Seksklets, deel 60

woensdag 12 juli 2017 om 21:54
woensdag 12 juli 2017 om 22:07
woensdag 12 juli 2017 om 22:27
Ik ben bang voor de vleksnuffelaar, die denkt dat ik monogaam ben dus die snuffelt elke vlek af om er een identiteit aan te koppelen. Hij neemt ook wel eens monsters, ik heb allemaal kleine uitgeknipte rondjes in mijn onderlaken, trioman zat er laatst zelfs met de pielemuis in eentje vast, heel onhandig. Dat moet ik dus voor zijn voortaan.
.
woensdag 12 juli 2017 om 22:36
Het was wel een beetje een probleem, hij begon ineens te gillen van auw en ik had geen idee, ik zat net in een heerlijke vieb-roes en ik dacht dat zijn auw gewoon een beetje was om mij aan te moedigen en te stimuleren maar de arme man had gewoon echt pijn, zat haske vast. Dus ik rukken en scheuren aan dat laken maar hij gilde alleen maar harder en ik moest naar beneden om een schaar te halen maar ja, waar moet je die schaar tussen proppen dan. Gelukkig viel de schade mee, er was maar een beetje bloed. De date was toen wel afgelopen trouwens, dat snap ik nog steeds niet helemaal.
Creatief? Met lakenpoppetjes knippen bedoel je?
IK heb ineens geen zin meer in worst. Vreemd.
Creatief? Met lakenpoppetjes knippen bedoel je?
IK heb ineens geen zin meer in worst. Vreemd.
.

donderdag 13 juli 2017 om 00:43
Leefvandaag schreef: ↑12-07-2017 21:19Alle minions zijn mannen...ze gedragen zich te dom en onhandig om vrouw te kunnen zijn...is niet van mijzelf hoor..even opgezocht.
Ik ben het met je eens. Mannen zijn te dom en te onhandig om een vrouw te kunnen zijn. Minions hebben daarentegen wel altijd de beste bedoelingen met hun snode plannen. Of snode bedoelingen met hun beste plannen, dat kan ook.
Een manion is dan misschien een een man die te onhandig is om aan zijn beste plannen snode bedoelingen te geven en daarom zijn er vrouwions die ze een handje helpen van hun snode bedoelingen de beste plannen te maken.
En vrouwion haalt het slechtste uit een manion en dat is het beste wat een manion kan overkomen.

donderdag 13 juli 2017 om 09:22
Nog niets, maar wel kinderloos vanaf halverwege.
Dat pb-gedoe hè? Ik heb al sinds het nieuwe forum (1) bij de taakbalk staan. Ik dacht dat het te maken had met mijn inbox, maar nee. En ik krijg inderdaad geen pb meer. (En nee, dat is geen verzoek
)
Raar forum. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat we bij elke forumverandering eerst een hele tijd balen en er dan aan wennen. Ik heb in ieder geval nog geen leuk ander forum gevonden met genoeg activiteit.
Dat pb-gedoe hè? Ik heb al sinds het nieuwe forum (1) bij de taakbalk staan. Ik dacht dat het te maken had met mijn inbox, maar nee. En ik krijg inderdaad geen pb meer. (En nee, dat is geen verzoek

Raar forum. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat we bij elke forumverandering eerst een hele tijd balen en er dan aan wennen. Ik heb in ieder geval nog geen leuk ander forum gevonden met genoeg activiteit.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
donderdag 13 juli 2017 om 09:44
Dat is geen PB aanduiding, dat cijfer verhoogt als je gequote wordt, ik sta op 9. Het verlaagt weer als je alles gelezen hebt maar ik onthou nooit waar ik allemaal reageer!
Ik heb de tieten van Fieps ook nog steeds niet in de inbox geloof ik.
Hoe gaat het met je, Vlam? Is Fling nog in beeld?
Er zijn idd geen andere fora die net zo uitgebreid zijn als deze. Jammer hè?

Ik heb de tieten van Fieps ook nog steeds niet in de inbox geloof ik.
Hoe gaat het met je, Vlam? Is Fling nog in beeld?
Er zijn idd geen andere fora die net zo uitgebreid zijn als deze. Jammer hè?
.