Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 26 juni 2017 om 15:46
maandag 26 juni 2017 om 16:06
Op een gegeven moment word je er een beetje te oud voor he, zulke teksten.AeonOfWinter schreef: ↑26-06-2017 16:02Anaal Nathrakh trek ik soms best, de rest is me iets te veel Grindcore.
Neuk je oma in d'r stoma enzo. Niet echt mn ding.
maandag 26 juni 2017 om 16:42
Heheh dat kan ook.
dinsdag 27 juni 2017 om 19:40
Reactie op iemand die gisterenavond in Napraat nogal shady stelde dat ze het veel te warm had. Dat hoort natuurlijk niet in Napraat en wel in schaduw. Zie hier mijn reactie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 30 juni 2017 om 07:04
Goedemorgen.
Ik ga proberen Nous te vriend te houden door hier te posten.
Ik was gisteravond bij een lezing van Annelies Spek (Google haar vooral) over Meisjes en vrouwen met autisme.
Ik adoreer haar een beetje.
Ik ga proberen Nous te vriend te houden door hier te posten.
Ik was gisteravond bij een lezing van Annelies Spek (Google haar vooral) over Meisjes en vrouwen met autisme.
Ik adoreer haar een beetje.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar