Net zwanger, is dit normaal?
zaterdag 8 juli 2017 om 20:34
Hallo
Ik ben er sinds maandag achter dat ik zwanger ben. Als ik van mijn laatste menstruatie zou uitgaan nu 4/5 weken. Nu was deze menstruatie korter als gewoonlijk en was mijn bloedverlies anders als normaal. Hierover ook al met de vk gesproken, kan innestellingsbloeding geweest zijn. Als dat zo is zou ik nu 8 weken zijn.
Volgende week vrijdag gaan we voor onze eerste echo, super spannend.
Nu heb ik al vanaf het moment dat ik het weet erg zeurende benen. Het is zo erg dat ik al na een uur staan (na het koken bijv) al heel erg last heb. Bekkenpijn/instabiliteit??? Is dit normaal zo vroeg in je zwangerschap? Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik ben er sinds maandag achter dat ik zwanger ben. Als ik van mijn laatste menstruatie zou uitgaan nu 4/5 weken. Nu was deze menstruatie korter als gewoonlijk en was mijn bloedverlies anders als normaal. Hierover ook al met de vk gesproken, kan innestellingsbloeding geweest zijn. Als dat zo is zou ik nu 8 weken zijn.
Volgende week vrijdag gaan we voor onze eerste echo, super spannend.
Nu heb ik al vanaf het moment dat ik het weet erg zeurende benen. Het is zo erg dat ik al na een uur staan (na het koken bijv) al heel erg last heb. Bekkenpijn/instabiliteit??? Is dit normaal zo vroeg in je zwangerschap? Heeft iemand hier ervaring mee??
zaterdag 8 juli 2017 om 20:52
Ik had bekkeninstabiliteit en herken dat niet. Ik had heel erge pijn en m'n benen zaten vaak zo op slot dat ik ze met m'n handen moest tillen (bv de auto in) omdat ze niets meer deden.
Misschien ben je gewoon moe? Of - niet lullig bedoeld - beeld je je het in? Je focust vaak erg op je luchaam als je (net) zwanger bent en aangezien je het precies sinds je positieve test hebt.. Bekkeninstabiliteit begint iig doorgaans niet zo vroeg.
Gefeliciteerd iig!
Misschien ben je gewoon moe? Of - niet lullig bedoeld - beeld je je het in? Je focust vaak erg op je luchaam als je (net) zwanger bent en aangezien je het precies sinds je positieve test hebt.. Bekkeninstabiliteit begint iig doorgaans niet zo vroeg.
Gefeliciteerd iig!
zaterdag 8 juli 2017 om 21:33
Moe ben ik inderdaad wel. Ik heb veel gewerkt, waaronder nachtdiensten voor die maandag dat ik erachter kwam. Daarna maar 1 dag vrij tm donderdag. Heb al aardig wat bijgeslapen en uitgerust, ik hoop gewoon dat het over gaat.
Heb mijn benen nodig ivm werken in de horeca.
@groupie
Oke, maar zou je die spataderen niet moeten zien dan? Of komt dat dan nog?
Heb mijn benen nodig ivm werken in de horeca.
@groupie
Oke, maar zou je die spataderen niet moeten zien dan? Of komt dat dan nog?