Seksklets, deel 60

dinsdag 11 juli 2017 om 12:28
Ik vind het knap dat je zo'n serieuze/donkere/moeilijke kant kan delen hier in een topic waar over het algemeen seks-met-een-knipoog de boventoon voert. En ik vind het ook bijzonder mooi dat er dan ook met zoveel diepgang en persoonlijke ervaring op gereageerd wordt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er iets mis is met luchtige kant of de serieuze kant. Ik vind het gewoon mooi als dat samen kan komen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er iets mis is met luchtige kant of de serieuze kant. Ik vind het gewoon mooi als dat samen kan komen.
dinsdag 11 juli 2017 om 12:31
Ik vind dat ook mooi en bijzonder hoe er gereageerd wordt Shifty, ik ben daarom ook dankbaar voor jullie lieve en fijne reactiesshifty schreef: ↑11-07-2017 12:28Ik vind het knap dat je zo'n serieuze/donkere/moeilijke kant kan delen hier in een topic waar over het algemeen seks-met-een-knipoog de boventoon voert. En ik vind het ook bijzonder mooi dat er dan ook met zoveel diepgang en persoonlijke ervaring op gereageerd wordt.

woensdag 12 juli 2017 om 12:24
woensdag 12 juli 2017 om 14:06
Wat ik dan niet snap Phoebal dat er door moderators dan niet ingegrepen word om dit probleem optelossen of iig de persoon te laten weten dat er aan gewerkt wordt...post je iets wat niet door de beugel kan dan is het zo verwijderd of krijg je een ban..maar nu het grote stilzwijgen
you can't handle the truth
woensdag 12 juli 2017 om 14:44

woensdag 12 juli 2017 om 14:57
Ja, dat zie ik wel vaker de laatste tijd, ziet heel raar uit.zoetjerminder schreef: ↑12-07-2017 14:57En dan komt mijn latere quote bericht voor het bericht dat ik quote![]()
woensdag 12 juli 2017 om 15:40
Vooral bij het associatiespel is dat vervelend...maar we dwalen af, Zoetje je pb is aangekomen dus hij doet het, ik wacht nog op iets spannenders....
Iemand nog iets spannends in het vooruitzicht?
Iemand nog iets spannends in het vooruitzicht?
leefvandaag wijzigde dit bericht op 12-07-2017 15:41
Reden: Iets vergeten...
Reden: Iets vergeten...
10.42% gewijzigd
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.