Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
03-07-2017 14:49
Kak .. zou ik ook met terugwerkende kracht een rekening kunnen sturen als ik er maar genoeg over zever?
Of denk je dat dreigen met een zeverstaking meer effect zou hebben?
Ik denk dat je afgestraft wordt met de tuinslang ;-)
.
impala schreef:
03-07-2017 14:50
:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
impala schreef:
03-07-2017 14:50

Ik wil dan graag een Harry inzetten tot het weer 30 graden buiten is. :biggrin:
Fee-de-Goede schreef:
03-07-2017 14:02
Ik heb niet terug gelezen he? Ik zag alleen weer zo'n vage opmerking staan en heb liever dat iemand dan duidelijk zegt waar het over gaat.

Maar het is wel duidelijk ondertussen, dit is na 80+ delen echt alleen maar naarpraat geworden waarbij je wel moet terug lezen want voor je het weet heb jij het ook nog gedaan.
Gezwellig.
Ik leg het wel ff uit. Impala mag een bepaalde forummer niet. Dat uit ze door die forummer er telkens met de haren bij te slepen, zoals in de post waar jij op reageert. De vorige keer dat Impala die forummer als afschrikwekkend voorbeeld gebruikte, was deze het zat en is op anoniem gegaan. Daar is toen enkele dagen over ge-welles-nietest en ge-ja-maar-jijt. Nu dat is afgelopen, vindt Impala het de hoogste tijd om weer iets lelijks van betreffende forummer te zeggen.

Let op: het is Impala die dit aanzwengelt, niet de forummer die op anoniem is gegaan. Let in het vervolg van de discussie op de omdraaiingen: Impala doet nooit iets, wordt uitgelokt, onrechtvaardig behandeld, ten onrechte gestaft, etc.

Veel leesplezier!
forumbooster schreef:
03-07-2017 14:58
Ik leg het wel ff uit. Impala mag een bepaalde forummer niet. Dat uit ze door die forummer er telkens met de haren bij te slepen, zoals in de post waar jij op reageert. De vorige keer dat Impala die forummer als afschrikwekkend voorbeeld gebruikte, was deze het zat en is op anoniem gegaan. Daar is toen enkele dagen over ge-welles-nietest en ge-ja-maar-jijt. Nu dat is afgelopen, vindt Impala het de hoogste tijd om weer iets lelijks van betreffende forummer te zeggen.

Let op: het is Impala die dit aanzwengelt, niet de forummer die op anoniem is gegaan. Let in het vervolg van de discussie op de omdraaiingen: Impala doet nooit iets, wordt uitgelokt, onrechtvaardig behandeld, ten onrechte gestaft, etc.

Veel leesplezier!
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
Ik wel.
forumbooster schreef:

Veel leesplezier!
En dit durf je niet met je eigen nick te posten?
Minnetjes hoor.
Daarbij is het ook maar een interpretatie van wat er gebeurde.
Mijn interpretatie is anders.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
03-07-2017 15:02
En dit durf je niet met je eigen nick te posten?
Minnetjes hoor.
Daarbij is het ook maar een interpretatie van wat er gebeurde.
Mijn interpretatie is anders.
Jawel, dat durf ik wel, ik heb deze nick vanwege een andere reden. En ik stond er nog mee ingelogd blijkbaar.
forumbooster schreef:

Veel leesplezier!
En hier heb jij speciaal een nieuwe nick voor aangemaakt?
Doe het dan onder de nick waar je anders ook mee post.!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Hello folks,

Ik ben er weer hoor.
Gezellig.

Even een klein dingetje;
Ik heb nooit mijn héle hebben en houwen op het forum gekwakt.
Nooit.

Ik heb altijd open geforumd maar wat ik niet bekend wil maken vertel ik niet. Niet hier en niet elders. No worries.

Wat ik hier gedeeld heb daar sta ik gewoon achter, inclusief de interviews hier en daar en als dat betekent dat er mensen links hebben opgeslagen (hoe sneu ben je) en zo nodig op mijn social media moeten kijken zonder dat we er vrienden zijn, ga lekker je gang. Ook daar staat niks wat ik eigenlijk liever geheim had gehouden.

Laat je dus vooral niet opjuinen door een paar zogenaamde betweters over mijn leven en wat daar in gebeurt, die lullen maar wat.

Ik wens de Sherlocks en sneerders nog veel plezier met hun zielige gedoe. Het zegt veel over de persoontjes in kwestie zullen we maar zeggen.
anoniem_349599 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:07
0.46% gewijzigd
Nee, ik heb hier niet speciaal een nieuwe nick voor aangemaakt. Ik heb deze nick aangemaakt omdat ik vind dat Sanoma dit forum naar god helpt.
Welkom terug Eleonora !
Waarom is het eigenlijk zo moeilijk om te erkennen dat je (algemeen bedoeld dus) met twee maten meet? Dat doen we allemaal namelijk. Dat als gegeven nemen zou dit soort discussies zo veel prettiger en reëler maken.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
03-07-2017 15:08
Waarom is het eigenlijk zo moeilijk om te erkennen dat je (algemeen bedoeld dus) met twee maten meet? Dat doen we allemaal namelijk. Dat als gegeven nemen zou dit soort discussies zo veel prettiger en reëler maken.
Nu ik daar eens over nadenk dan vind ik dat je wel gelijk hebt.
We doen het allemaal hier niemand uitgezonderd.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
forumbooster schreef:
Ik leg het wel ff uit. ....
Dit is té laag en onjuist om zelfs maar één inhoudelijk woord aan vuil te maken. Zelfs een quote is teveel eer.
Fijn dat iemand al gestaft heeft ;-)
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:12
66.87% gewijzigd
.
Leo :hello:
Hai zwaaierds.
:hello:
FiIee schreef:
03-07-2017 15:00
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
Ik weet niet wie forumbooster is, maar jij moet beter weten. Het ermee eens zijn, is hetzelfde als zo'n bericht zelf plaatsen. Jij was nog niet gestaft, nu wel.
.
O en voor het geval dat ook dát weer een ding wordt; geen idee wie forumbooster is en of dat wel of niet geloofd wordt interesseert me niks.
Hey Leo, fijn om je weer te zien. Jammer dat het nodig was, maar wel begrijpelijk
Leo welkom terug :hello: :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
03-07-2017 15:08
Wie niet tegen wie je het hebt, maar idd denk dat veel mensen inclusief mezelf zich daar schuldig aan maken .
Mag ik gewoon alleen zeggen dat ik blij ben dat je terug bent Eleonora?
Ik las je altijd graag en ik was bang dat ik allerlei speurdingen uit zou moeten gaan halen om te uit te kunnen vinden in welke hoedanigheid je terug zou keren op het forum :-D
Over Ygg ik heb wel eens contact met haar gehad en dan is het een hele lieve vrouw , vind het jammer dat ze in haar topics zoveel tegenstrijdigheden plaatst waardoor ze veel reacties uit lokt .
Waar ik me ook schuldig aan maak.
Mooie eyeopener voor mezelf.
impala schreef:
03-07-2017 15:09
Dit is té laag en onjuist om zelfs maar één inhoudelijk woord aan vuil te maken. Zelfs een quote is teveel eer.
Fijn dat iemand al gestaft heeft ;-)
Aaaarrrrrrgh, houd toch eens op met dat kinderachtige gestaf.

Verder vond ik dat je wel een punt had. Maar het is wat moeilijk om daar gebalanceerd over na te denken als je de tegenreactie (waar óók wel een punt in zat) weggemodderd wilt hebben. Bah. Ontzettend kinderachtig.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven