Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 14:50
Gezellig! Heb je nog een leuk plaatje?
vrijdag 30 juni 2017 om 15:07
Ja, als zelfs jij linkjes en plaatjes gaat plakken, is er wat aan de hand-Puss-in-Bootz- schreef: ↑30-06-2017 15:06Ik vind het prima om hier te kletsen. Maar het is geen verplichting, off topic kletsen mag nou eenmaal op napraat en Nouschi en Dana kunnen blijven zuren erover maar ze kunnen nou eenmaal niet dwingen.
Ik vind dat ge-emmer erover 1000x irritanter.
vrijdag 30 juni 2017 om 15:14
Schreef jij ook niet gisteren zoiets als 'wat een gezeik hier' toen het napraten nog in volle glorie bezig was?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑30-06-2017 15:10Ik erger me gewoon wild aan dat voor een ander willen bepalen wat er wel of niet geschreven mag worden als het volgens de mods in dat topic gewoon mag.
Ik vind zo vaak iets niet boeiend. Nou en! Dan ga ik ergens anders lezen en kom ik later terug.
Hoe is dat anders dan wanneer iemand schrijft het irritant te vinden als er onzin gekletst en plaatjes geplakt wordt?
Iets bepálen is nog heel iets anders dan ff je mening geven.
vrijdag 30 juni 2017 om 15:16
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑30-06-2017 15:10Ik erger me gewoon wild aan dat voor een ander willen bepalen wat er wel of niet geschreven mag worden als het volgens de mods in dat topic gewoon mag.
Ik vind zo vaak iets niet boeiend. Nou en! Dan ga ik ergens anders lezen en kom ik later terug.
Dit hoort in napraat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 30 juni 2017 om 15:26
Nee joh, hier mag alles. Mijn topic hè, en ik ben heel makkelijk!
vrijdag 30 juni 2017 om 15:33
Je spelling gaat rap achteruit.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar