Werk & Studie alle pijlers

Schoolcampus

07-07-2017 22:52 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, de oudste larf gaat naar de middelbare school. Vette lijst gekregen met wat aan te schaffen. Maar de Schoolcampus van V&D is niet meer :cry: . Wat nu?
Hema is stom (zegt ze).
Jullie al leuks ingeslagen en zo ja: waar?
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Habbekratz! Eastpack moest het toch al worden dus win-win!

Vandaag Amersfoort gedaan en goed geslaagd bij Hema (toch wel leuk ;-)), Flying Tiger en Sostrene Grene. Op tas na zijn we ongeveer klaar. Mooi man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven