Onbegrijpelijke jongen

10-02-2009 15:26 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Je zegt twee dingen, namelijk dat het fijn voelt, maar ook dat je het perspectiefloos vindt. Ik kirjg het gevoel dat jij vindt dat je nu een keuze moet maken: wel of niet met hem.

Waarom?

Kun je niet genieten van jullie samenzijn en het op z'n beloop laten? Vanzelf wordt alles duidelijk is mijn ervaring, maar nu geniet je nog, dus ben je helemaal niet toe aan een eventuele keus om ermee te stoppen.

Maak het niet te lastig voor jezelf, want je doet namelijk niks verkeerd. Leef je leven en volg je gevoel.
...
Wat wil JIJ?

Een sexmaatje waarmee je het gezellig hebt totdat iets beters langskomt of wil je zijn liefde?

Bij keuze 1 zit je niet slecht in je wensen maar dan moet je je er ook niet meer rot over voelen. Bij keuze 2 zou ik er een punt achter zetten.
Het klinkt of je jezelf bent kwijtgeraakt, alsof hij degene is die bepaalt dat jullie een relatie hebben. Allemaal nogal melig, net of jullie elkaars vermoedelijke wil aan het uitvoeren zijn. Kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit natuurlijk, maar het klinkt niet of hij al je pit en wilskracht in je wakkerroept.
..
Nee, geen tactische spelletjes. Je moet eerlijk zijn naar hem. Zeggen wat je voor hem voelt!
quote:Finsternis schreef op 10 februari 2009 @ 15:42:

Ik moet meer afstand creëren en het eens van zijn kant laten komen denk ik??

Ja.

Houdt er rekening mee dat het over is. (Het klinkt een beetje als; ik wil geen relatie >dat betekent; ik wil geen relatie met jou).
..
..
Nee, je moet bedenken wat jij wil en vooral bij jezelf blijven. Wil je een leuk vriendje voor de sex en om af en toe mee te knuffelen en leuke dingen mee te doen? Vind je het oké om de zaken op z'n beloop te laten en geen verwachtingen te hebben? Dan is dit prima.

Maar het klinkt niet alsof jij je er helemaal happy bij voelt. Je bent gevoelens voor hem aan het ontwikkelen en die kan (en/of wil) deze jongen op dit moment niet beantwoorden. Mijn advies: get out while you still can. Niet omdat het een vervelende jongen zou zijn, maar omdat jij hier niet gelukkig van wordt. Hoe langer je je eigen twijfels/frustraties opzij zet, hoe moeilijker het is om er uiteindelijk wél een punt achter te zetten. Ga vooral niet op hem zitten wachten, maar doe wat voor jezelf het beste is.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Je zegt dat je je niks waard voelt als je niet bij hem bent en dat klinkt ziek, als een "toxische relatie". Mensen die dus niet de goede eigenschappen in je wakkerroepen moet je mijden als de pest. Dat komt niet meer goed.
quote:Finsternis schreef op 10 februari 2009 @ 15:26:

Hij zegt dat hij me lief, aantrekkelijk, intelligent, goed in bed etc vind maar ik 'ben zijn type niet'.

Dit klinkt echt niet positief hoor F...

Stop met dat gevrij, stop met bellen en smsen en laat je voorlopig niet verleiden. Je kan heel goed stoppen..je wilt gewoon niet.
Je zegt ook dat je hem aanvankelijk niet wou en dat je a.h.w. vanzelf in die relatie bent gerold. En daarna wist je niet meer wat je wou.

Hij heeft je dus ontdaan van je wil. Het kan niet anders of hij heeft dat bewerkstelligd. Opzettelijk of niet, dat maakt niet uit.
Feit dat je twijfelt zegt toch al genoeg dat er iets niet goed zit. Vraag is of je daar wat aan kán en wíl doen. En hij ook.
Als je hem kwijtraak zodra jij je gevoelens toont, dan is het niet pluis. Dan is hij je ook niet waard.

Dus dan lijkt het me een duidelijke zaak en zou ik de eer aan mezelf houden.
quote:Finsternis schreef op 10 februari 2009 @ 15:26:

Hij zegt dat hij me lief, aantrekkelijk, intelligent, goed in bed etc vind maar ik 'ben zijn type niet'.

Hij die van mij ook niet,

Waarom houden mensen toch altijd vast aan het 'type' waarop ze denken te vallen. Denk eens ruimer, kan best leuk worden.

(mijn partner zou ik vroeger ook niet hebben bestempeld als mijn type zijn beste vriend wel , toch is mijn partner nu mijn partner en de beste vriend niet)
quote:Suzeli schreef op 10 februari 2009 @ 16:05:

[...]

Waarom houden mensen toch altijd vast aan het 'type' waarop ze denken te vallen. Denk eens ruimer, kan best leuk worden.

(mijn partner zou ik vroeger ook niet hebben bestempeld als mijn type zijn beste vriend wel , toch is mijn partner nu mijn partner en de beste vriend niet)Mijn type is machtig, rijk, gevaarlijk en lichtelijk sadistisch. Mister Zwieber is geen van alle. Hoogstens een gevaar op de weg van tijd tot tijd.
En wat als hij nu een meisje tegenkomt dat wel helemaal zijn type is? Word je dan aan de kant geschoven?
Mijn type is lief, blond, blauwe ogen, lekker sportief (niet te) intelligent en geeft mij altijd gelijk en doet alles voor me. Das alleen zo vreselijk saaaaaai na verloop van (korte) tijd.

Nu krijg ik tegen-gas niet altijd leuk maar dan heb je tenminste nog eens wat goed te maken
quote:Chryssa schreef op 10 februari 2009 @ 15:49:

Nee, je moet bedenken wat jij wil en vooral bij jezelf blijven. Wil je een leuk vriendje voor de sex en om af en toe mee te knuffelen en leuke dingen mee te doen? Vind je het oké om de zaken op z'n beloop te laten en geen verwachtingen te hebben? Dan is dit prima.

Maar het klinkt niet alsof jij je er helemaal happy bij voelt. Je bent gevoelens voor hem aan het ontwikkelen en die kan (en/of wil) deze jongen op dit moment niet beantwoorden. Mijn advies: get out while you still can. Niet omdat het een vervelende jongen zou zijn, maar omdat jij hier niet gelukkig van wordt. Hoe langer je je eigen twijfels/frustraties opzij zet, hoe moeilijker het is om er uiteindelijk wél een punt achtter te zetten. Ga vooral niet op hem zitten wachten, maar doe wat voor jezelf het beste is.Ik sluit me hier bij aan. Ik denk dat je, hoe langer je doorgaat met deze jongen, hoe meer je van jezelf vervreemd raakt. Je moet, hoe moeilijk ook, je eigen grenzen bewaken en daarmee je eigen wil. Anders wordt het alleen maar ingewikkelder en pijnlijker. Tuurlijk is zijn aandacht en sex leuk. Maar jezelf kwijtraken is altijd vele malen erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven