Berichten verzoeken messenger fb?
woensdag 12 juli 2017 om 02:10
Op messenger van fb had ik een een berichtenverzoek geaccepteerd van een oude klasgenoot voor een reünie bleek.
( zijn geen vrienden op fb
Zag dit verzoek toevallig maar was al een paar maanden geleden naar mij gestuurd.
Nou snap ik niks van die chat functie.
Heb terug ge chat en er staat 'afgeleverd maar zie geen 'gelezen' ofzo staan.
Hoe kan het dat zij dit blijkbaar nog niet heeft kunnen lezen terwijl ik het berichtenverzoek al had geaccepteerd?
Dr reünie volgt nog vandaar.
( zijn geen vrienden op fb
Zag dit verzoek toevallig maar was al een paar maanden geleden naar mij gestuurd.
Nou snap ik niks van die chat functie.
Heb terug ge chat en er staat 'afgeleverd maar zie geen 'gelezen' ofzo staan.
Hoe kan het dat zij dit blijkbaar nog niet heeft kunnen lezen terwijl ik het berichtenverzoek al had geaccepteerd?
Dr reünie volgt nog vandaar.
woensdag 12 juli 2017 om 06:52
woensdag 12 juli 2017 om 12:41
Ja begrijp dat het niet gelezen is.
Maar heb op haar fb pagina gekeken en is gewoon actief op fb dus volgens mij komt er geen duidelijke melding ofzo?
Ondanks dat de chat reeds is geaccepteerd door mij.
Heb niet echt trek om met iedereen vrienden te worden op fb namelijk dus weet ook niet hoe deze functie werkt.
Maar heb op haar fb pagina gekeken en is gewoon actief op fb dus volgens mij komt er geen duidelijke melding ofzo?
Heb niet echt trek om met iedereen vrienden te worden op fb namelijk dus weet ook niet hoe deze functie werkt.
woensdag 12 juli 2017 om 13:18
Waarschijnlijk kijkt ze gewoon niet elke dag op Messenger. Ik ben ook dagelijks actief op Facebook maar check meestal maar 2 keer per week Messenger, dat open ik alleen op de laptop want heb de app niet op de telefoon. Maar dan lijkt het wel alsof ik online ben op zowel Facebook als Messenger.Donna1971 schreef: ↑12-07-2017 12:41Ja begrijp dat het niet gelezen is.
Als ze over een week nog niet heeft geantwoord zou ik haar wel even toevoegen als vriend, je kan haar altijd weer verwijderen.
donderdag 31 augustus 2017 om 19:44
Nou de reünie vindt binnenkort plaats maar nog steeds kreeg ik geen gehoor.
Tweede bericht dan maar gestuurd vorige week en deze werd verzonden maar er staat geen afgeleverd deze keer.
Heb begrepen dat dit een veel voorkomemend probleem is bij niet vrienden.
Dus dat het op eoa manier niet makkelijk te vinden is.
Ik kijg berichten van niet vrienden ook pas later, zo even zag ik per toeval een paar berichten vezoeken van niet vrienden die er ook al langer dan vandaag in staan
Ik kreeg zelfs onlangs berichten van vrienden van twee jaar gelegen pas nadat ik messenger had geïnstalleerd terwijl we wel vrienden op fb zijn.
Ook een conversatie ivm werk met een niet vriend is bezig, hoewel het gesprek al plaats vindt kreeg ik een seintje op mijn gewone openbare fb pagina geplaatst dat ik berichten he in messenger/chat, zie niks??
Tweede bericht dan maar gestuurd vorige week en deze werd verzonden maar er staat geen afgeleverd deze keer.
Heb begrepen dat dit een veel voorkomemend probleem is bij niet vrienden.
Dus dat het op eoa manier niet makkelijk te vinden is.
Ik kijg berichten van niet vrienden ook pas later, zo even zag ik per toeval een paar berichten vezoeken van niet vrienden die er ook al langer dan vandaag in staan
Ik kreeg zelfs onlangs berichten van vrienden van twee jaar gelegen pas nadat ik messenger had geïnstalleerd terwijl we wel vrienden op fb zijn.
Ook een conversatie ivm werk met een niet vriend is bezig, hoewel het gesprek al plaats vindt kreeg ik een seintje op mijn gewone openbare fb pagina geplaatst dat ik berichten he in messenger/chat, zie niks??