten met jou.
Geniet verder van het hele verhaal, wat er ook gebeurt, je leert er altijd veel van!
Kijk goed uit wat je doet en laat hem zelf de keus maken of hij zijn relatie wil behouden of zich misschien op een nieuw avontuur wil storten met jou.
Geniet verder van het hele verhaal, wat er ook gebeurt, je leert er altijd veel van!
dinsdag 10 februari 2009 om 12:47
Ik flirt de hele dag met mijn collega's!
Maakt de dag leuker, vrolijker en gezelliger
Maar gaan haar op mijn hoofd die eraan denkt om verder te gaan dan het grappen en grollen.
Dus waar het heengaat?
nergens..
Gewoon lekker genieten van de aandacht en meer niet!
Maakt de dag leuker, vrolijker en gezelliger
Maar gaan haar op mijn hoofd die eraan denkt om verder te gaan dan het grappen en grollen.
Dus waar het heengaat?
nergens..
Gewoon lekker genieten van de aandacht en meer niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 10 februari 2009 om 12:56
Je kan het je heel goed in je hoofd halen, dat ten eerste. Jij kunt wel denken dat er van alles in de lucht hangt en er een spanning is, maar hij hoeft dat absoluut niet ook te denken. Het kán natuurlijk wel, maar hoeft niet.
Daarbij, de kans dat dit een eerlijke, gelijkwaardige leuke relatie wordt, ooit, is vrijwel nihil.
De kans dat hij merkt dat je hem leuk vindt en dat je iets met hem krijgt onder het mom van 'mijn relatie is niet leuk, mijn vrouw begrijpt me niet, jij bent zoveel leuker/spannender/de ware' is vrij aanwezig. Met allerlei beloftes natuurlijk.
De kans dat hij vrijgezel is/wordt en je daarna iets met hem krijgt is niet zo heel groot. De meeste mannen geven hun relatie niet op voor een nieuwe relatie, ze willen er soms wel een neukertje bij.
Ik zou het níet opzoeken, níet uitlokken, níet bespreken. Dan gaat het vanzelf over.
Daarbij, de kans dat dit een eerlijke, gelijkwaardige leuke relatie wordt, ooit, is vrijwel nihil.
De kans dat hij merkt dat je hem leuk vindt en dat je iets met hem krijgt onder het mom van 'mijn relatie is niet leuk, mijn vrouw begrijpt me niet, jij bent zoveel leuker/spannender/de ware' is vrij aanwezig. Met allerlei beloftes natuurlijk.
De kans dat hij vrijgezel is/wordt en je daarna iets met hem krijgt is niet zo heel groot. De meeste mannen geven hun relatie niet op voor een nieuwe relatie, ze willen er soms wel een neukertje bij.
Ik zou het níet opzoeken, níet uitlokken, níet bespreken. Dan gaat het vanzelf over.

dinsdag 10 februari 2009 om 13:08
Klopt ook wat je zegt Eowynn. Ik weet dat het zo werkt, maar heb me nog nooit eerder in zo'n situatie bevonden (gelukkig). Ik houd me afzijdig, maar moeilijk is het wel merk ik. (om bijv, niet vrolijker te doen dan ik al was als hij binnenkomt met vragen, of aanschuift bij de koffie of whatever).
En ja Summerdance, via een collega die hem beter kent hoorde ik dat (we hadden het niet specifiek over hem, maar het kwam ter sprake). En op een dag, toen we weer tijdens zo'n koffiepauze met z'n allen aan tafel zaten (incl.hij dus), zei ze me dat ze hem anders vond doen dan anders en ze de indruk kreeg dat dat door mij kwam.
Tja, en toen dacht ik: Oef.
En ja Summerdance, via een collega die hem beter kent hoorde ik dat (we hadden het niet specifiek over hem, maar het kwam ter sprake). En op een dag, toen we weer tijdens zo'n koffiepauze met z'n allen aan tafel zaten (incl.hij dus), zei ze me dat ze hem anders vond doen dan anders en ze de indruk kreeg dat dat door mij kwam.
Tja, en toen dacht ik: Oef.
dinsdag 10 februari 2009 om 13:09
Ik denk dat je "bewijzen" zit te verzamelen voor iets wat je graag zo wil zien. Je moet je er ook van bewust zijn dat je mogelijk allerlei signalen (in uiterlijk en gedrag) uitzendt dat je verliefd bent, waar hij misbruik van kan gaan maken en wat een bron van heimelijk vermaak kan worden voor de toeschouwers.
dinsdag 10 februari 2009 om 13:10
Wees hier erg voorzichtig mee!!
Het kan ook op ten duur invloedt zijn op je werkzaamheden zijn.
En de werksfeer moet ook leuk blijven erg belangrijk!!
En al gaat de relatie van hem goed of slecht ga niet op je gevoelens in.
Doe wat je verstand zegt dat dit niet kan!!!
En gevoelens gaan ook weg en anders moet je ergens anders op concertreren.
Makkelijk gezegd dag gedaan maar je vroeg de mening aan ons.
Het kan ook op ten duur invloedt zijn op je werkzaamheden zijn.
En de werksfeer moet ook leuk blijven erg belangrijk!!
En al gaat de relatie van hem goed of slecht ga niet op je gevoelens in.
Doe wat je verstand zegt dat dit niet kan!!!
En gevoelens gaan ook weg en anders moet je ergens anders op concertreren.
Makkelijk gezegd dag gedaan maar je vroeg de mening aan ons.

dinsdag 10 februari 2009 om 13:13
Eigenlijk best een grappig gegeven, dat er werkelijk niemand is die zegt...
Meid, gouden kans, grijp hem jullie worden vast heel gelukkig
of nou ja grappig.....
Tis volgens mij zo dat als je de "hots"voor iemand hebt je al snel alleen de dingen ziet die je wilt zien en alleen de dingen hoort die je wilt horen
Waarom zou je bij verliefdheid nou niet toch gewoon je hersentjes kunnen gebruiken
(al zou het forum dan wel weer op zijn gat liggen)
of nou ja grappig.....
Tis volgens mij zo dat als je de "hots"voor iemand hebt je al snel alleen de dingen ziet die je wilt zien en alleen de dingen hoort die je wilt horen
Waarom zou je bij verliefdheid nou niet toch gewoon je hersentjes kunnen gebruiken
(al zou het forum dan wel weer op zijn gat liggen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 10 februari 2009 om 13:26
quote:Summerdance schreef op 10 februari 2009 @ 13:13:
)
Gelukkig maar het zal ook wat wezen dat iedereen zegt ga ervoor meid.
Maakt niet uit of hij een relatie heeft.
Het gebeurd al vaak genoeg dat mensen op mannen/vrouwen verliefd worden die bezet zijn.
En somige gaan er toch voor als vrijgezel heb je toch niks te verliezen???
Mijn mening is als iemand bezet is blijf je vanaf ondanks dat de relatie miscchien slecht loopt.
)
Gelukkig maar het zal ook wat wezen dat iedereen zegt ga ervoor meid.
Maakt niet uit of hij een relatie heeft.
Het gebeurd al vaak genoeg dat mensen op mannen/vrouwen verliefd worden die bezet zijn.
En somige gaan er toch voor als vrijgezel heb je toch niks te verliezen???
Mijn mening is als iemand bezet is blijf je vanaf ondanks dat de relatie miscchien slecht loopt.

dinsdag 10 februari 2009 om 13:28
quote:julliette schreef op 10 februari 2009 @ 13:08:
Klopt ook wat je zegt Eowynn. Ik weet dat het zo werkt, maar heb me nog nooit eerder in zo'n situatie bevonden (gelukkig). Ik houd me afzijdig, maar moeilijk is het wel merk ik. (om bijv, niet vrolijker te doen dan ik al was als hij binnenkomt met vragen, of aanschuift bij de koffie of whatever).
Maar je mag best vrolijker worden, in jezelf, als hij binnenkomt! Dat hoef je jezelf niet ontzeggen. Als je de grens maar goed in de gaten houdt. En het toch probeert voor jezelf te houden, anders krijg je rare toestanden op je werk en ben je zomaar the talk of the day en vaak niet op een positieve manier.
Maar je mag best vrolijker worden, in jezelf, als hij binnenkomt! Dat hoef je jezelf niet ontzeggen. Als je de grens maar goed in de gaten houdt. En het toch probeert voor jezelf te houden, anders krijg je rare toestanden op je werk en ben je zomaar the talk of the day en vaak niet op een positieve manier.
dinsdag 10 februari 2009 om 13:39
Ok Juliette, als het je lukken wil; haal je idd niks in je hoofd, voor je het weet ben je anderhalf jaar verder, zit jij in je eentje te smachten en te dubben en is zijn gezin misschien wel totaal naar de klote, kan je zomaar "overkomen", voor meer achtergrond info kijk op "hoe was de relatie bij jullie na vreemdgaan?"
Geloof me, daar zit helemaal niemand op te wachten, jij ook niet.
Geloof me, daar zit helemaal niemand op te wachten, jij ook niet.
dinsdag 10 februari 2009 om 13:46
quote:julliette schreef op 10 februari 2009 @ 13:08:
Tja, en toen dacht ik: Oef. Wat voor een type is die collega? Zo'n roddelmuts die precies zegt wat jij wilt horen? Ik zou daar niet teveel naar luisteren, want dat zou nog heel genant kunnen worden voor jou.
Tja, en toen dacht ik: Oef. Wat voor een type is die collega? Zo'n roddelmuts die precies zegt wat jij wilt horen? Ik zou daar niet teveel naar luisteren, want dat zou nog heel genant kunnen worden voor jou.
dinsdag 10 februari 2009 om 13:59
Veel mannen flirten zonder er verder iets mee te willen of bedoelen dus ik zou me niet teveel illusies maken.
Dat kan een leuk spel zijn als je beiden weet tot hoever je kunt gaan. Jij weet dat duidelijk niet want je zegt nu al dat je benieuwd bent naar wat er van komt. Ik vind dat je van gebonden mannen moet afblijven, ongeacht he zijn relatie is. Dat heb je ook maar van derden gehoord dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten. En bedenk; als hij vreemd zou gaan met jou,kan hij dat ook met anderen als hij een relatie heeft met jou....een vos verleert zijn streken niet.
Dat kan een leuk spel zijn als je beiden weet tot hoever je kunt gaan. Jij weet dat duidelijk niet want je zegt nu al dat je benieuwd bent naar wat er van komt. Ik vind dat je van gebonden mannen moet afblijven, ongeacht he zijn relatie is. Dat heb je ook maar van derden gehoord dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten. En bedenk; als hij vreemd zou gaan met jou,kan hij dat ook met anderen als hij een relatie heeft met jou....een vos verleert zijn streken niet.
dinsdag 10 februari 2009 om 14:20
Juliette, ga je niet gewoon steeds voor mannen die onbereikbaar zijn? Ik kan me een topic herinneren over verliefd zijn op een patient. Heb je zelf een vriend? Loopt die relatie wel goed?
Als je vrij bent zou ik zeggen: ga opzoek naar een man die wél beschikbaar/bereikbaar/ binnen de limits is.
Als je vrij bent zou ik zeggen: ga opzoek naar een man die wél beschikbaar/bereikbaar/ binnen de limits is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook