Gezondheid alle pijlers

Sesambotje gebroken

12-07-2017 22:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
een paar jaar geleden heb ik mijn sesambotje in mijn rechter teen gebroken.
Dit is zeker aangezien er een foto is gemaakt in het ziekenhuis
bij de fysiotherapeut een zomer lang in laten tapen en dit verlichtte de pijn
nu komt elke zomer dezelfde pijn weer terug en word ik een beetje radeloos ervan,
op internet zie ik alleen maar hele oude berichten van mensen die dit ook hebben gehad dus probeer ik het via deze weg

zijn er mensen met ervaring hier mee?

groetjes
Nee, ik zou zeggen naar de huisarts en wie weet heeft die een oplossing, weer intapen of zo. Ik heb wel een keer iets vergelijkbaars gehad en ik dacht altijd dat het onzin was maar als het weer omslaat steekt het weer alsof het nog maar kort geleden is terwijl het al 30 jaar terug is.
Wonderlijk, maar precies waar het litteken zit kan het dan echt gemeen steken terwijl er niets te zien is. Bij mij is er niks aan te doen, er zitten heel veel zenuwen in je voeten en een litteken kan gewoon altijd gevoelig blijven is mij verteld maar als je nog nooit hebt laten checken of er niets aan de hand is, nog een botsplinter die irriteert of zo zou ik gewoon even de dokter bellen. Sterkte!
Ik las sesambroodje.. Sorry..
Ik zou het ook maar weer laten intapen dan. Aan teenfracturen is volgens mij niet zo heel veel te doen. Mijn moeder heeft ook een paar keer haar tenen gebroken gehad, en de enige oplossing tegen de pijn die de chirurg gaf was... teenamputatie. Dit ging wel om de kleine teen, die is blijkbaar wel te missen ofzo. Dus lijkt me dat intapen beter is. O_O
carpe diem.
Haha ja intapen klinkt beter
Grote teen kan je niet missen
Vandaag bij fysio geweest voeten waren ook veel te stijf en onder benen ook. Word nu los gemaakt zodat ik minder stijf loop en moet toch maar steunzolen overwegen
Vandaag bij fysio geweest voeten waren ook veel te stijf en onder benen ook. Word nu los gemaakt zodat ik minder stijf loop en moet toch maar steunzolen overwegen
Ok, hopelijk is hiermee te pijn wat beter te doen dan!!! Sterkte gewenst :cheer2:
carpe diem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven