Schoolcampus
vrijdag 7 juli 2017 om 23:05
In Utrecht was er vorig jaar een pop-up van de Bruna met enkel schoolspullen. Ako heeft er nu een op het centraal station in Utrecht zitten.
Hema, action, bol.com. Hema is overigens prima voor de standaard/basic spullen (je weet wel, markers, potloden, lijntjes/ruitjespapier, correctie-spul...). O, en ze hebben er wat merk-spul, dus wellicht kunnen jullie er toch slagen...
Hema, action, bol.com. Hema is overigens prima voor de standaard/basic spullen (je weet wel, markers, potloden, lijntjes/ruitjespapier, correctie-spul...). O, en ze hebben er wat merk-spul, dus wellicht kunnen jullie er toch slagen...
vrijdag 7 juli 2017 om 23:11
Dat is toch het moment om dingen voor het volgende jaar aan te gaan schaffen? Een week kamp, drie weken op vakantie en nog een week dorps hutten bouwen: ze zitten hier geen weken op de bank hoor
zaterdag 8 juli 2017 om 00:04
AH heeft de schoolcampus overgenomen: https://nieuws.ah.nl/schoolcampus-terug ... ert-heijn/
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 8 juli 2017 om 00:06
Ik snap dat gejubel over de Schoolcampus niet zo. De laatste paar keer dat ik er kwam (ik heb geen kinderen dus zat toen zelf nog op school) was het aanbod van 4 jaar eerder al gehalveerd en erg boeiend was het allemaal ook al niet. Wat ze nu verkopen bij de Bruna, Hema, Action, Xenos en zelfs Bol.com is echt niet veel anders.
Wat voor stijl/type spullen vind je dochter leuk Suze?
Wat voor stijl/type spullen vind je dochter leuk Suze?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 8 juli 2017 om 00:34
Oei, ehhhh, daar heb ik helaas geen tips voor.
Spijkerbroeken met scheuren zijn trouwens best leuke van te vinden voor meiden van haar leeftijd. Ik ben alleen geen Google wonder die dingen die ik op straat zie meteen terug kan vinden
Flying Tiger is inderdaad leuk! Veel leuke hebbedingetjes, handig spul en leuke prints/vormgeving. Ze hebben ook zeer budgetvriendelijke items. Maar lang niet alles is bedoeld voor scholieren. Dus je vind er ook een collectie keukenkruiden terug bijvoorbeeld.
Spijkerbroeken met scheuren zijn trouwens best leuke van te vinden voor meiden van haar leeftijd. Ik ben alleen geen Google wonder die dingen die ik op straat zie meteen terug kan vinden
Flying Tiger is inderdaad leuk! Veel leuke hebbedingetjes, handig spul en leuke prints/vormgeving. Ze hebben ook zeer budgetvriendelijke items. Maar lang niet alles is bedoeld voor scholieren. Dus je vind er ook een collectie keukenkruiden terug bijvoorbeeld.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 8 juli 2017 om 00:36
.
,
Albert Heyn heeft officieel de schoolcampus overgenomen.
Zij zijn ook gerechtigd om de naam : schoolcampus" te gebruike.
Dat is dit jaar voor het eerst.
Niet geschoten is altijd mis
zaterdag 8 juli 2017 om 00:42
Nou, dan is het simpel: effen kaftpapier wat ze lekker kan bekladden, goudkleurige labels erop, een goeie agenda en een stapel schriften/map met blaadjes en tabs
En jij bent geen rotmoeder, larf is gewoon aan het puberen en bezig om een vlinder te worden
zaterdag 8 juli 2017 om 09:00
O en jongste , 15, koopt zo goedkoop mogelijke spullen . Lekker boeien zegt hij. Agenda is enige wat duur is , de 1 blik agenda .. Ideaal voor autisten en ADHD-ers.
Oudste hbo, alleen collegeblokken. Agenda is op telefoon , middelste , mbo , wat basis schriften , agenda is telefoon , jongste , basic schriften en 1 blik agenda .
Als bruggers kochten ze van alles leuk en jaar twee was dit al over
Oudste hbo, alleen collegeblokken. Agenda is op telefoon , middelste , mbo , wat basis schriften , agenda is telefoon , jongste , basic schriften en 1 blik agenda .
Als bruggers kochten ze van alles leuk en jaar twee was dit al over
zaterdag 8 juli 2017 om 14:40
Ik zit nu net de Hema - folder door te bladeren en zie nu waar het in zit. Ik hoop dat je oudste larf een meisje is, zat leuks, veel printjes. Jongens moeten van voetbal of honkbal (New York Yankees) houden. Vooruit, of Martin Garrix. Geen andere printjes, waar de Hema normaal zo in uitblinkt.streepjessokken schreef: ↑07-07-2017 22:55Action, toch Hema (vond ik altijd heel leuk, maar dit jaar, mwah) en Topshelf.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 8 juli 2017 om 14:47
Bij de V&D natuurlijk.DuploPanda schreef: ↑08-07-2017 14:46Dat meen je niet. Heeft de AH de Schoolcampus overgenomen?
Waar moet ik nu normaal boodschappen doen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 8 juli 2017 om 14:47
Nou ja, mosterd dus..Juultje schreef: ↑08-07-2017 00:04AH heeft de schoolcampus overgenomen: https://nieuws.ah.nl/schoolcampus-terug ... ert-heijn/