waar vind ik het loepje?

10-07-2017 17:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde er via de zoekfunctie achter te komen waar ik het loepje kan vinden want ik zie het nergens staan en hoe dit dus werkt. Helaas kan ik vorige topics hierover niet openen. Wie kan mij uitleg geven?
Loepje werkt niet.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dat is stuk.
En er wordt absoluut geen haast gemaakt om het te repareren.

Zouden ze het expres doen?
Ik zie helemaal geen loepje meer.
Ik heb nooit het verschil gesnapt tussen het loepje en gewoon op iemands username klikken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Je vindt het nu op een andere plek. Eerst stond het onder de avatar van elke forummer, nu moet je eerst op de naam van de forummer klikken en dan op "alle reacties"
En dan.....
gebeurt er niks
:nooo:
patsy--stone schreef:
10-07-2017 17:23
Ik heb nooit het verschil gesnapt tussen het loepje en gewoon op iemands username klikken.
De rangorde klopt niet bij klikken op username, je kunt niet meer de laatste reacties van iemand zien. Lees: mijn vriendin is al weken teleurgesteld dat ze mijn fantastische reacties niet meer kan volgen. :hihi:
ohw!! Balen.....

tenks.
kerol schreef:
10-07-2017 17:26
De rangorde klopt niet bij klikken op username, je kunt niet meer de laatste reacties van iemand zien. Lees: mijn vriendin is al weken teleurgesteld dat ze mijn fantastische reacties niet meer kan volgen. :hihi:
Oh ja dat is waar!

Ik zocht laatst ook een eigen topic waar ik zoveel handige tips en reacties in had gekregen. Maar als je klikt op 'Jouw topics' krijg je ook maar een beperkt aantal te zien. Heel stom.

Via Google met 'viva patsy--stone ... + wat trefwoorden gokken', vond ik het toch.

Zo blijkt maar dat je eigenlijk in je eigen topics ook altijd het sterretje moet aanklikken zodat het in je Favorieten komt te staan. Of zou dat ook maar een beperkt aantal kunnen tonen? Straks moet je ze nog bewaren in je eigen Chrome bladwijzers... pfff
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven