Mode & Beauty alle pijlers

Budget waterproof mascara

29-06-2017 18:52 17 berichten
Hey allemaal!

De titel zegt alles eigenlijk al. Ik heb dit weekend een festival en het weerbericht ziet er niet best uit. Ik heb al verschillende waterproof mascara's geprobeerd wanneer ik door stromende regen moest fietsen, maar deze zijn telkens geen succes geweest. Aan elkaar plakkende wimpers zijn onmogelijk te voorkomen maar hoe zorg ik er nou voor dat het nog een beetje fatsoenlijk oogt? Iemand een goeie mascara?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de 3D mascara van de Hema een aanrader. Zowel de waterproof als de normale versie. Ik geloof ca. 6,-
Het heeft een fijn borsteltje die de wimpers mooi separeert.
Ik vind de Catrice waterproof van 4 euro fijn, maar aan elkaar plakken kun je denk ik niet voorkomen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Deze!
http://lottelovesbeauty.nl/review/catri ... aterproof/
Internagelaktisch
Wat is je budget dan?

Deze is al jaren mijn favo
Afbeelding
Die van Catrice is echt heel goed en kost bijna niets (groene glimmende verpakking).
Die van Hema van 4,- is ook goed.
Ja catrice! Ik gebruik die al sinds mijn 16e en hij is geweldig! De rode voor normale dagen en de blauwe voor zwemdagen en regendagen. Als ik een paar uur zwem, dan zie je een dunne zwarte streep onder mijn ogen meer niet.
En hij is onwijs goedkoop. Waren ook paar dames die eens vroegen welk merk ik gebruikte. Ze vonden mijn wimpers prachtig met die mascara.

Hij maakt mijn wimpers voller en ik vind deze mascara's super!
Catrice indd.
Etos die koop ik altijd voor vakantie kost 4 euro,
Test van het jaar pupa van 20 euro
Catrice is wel populair bij iedereen zo te horen. Dan vraag ik me af he... heb ik dan net de verkeerde? ik heb zelf catrice all round mascara waterproof maar daar was ik zelf niet heel blij mee. Welke hebben jullie dan precies?

@minkedewit een groene glimmende verpakking zegt me zo niks. Weet je de naam toevallig?
Oh jammer, bij mij pakt die allround heel goed uit.
Hoe moet je tegenwoordig plaatjes plakken?
Het is de 3D lash multimizer van Catrice. Zwarte onderkant, groen glimmende dop.
sandy1974 schreef:
29-06-2017 20:23
Etos die koop ik altijd voor vakantie kost 4 euro,
Test van het jaar pupa van 20 euro
Pupa kun je voor veel minder kopen via internet.
Max Factor Falsh lash effect regelmatig 1+1 dan kosten ze een tientje per stuk.
Ik zou nepwimpers gebruiken of je wimpers even verven. En dan met een wimperkruller in model brengen.
ik ben fan van Etos eigenmerk, de mega volume mascara. Hij heeft een heel fijn borsteltje en is goed waterproof, ik kan er zelfs mee zwemmen zonder dat ie uitloopt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven