Wat een geweldige vent! Help!

02-07-2017 12:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb denk ik even advies nodig of iemand die mijn roze bril kan afdoen. Want ik maak mezelf helemaal gek.

Ik heb de meest geweldige man ooit ontmoet. Oprecht vind ik hem perfect (voor mij dan hè). Alles is leuk aan hem en ik ben behoorlijk verliefd. Al een hele tijd ook.

Nou ken ik hem al een aantal jaren, hij heeft erg lang achter mij aangezeten. Ik was al die tijd bezet, maar op het moment dat die relatie voorbij was heb ik kort met hem gedate. Op dat moment werkte het helaas niet, omdat ik daar toen nog niet klaar voor was.
Begin dit jaar heb ik weer contact gezocht omdat deze man maar in mijn hoofd blijft zitten. We hebben weer gedate tot dat hij ineens de boot afhield, met als reden dat hij nog iets moest "afronden".

Op dat moment heb ik geen contact meer met hem gezocht en de situatie gelaten voor wat het was. Nou kwam ik hem gisteren tegen. En het is me nog nooit overkomen.. maar ik had knikkende knieën, ik wist niet meer wat ik moest zeggen.. ik veranderde ineens in een onzeker verliefd meisje die niet meer wist waar ze het moest zoeken.
Wat een geweldige vent!

Nou is hij wat ouder dan ik, en ziet hij allemaal beren op de weg. Waaronder zijn kinderwens, mijn leeftijd. Eigenlijk is hij een beetje vaag.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben nog nooit echt achter iemand aangegaan, maar ik wil hem ook niet laten lopen.
Ik ben alleen zo bang voor de teleurstelling denk ik.
Wat denken jullie? Zou het de moeite (en de kwetsbaarheid) waard zijn om hier achteraan te gaan?
Nu ik dit zo schrijf klinkt het allemaal zo simpel eigenlijk, maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Bah, nare types, mensen die willen aanpappen met bezette vrouwen/mannen.
klinkt niet enthousiast zou t erbij laten
Jij bent dertien jaar jonger dan hem en hij vindt jouw leeftijd een probleem? Hou oud ben jij dan, 16?

Hij heeft je in het begin van het jaar al afgekapt. Ga je je daar nu weer voor lenen?

Het is rot voor je, maar deze man gaat het niet worden. Het goede nieuws is: er zijn nog heel veel leukere mannen die wél goede intenties hebben. Stop het contact met deze, gooi hem uit je telefoon en social media, kies voor wat jij wil, laat je niet bepalen door de wensen van een ander.
Oakes schreef:
03-07-2017 03:30
Jij bent dertien jaar jonger dan hem en hij vindt jouw leeftijd een probleem? Hou oud ben jij dan, 16?
ik gok, dat ze 25 en 38 zijn
Bedankt voor alle reacties.

Ik vind het nog steeds heel erg jammer, maar jullie hebben gelijk.
Hij ziet het waarschijnlijk inderdaad niet zitten. Misschien was het leeftijdsverschil en de kinderen wel gewoon een smoes zodat hij niet hoefde te zeggen dat hij mij niet ziet zitten.
Ik ben wel teleurgesteld, ik had natuurlijk gehoopt dat jullie zouden zeggen dat ik ervoor moest gaan.
lilalinda schreef:
03-07-2017 08:33
ik gok, dat ze 25 en 38 zijn
Klopt!
Joh, ook al ken je hem nauwelijks, gewoon zo snel mogelijk zwanger van hem worden en dan lekker papa en mama spelen met zn twee. Wat kan er misgaan?
wat geweldig van hem dat hij hengelt naar je terwijl je bezet bent en dat hij beren op de weg ziet als je beschikbaar bent

echt een topkerel, ik zou ook zeggen gewoon zwanger worden dan moet ie wel
Lorem Ipsum
RobynS92 schreef:
03-07-2017 10:11
Ik ben wel teleurgesteld, ik had natuurlijk gehoopt dat jullie zouden zeggen dat ik ervoor moest gaan.
Jullie vorige twee daterondes liepen al geeneens op 'n serieuze relatie uit, dus waarom nu dan ineens wel?
Echter, als jij jezelf 'n derde keer aan dezelfde steen wil stoten kan niemand hier jou tegenhouden hoor.
volg je verstand, gebruik je gevoel
O, nou, ik zie het anders hoor. Ik vind dat je het eigenlijk gewoon moet proberen. Het is niet dat je haast hebt en dit binnen een paar dagen beslist moet zijn, of wel?
En ja, natuurlijk heb je kans dat het inderdaad niks wordt. En dat hij inderdaad iemand is die gaat voor de jacht en de vangst niet zo weet te aprecieren. Maaaaarrrr, dat is toch ook invullen?
Wat jij zal moeten bedenken is of je het het risico waard vindt. Want je loopt een risico, maar wat dan nog? Ik zou denken: als ik het nu niet nog een keer probeer, dan zal ik nooit weten of het misschien toch leuk samen zou zijn. En dat kan ook gaan knagen hoor.

Maar goed, ik ben zelf vrij nuchter, kan er wel tegen als ik word afgewezen, ook al is dat natuurlijk nooit fijn. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij omgaat met tegenslagen in de liefde. Dus dat bedoel ik met risico. Het gaat niet alleen om het niet opbloeien van wederzijdse liefde op zich, maar ook om hoe je er zelf mee omgaat.
RobynS92 schreef:
02-07-2017 13:13
Ik heb geen haast maar in de juiste situatie wel.
Zwanger worden en kinderen krijgen is wel iets waar ik de laatste tijd veel aan denk.
Natuurlijk denk je daar aan. Dat is het enige middel waardoor die man misschien over de brug komt. Als je echt oprecht bent, zou je dan ook al zo met kinderen bezig zijn als je een vriend van je eigen leeftijd zou tegenkomen? Verliefdheid zou het eerste bindmiddel moeten zijn, niet kinderen.
Waarom het contact afkappen? Ik zou de bal een beetje bij hem laten. Ga in ieder geval niet achter hem aan, maar hou de optie voor contact wel open.

match his effort.

Als hij initiatief toont, toon je evenveel initiatief terug.
Als hij belt, bel je een keer terug..maar je gaat niet steeds de eerste stappen zetten.

Hij heeft twijfel geuit. laat hem maar uitzoeken wat hij daar verder mee wil

Jij wacht ondertussen niet op hem, maar doet de deur ook niet dicht.

Zo zou ik het aanpakken.
Oke, wauw..
ik heb dus een enorm bord voor m'n kop.
Coco87 schreef:
03-07-2017 13:10
Natuurlijk denk je daar aan. Dat is het enige middel waardoor die man misschien over de brug komt. Als je echt oprecht bent, zou je dan ook al zo met kinderen bezig zijn als je een vriend van je eigen leeftijd zou tegenkomen? Verliefdheid zou het eerste bindmiddel moeten zijn, niet kinderen.
Natuurlijk moet verliefdheid het eerste bindmiddel zijn. Ik zou absoluut niet direct aan kinderen beginnen ongeacht of de ander dat wil. Wat dat betreft ben ik realistisch genoeg en wil ik zeker een tijd (een aantal jaar) met iemand zijn voordat ik zo'n stap zou willen maken.
Maar dat lijkt me eigenlijk vrij logisch. Bovendien heb ik geen haast, maar een kinderwens heb ik wel. En of ik dan 27 of 32 ben wanneer die kinderwens in vervulling gaat zie ik dan wel weer.

Ik vind dit gewoon een hele leuke man en ja.. dan word je verliefd op iemand.
Afwijzing is natuurlijk nooit leuk. Maar omdat ik normaal gesproken afwijzing uit de weg ga, wilde ik het eens anders aanpakken. Me toch kwetsbaar opstellen, hoewel ik wel het gevoel heb dat het toch in teleurstelling eindigd. Maar dan heb ik het toch geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven