Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 15:16
Impala, vind je jezelf nu niet een beetje sneu met dat staffen? Hou eens even op zeg. Je brengt het zelf op en als mensen het niet met je eens zijn ga je maar staffen? Jij ging ook te ver en met een beetje zelfreflectie moet je dat kunnen toegeven. Staf me maar als je wil en hier niet tegen kan.
maandag 3 juli 2017 om 15:16
Welkom terug!Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 15:13O en voor het geval dat ook dát weer een ding wordt; geen idee wie forumbooster is en of dat wel of niet geloofd wordt interesseert me niks.
maandag 3 juli 2017 om 15:17
Jesus mens, doe ff normaal.
Jij was van het vrije woord en zo?
Nou, lekker ongeloofwaardig dan weer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 juli 2017 om 15:20
Nu je er toch weer zelf over begint.Eleonora-2 schreef: ↑03-07-2017 15:05Hello folks,
Ik ben er weer hoor.
Gezellig.
Even een klein dingetje;
Ik heb nooit mijn héle hebben en houwen op het forum gekwakt.
Nooit.
Ik heb altijd open geforumd maar wat ik niet bekend wil maken vertel ik niet. Niet hier en niet elders. No worries.
Wat ik hier gedeeld heb daar sta ik gewoon achter, inclusief de interviews hier en daar en als dat betekent dat er mensen links hebben opgeslagen (hoe sneu ben je) en zo nodig op mijn social media moeten kijken zonder dat we er vrienden zijn, ga lekker je gang. Ook daar staat niks wat ik eigenlijk liever geheim had gehouden.
Laat je dus vooral niet opjuinen door een paar zogenaamde betweters over mijn leven en wat daar in gebeurt, die lullen maar wat.
Ik wens de Sherlocks en sneerders nog veel plezier met hun zielige gedoe. Het zegt veel over de persoontjes in kwestie zullen we maar zeggen.
Ik heb destijds ! op je fb gekeken omdat jij iedereen hier op dit forum zélf had uitgenodigd om dat te doen. Je hebt de link gepost in een topic waar ik meelas en erbij gezegd: Hij staat open, iedereen is welkom. Sindsdien ben ik er niet meer geweest. Wat ik afgelopen week vertelde -dat ik toén via jouw fb op die van andere forummers kon komen-, kwam uit mijn herinnering. Nádat jij hier tegen mij tekeer ging, heb ik die post van jou terug gezocht. En hij stond/staat er nog steeds. Met link en al. (edit: En ik heb erop geklikt. Hij werkt nog steeds)
Moet ik een linkje plaatsen naar die post?
Om het hele verhaal compleet te maken: Ik heb dat bericht geplaatst als reactie op iemand anders die hier begon over hoe je privacy te grabbel kan komen te liggen als je fb-vriend wordt van forummers. Ik zei toen: Ja dat klopt, dat heb ik zelf ervaren.
Ik heb niks maar dan ook niks gezegd over wat er inhoudelijk op je fb staat en ook niks over alles wat jij hier in de loop der jaren over jezelf hebt geschreven.
Ik heb niet eens een link geplaatst naar de post waarin jij zélf je fb-pagina hebt genoemd.
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:27
3.20% gewijzigd
.
maandag 3 juli 2017 om 15:24
Het vriendelijk verzoek on-topic te blijven in dit topic en te stoppen met het uitvechten van persoonlijke vetes. Anders zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen en daar zit echt niemand op te wachten.
Dank voor de medewerking!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 3 juli 2017 om 15:24
Nou, inderdaad.
Ik was het al eerder van plan vandaag, maar nu ga ik echt maar even uit de wind zitten.
Waaaaar zijn de hamburgers.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 juli 2017 om 15:25
Je bent gaan zoeken naar een link van een nick die ik toen al lang niet meer had.impala schreef: ↑03-07-2017 15:20Nu je er toch weer zelf over begint.
Ik heb destijds ! op je fb gekeken omdat jij iedereen hier op dit forum zélf had uitgenodigd om dat te doen. Je hebt de link gepost in een topic waar ik meelas en erbij gezegd: Hij staat open, iedereen is welkom. Sindsdien ben ik er niet meer geweest, wat ik vertelde dat ik toén op de fb van anderen kon komen, kwam uit mijn herinnering. Nádat jij hier tegen mij tekeer ging, heb ik die post terug gezocht. En hij stond er nog steeds.
Moet ik een linkje plaatsen naar die post?
Om het hele verhaal compleet te maken: Ik heb dat bericht geplaatst als reactie op iemand anders die hier begon over hoe je privacy te grabbel kan komen te liggen als je fb-vriend wordt van forummers. Ik zei toen: Ja dat klopt, dat heb ik zelf ervaren.
Ik heb niks maar dan ook niks gezegd over wat er inhoudelijk op je fb staat en ook niks over alles wat jij hier in de loop der jaren over jezelf hebt geschreven.
Ik heb niet eens een link geplaatst naar de post waarin jij zélf je fb-pagina hebt genoemd.
Die stond op anoniem.
Anoniemmmmmmmmmmmm.
Misschien dat het woord je iets zegt.
Verder is ieder woord wat ik aan je besteed er een te veel. Omdat het zinloos is.
Ik nam het vaak voor je op tegenover anderen. Omdat ik medelijden met je had.
Dat heb ik nog.
Ik ben niet kwaad op je, ik voel oprecht met je mee.
Sterkte met alles.
anoniem_349599 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:31
0.07% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 15:26
maandag 3 juli 2017 om 15:33
Nou eerlijk gezegd zit ik daar wel op te wachten hoor. Al een tijdje.ModeratorViva schreef: ↑03-07-2017 15:24Het vriendelijk verzoek on-topic te blijven in dit topic en te stoppen met het uitvechten van persoonlijke vetes. Anders zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen en daar zit echt niemand op te wachten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:36
0.59% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 15:34
O, er wordt gestraft zonder r op het forum?
Ik doe het in de moestuin in bakken, maar zonder r in de maand is het vitamines ook in ruime hoeveelheden te koop.
Maar gisteren las ik iets over SS en iemand die zicht herhaald.
Nou, ik moest dus meteen aan Sylvana denken toen ik de PR stunt met blote tiet in Suske en Wiske zag.
Ja, dat krijgt ge. Dan wordt ge niet meer serieus genomen.
Is niet erg als je het voor de grap en de lol doet.
Maar als je serieus genomen wil worden dan zijn zulke aso siaties niet zo gunstig.
Ik denk dit als ik dan de reacties op twitter voorbij zie komen dat die mannen niet mooi genoeg worden getekend.
Die reacties die steeds dezelfde kant worden opgestuurd.
Hierbij een dikke
voor al die mensen die er het slachtoffer van worden.
En.....
...... is de hug niet te zwart en wit?
Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik doe het in de moestuin in bakken, maar zonder r in de maand is het vitamines ook in ruime hoeveelheden te koop.
Maar gisteren las ik iets over SS en iemand die zicht herhaald.
Nou, ik moest dus meteen aan Sylvana denken toen ik de PR stunt met blote tiet in Suske en Wiske zag.
Ja, dat krijgt ge. Dan wordt ge niet meer serieus genomen.
Is niet erg als je het voor de grap en de lol doet.
Maar als je serieus genomen wil worden dan zijn zulke aso siaties niet zo gunstig.
Ik denk dit als ik dan de reacties op twitter voorbij zie komen dat die mannen niet mooi genoeg worden getekend.
Die reacties die steeds dezelfde kant worden opgestuurd.
Hierbij een dikke
En.....
Verder fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik leg nog even wat uit. Ik had deze nick aangemaakt omdat ik over iets moeilijks wou posten. En op het moment vertrouw ik de sfeer op het forum niet helemaal. Dat komt vooral door alle onechte topics.
Ik zag dat Fee op haar kop kreeg omdat ze gewoon een vraag stelde. Dat vond ik niet eerlijk. Dus ik dacht de zaak wat te sussen. In mijn onnozelheid heb ik er niet over nagedacht dat ik onder een onbekende nick stond ingelogd en wat voor indruk dat maakt. Het was niet de bedoeling om opruiend te zijn. Ik heb nu vooral mezelf in de vingers gesneden, want dat topic over dat moeilijke onderwerp kan ik ook wel vergeten.
Ik zag dat Fee op haar kop kreeg omdat ze gewoon een vraag stelde. Dat vond ik niet eerlijk. Dus ik dacht de zaak wat te sussen. In mijn onnozelheid heb ik er niet over nagedacht dat ik onder een onbekende nick stond ingelogd en wat voor indruk dat maakt. Het was niet de bedoeling om opruiend te zijn. Ik heb nu vooral mezelf in de vingers gesneden, want dat topic over dat moeilijke onderwerp kan ik ook wel vergeten.
Zonder inhoudelijk weer op de zaak in te gaan:Falathiel schreef: ↑03-07-2017 15:16Impala, vind je jezelf nu niet een beetje sneu met dat staffen? Hou eens even op zeg. Je brengt het zelf op en als mensen het niet met je eens zijn ga je maar staffen? Jij ging ook te ver en met een beetje zelfreflectie moet je dat kunnen toegeven. Staf me maar als je wil en hier niet tegen kan.
Nee, ik vind mezelf niet sneu als ik staf als ik onterecht beschuldigd wordt van ernstige zaken en ook niet als ik mensen die zo'n post liken staf.
Iedereen mag het met me oneens zijn, en me nog beledigen ook, maar je mag me niet beschuldigen van het verspreiden van prive info.
.