Vet haar

vrijdag 14 juli 2017 om 16:58
ik heb half lang haar en was het `s avonds, ik heb het normaal los. Mijn schema;
maandagavond wassen , dan is het dinsdag en woensdag prima, donderdag wat droogshampoo erin en evt. mijn haar vast donderdagavond weer wassen.
Dan is het dus vrijdag en zaterdag prima, zondag en maandag gaat er gewoon droogshampoo in of ik draag het vast. Als ik zondag toevallig iets sociaals heb (;-) ) dan was ik het zondagochtend nog wel.
Droogshampoo royaal `s avonds aanbrengen werkt inderdaad het beste.
maandagavond wassen , dan is het dinsdag en woensdag prima, donderdag wat droogshampoo erin en evt. mijn haar vast donderdagavond weer wassen.
Dan is het dus vrijdag en zaterdag prima, zondag en maandag gaat er gewoon droogshampoo in of ik draag het vast. Als ik zondag toevallig iets sociaals heb (;-) ) dan was ik het zondagochtend nog wel.
Droogshampoo royaal `s avonds aanbrengen werkt inderdaad het beste.

vrijdag 14 juli 2017 om 16:58
Droogshampoo is een NOODoplossing!!! Als je droogshampoo gaat opnemen in je wekelijkse routine ga je juist nog vetter haar krijgen op den duur. Droogshampoo droogt je haar uit waardoor je hoofdhuid gaat reageren door meer talg aan te maken.
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd, maar bij mij hielp droogshampoo niet eens. Mijn haar bleef gewoon vet.
Ik gebruik nu een shampoo voor vet haar, maar ik gebruik daarna een "low shampoo" (is een milde shampoo) omdat mijn haar na die eerste shampoo dan weer té droog is. Met pluis tot gevolg. Aangezien ik nog geen shampoo heb gevonden die mij de gulden middenweg kan bezorgen, los ik het voorlopig even zo op.
Ik lees dus mee voor het geval iemand hier de gouden tip heeft.
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd, maar bij mij hielp droogshampoo niet eens. Mijn haar bleef gewoon vet.
Ik gebruik nu een shampoo voor vet haar, maar ik gebruik daarna een "low shampoo" (is een milde shampoo) omdat mijn haar na die eerste shampoo dan weer té droog is. Met pluis tot gevolg. Aangezien ik nog geen shampoo heb gevonden die mij de gulden middenweg kan bezorgen, los ik het voorlopig even zo op.
vrijdag 14 juli 2017 om 17:06
mwaoh.. ik kom met de droogshampoo dus prima weg met twee keer per week wassen, lijkt me prima toch?Jitsie schreef: ↑14-07-2017 16:58Droogshampoo is een NOODoplossing!!! Als je droogshampoo gaat opnemen in je wekelijkse routine ga je juist nog vetter haar krijgen op den duur. Droogshampoo droogt je haar uit waardoor je hoofdhuid gaat reageren door meer talg aan te maken.

vrijdag 14 juli 2017 om 17:08
Hoelang zit het al in je routine? Ik heb nog maar recent last van vet haar dus ik heb die info van Jetske haar site.

Maar ik denk dat ik sowieso teveel experimenteer met shampoo. Dat zou mijn vet haar wel eens kunnen verklaren.

dinsdag 18 juli 2017 om 11:52
al jaaaaren!