situatie slecht
maandag 10 juli 2017 om 00:47
Beste mensen,
Ik deed alles voor mijn ex ik hield zo veel voor hem. We begonnen over alles te discussiëren.
Ik was mijn eigen ik kwijt. Had helemaal niet in de gaten dat hij mij
gebruikte.
Ben ik iemand anders tegen gekomen. Ik ben vreemd gegaan ik hield niet meer van mijn ex.
Ik hou veel van mijn "lover" (ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen.
Omdat ik niet met leugens wou leven ben ik weggegaan bij mijn ex. Mijn lover gaf mij seintjes voordat ik weg ben gegaan
bij mijn ex. Hij wou een serieuze relatie met mij. Maar ik bleef bij mijn ex. Op een gegeven moment
ben ik dus weggegaan en woon ik alleen. Ik wacht op mijn lover maar denk ik eerder dat hij niet komt.
Want het laatste was dat hij zei; we zijn te laat. Hij is toen ook vreemdgegaan met zijn vriendin en had een relatie met mij.
Maar ze wonen nu dus samen. De vriendin houdt heel veel van hem terwijl ze weet dat hij 2 jaar vreemd is gegaan met mij.
Ik hoop dat ze niet gaan trouwen
Groetjes
Ik deed alles voor mijn ex ik hield zo veel voor hem. We begonnen over alles te discussiëren.
Ik was mijn eigen ik kwijt. Had helemaal niet in de gaten dat hij mij
gebruikte.
Ben ik iemand anders tegen gekomen. Ik ben vreemd gegaan ik hield niet meer van mijn ex.
Ik hou veel van mijn "lover" (ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik ben blij dat ik hem heb leren kennen.
Omdat ik niet met leugens wou leven ben ik weggegaan bij mijn ex. Mijn lover gaf mij seintjes voordat ik weg ben gegaan
bij mijn ex. Hij wou een serieuze relatie met mij. Maar ik bleef bij mijn ex. Op een gegeven moment
ben ik dus weggegaan en woon ik alleen. Ik wacht op mijn lover maar denk ik eerder dat hij niet komt.
Want het laatste was dat hij zei; we zijn te laat. Hij is toen ook vreemdgegaan met zijn vriendin en had een relatie met mij.
Maar ze wonen nu dus samen. De vriendin houdt heel veel van hem terwijl ze weet dat hij 2 jaar vreemd is gegaan met mij.
Ik hoop dat ze niet gaan trouwen
Groetjes
anoniem_349980 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 02:54
6.28% gewijzigd
maandag 10 juli 2017 om 01:33
Daar heb je helemaal gelijk in. maar in de 2 de zin geef ik je niet gelijk in.
Houden van is helemaal niet hopeloos is.
Dat je gebruik maakt van mensen dat is hopeloos
maandag 10 juli 2017 om 02:06
Ik was zijn vriendinnetje zo was het begonnen. Maar met de tijd iskarin12345 schreef: ↑10-07-2017 01:43Je was zijn vriendinnetje, meer niet.
Toen hij echt moest kiezen, koos hij voor zijn vrouw.
Jij hebt nu een gebroken hart.
Heb je er toch nog wat aan over gehouden.
alles veranderd. Hij zei dat hij echt van me houd en speelde vaak met
mijn dochtertje. Zij was toen 1. Wanneer we samen waren zei hij
altijd tegen de kleine we moeten wel kennismaken he je moeder heeft
met mij een relatie en gaf mij een kus. Van zijn vrouw hield hij
niet meer. Dat vond ik wel erg.
1 ding wat zeker is dat ik geen gebroken hart heb. Ik ben blij
dat ik hem heb leren kennen. Dankzij hem heb ik het beter nu.
maandag 10 juli 2017 om 02:09
Als ik toen al voor hem had gekozen waren we nu samen geweest.karin12345 schreef: ↑10-07-2017 01:43Je was zijn vriendinnetje, meer niet.
anoniem_349980 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 03:53
4.85% gewijzigd
maandag 10 juli 2017 om 02:36
karin12345 schreef: ↑10-07-2017 01:43Je was zijn vriendinnetje, meer niet.
en dan neem je hem weer terug.
maandag 10 juli 2017 om 02:45
Volgens mij voel je je aangevallen.karin12345 schreef: ↑10-07-2017 01:43Je was zijn vriendinnetje, meer niet.
Heb je een gebroken hart maar weet niet wat je moet doen?
Misschien omdat je man ook vreemd is gegaan?
Dan denk ik dat je er ook wat van over heb gehouden.
Er blijft altijd een litteken. hoe je het wend of keert.
maandag 10 juli 2017 om 02:56
Waarom kansloos? Als ik voor hem had gekozen was hij nu van mij geweest,
Ik heb er spijt van ik hem niet heb gekozen dat is het enige wat telt.
anoniem_349980 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 03:03
5.06% gewijzigd
maandag 10 juli 2017 om 03:03
maandag 10 juli 2017 om 08:48
Op het momebt dat je vreemdgaat had je al in moeten zien dat je relatie over was (tenzij jullie een open relatie hebben/hadden) al het andere in het verhaal vind ik totaal irrelevant.
Je bent nu het slachtoffer van jullie eigen uitstapjes..en ja dat krijg je als je denkt dat het gras ergens anders groener is.
Verder vind ik je verhaal nogal semi vrolijk en raar opgeschreven...
Je bent nu het slachtoffer van jullie eigen uitstapjes..en ja dat krijg je als je denkt dat het gras ergens anders groener is.
Verder vind ik je verhaal nogal semi vrolijk en raar opgeschreven...
maandag 10 juli 2017 om 09:18
"Hij is toen ook vreemdgegaan met zijn vriendin en had een relatie met mij"
Nee.
Hij had en heeft een relatie met HAAR en ging vreemd met jou. Compleet andersom dus. (raar trouwens, je schrijft: "Omdat ik niet met leugens wou leven ben ik weggegaan bij mijn ex" terwijl je hem 2 jaar hebt voorgelogen...)
Nu jij weg bent met je ex wordt het heet onder zijn voeten omdat hij helemaal geen zin heeft in een vaste relatie met jou (+ kind) en liever bij zijn vriendin wil blijven ipv dat gedoe met jou
Nee.
Hij had en heeft een relatie met HAAR en ging vreemd met jou. Compleet andersom dus. (raar trouwens, je schrijft: "Omdat ik niet met leugens wou leven ben ik weggegaan bij mijn ex" terwijl je hem 2 jaar hebt voorgelogen...)
Nu jij weg bent met je ex wordt het heet onder zijn voeten omdat hij helemaal geen zin heeft in een vaste relatie met jou (+ kind) en liever bij zijn vriendin wil blijven ipv dat gedoe met jou
maandag 10 juli 2017 om 14:31
Ik zou het niet doen.Orangetree schreef: ↑10-07-2017 05:58Jij zou toch precies hetzelfde doen als zij? Jij zou hem ook terugnemen
Dat maakt jou toch net zo achterlijk?