mooie kleding
donderdag 6 juli 2017 om 15:00
Ik merk dat ik al een tijd geen kleding meer heb gekocht omdat ik niet meer zo goed weet waar ik kleding moet kopen of welke merken. Ik wil namelijk af van goedkope kleding die ik vroeger vaker kocht (H&M, Zara, Mango etc.) en juist naar minder kleding maar wel kwalitatief hoogwaardiger. Merken vind ik niet belangrijk, maar ik zoek eigenlijk naar kleding die lang mooi blijft, van mooie materialen (dus niet na 1x wassen vormloos), lekker zit, geen gewikkeld gedoe met wassen en "tijdloos" Qua stijl houd ik van basic, maar dan met een mooi detail dus gewoon een effen top of zo, maar net even iets bijzonders. Ik draag vaak een skinny met een top of colbertje of vest oid. Wie kan mij tips geven van merken die op mijn wens aansluiten?
donderdag 6 juli 2017 om 15:20
Expresso of Sandwich. Weet niet waar je woont maar ga anders eens naar een grote modezaak die meerdere merken verkoopt en die een personal shopper heeft. Die weet precies welke merken bij jouw wensen aansluiten en wat op dat moment in de winkel hangt. In het noorden van het land kun je hier voor naar bv Rinsma in Gorredijk en Mijnmodewereld in de Wijk. Beide hebben ook een webshop.
donderdag 6 juli 2017 om 16:22
Dat wilde ik ook al zeggen.
donderdag 6 juli 2017 om 16:26
donderdag 6 juli 2017 om 17:03
Oh dit ben ik! Ik heb ook vaak de gedachte "als het de droger niet overleeft...dan was het niet het kledingstuk voor mij". Maar ik lees ook even mee, want ik zou de komende jaren graag in wat duurdere kleding investeren dat langer meegaat!Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 16:26Veel valt en staat ook met het wassen ik ken mensen die weten ook een shirtje van €100,- met 1x wassen te vernaggelen.
En het merk 'Numph' vind ik zelf heel prettig. Ik heb een jas die echt al jaren meegaat van dat merk.
donderdag 6 juli 2017 om 17:10
Tip,bij echt wat duurdere kleding zou ik de droger zoveel mogelijk vermijden en niet alle kleuren van de regenboog bij elkaar in 1 machine gooien.sneazydwarf schreef: ↑06-07-2017 17:03Oh dit ben ik! Ik heb ook vaak de gedachte "als het de droger niet overleeft...dan was het niet het kledingstuk voor mij". Maar ik lees ook even mee, want ik zou de komende jaren graag in wat duurdere kleding investeren dat langer meegaat!
En het merk 'Numph' vind ik zelf heel prettig. Ik heb een jas die echt al jaren meegaat van dat merk.
Echt dat scheelt al heel veel.
Als je dat in acht houdt dan kun je zelfs kleding van H&M,Zara en Mango heel lang goed houden.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 17:43
Niet altijd, maar vaak is de kwaliteit toch echt wel beter. De pasvorm trouwens ook.
donderdag 6 juli 2017 om 17:51
Mwah ik heb duurdere en wat minder dure kleding en die vlieger gaat lang niet altijd op.pamelacourson schreef: ↑06-07-2017 17:43Niet altijd, maar vaak is de kwaliteit toch echt wel beter. De pasvorm trouwens ook.
Maar wat ik al zei,het wassen doet ook een hoop.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 17:54
donderdag 6 juli 2017 om 18:10
Bijenkorf idd. veel mooie merken onder een dak. En wat ik wel doe is setjes kopen. Thuis gooi ik die setjes dan natuurlijk wel door elkaar met wat ik heb maar ik vind het zelf moeilijk om in de winkel te bepalen of het past bij wat ik al in de kast heb liggen. op die manier heb ik altijd iig een setje dat bij elkaar past. ik probeer ook altijd iets minder trendgevoelig te shoppen zodat het meerdere seizoenen mee kan. En wat betreft wassen; echt geen enkel kledingstuk van mij, behalve wat pyjama's en basic shirts, gaat in de droger.
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 6 juli 2017 om 18:17
Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 16:26Veel valt en staat ook met het wassen ik ken mensen die weten ook een shirtje van €100,- met 1x wassen te vernaggelen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
donderdag 6 juli 2017 om 18:31
Nee , ik heb jaren een T shirt van Zeeman gedragen, bleef goed, en een duurder shirt trok meteen scheef
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert