Gekust met een ander

16-07-2017 18:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na maanden stiekem geflirt.....foute opmerkingen heb ik gezoend met een ander. Beiden een relatie en uit dezelfde vriendengroep.

Voel me zo stom. Dat ik me heb laten verleiden en overrulen. Het spel van flirten heb ik altijd gedaan ook tijdens de relatie, maar nooit zo ver. Ik probeer hem sinds die tijd vooral te mijden, maar dat lukt niet gezien de vriendengroep en de verwevenheid van onze levens.

En als ik me dan af vraag of ik verliefd ben denk ik nee. Beiden hebben uitgesproken geen spijt te hebben van deze actie en beiden hebben gezegd dat het niet meer mag gebeuren.

Wat ik hier mee wil.....geen idee. Gewoon mijn verhaal kwijt.
Heb je geen spijt nee? Ook niet als je weet dat je partner gekwetst zal zijn als hij erachter komt? Ben je wel echt gelukkig met je partner?
Hoezo hebt laten verleiden en overrulen? Je zag jezelf als tijdelijk ontoerekeningsvatbaar?
Misschien je eigen flirtgedrag even onder de loep nemen... :idee:
Als je hem niet kunt ontlopen is de oplossing heel simpel.
Eet knoflook.
En als je toch heel graag spijt wilt voelen is de oplossing ook heel simpel.
Vertel het je partner.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Als je hem echt niet kunt vermijden , dan maak je hem gewoon duidelijk dat Je dat niet meer wil.
Stiekem flirten stiekem zoenen stiekem :popcorn:
Dat ik me heb laten verleiden en overrulen.
Zegt die ander dat ook zo? Het is jullie dus overkomen?
Mind the gap
Ik zou het mijn partner alleen wel even vertellen.
Tongworstelen in een vriendengroep, dat is gedoemd tot roddel

Ik zou het knap beroerd vinden als mijn partner via via achter zou komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
(Ik word trouwens niet goed van die time-warp hier op het forum)
anoniem_252501 wijzigde dit bericht op 17-07-2017 21:14
0.78% gewijzigd
Mind the gap
Waarom mag het niet nog een keer gebeuren als je geen spijt hebt?
Hier kan iemand alleen achter komen als 1 van ons 2en zijn mond niet houd. Er was niemand van de vriendengroep in de buurt.

Hij heeft de stap genomen en ik had het nooit verwacht. Ondanks het verlangen durfde ik dat echt niet. Dus in dat opzicht overruled.

Mijn partner zou het verschrikkelijk vinden en het zou het einde van de relatie betekenen. Of ik echt gelukkig ben. Het hobbelt voort en we doen weinig samen. We gaan vaak los wat van elkaar doen.
Dan maak je het uit. Klinkt top namelijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lieve troela2017, aan jou berichten te lezen geef ik je echt het advies om goed na te gaan denken over je toekomst. Als je nu al niet weet of je nog wel echt gelukkig met hem bent, hoe moet dit dan over 10 jaar?
Troela2017 schreef:
16-07-2017 18:28
Hier kan iemand alleen achter komen als 1 van ons 2en zijn mond niet houd. Er was niemand van de vriendengroep in de buurt.

Hij heeft de stap genomen en ik had het nooit verwacht. Ondanks het verlangen durfde ik dat echt niet. Dus in dat opzicht overruled.

Mijn partner zou het verschrikkelijk vinden en het zou het einde van de relatie betekenen. Of ik echt gelukkig ben. Het hobbelt voort en we doen weinig samen. We gaan vaak los wat van elkaar doen.
Klinkt als een fijne relatie.
Liegen bedriegen en eigenlijk ben je bij hem omdat je het wel best vindt.

Stiekem hoop ik nu ineens dat de man van de zoen zich verspreekt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je klinkt niet echt positief over je huidige relatie. Meestal is vreemdgaan het begon van het einde. Ik weet niet hoelang jullie al samen zijn en de ins en outs, maar lijkt me het eerlijkst tegenover je partner en gezonds voor jezelf te stoppen met de relatie.
Been there done that. Jarenlang beschaamd mijn bek gehouden en toen met mijn stomme hoofd in een dronken bui toch opgebiecht. Ik voelde me beter dat ik nu weer eerlijk was, maar alle klote gevoel lag nu bij de onschuldige partner. Nu voel ik me nog steeds klote dat ik altijd de leugenachtige vreemdzoener zal zijn en mijn partner die pijn aan heb gedaan en dat hij dat nog steeds soms zo voelt.

Dus, biecht het direct op of houdt voor altijd, jaar na jaar, dronkenschap na dronkenschap, geboorte van je kinderen, huwelijksdag, al-tijd je mond. Of maak het uit.

Heed my words, ye who have never been vreemdgegaan. Doe het niet! De backlash en long game is killing!!!!
Honingbijtje dat moet je je niet zo lang laten vertellen hoor dat je de vreemdzoener bent. As hij koest om met jou door te gaan dan is t na een poosje ook klaar. Anders moet hij maar
Een andere dame opzoeken.

TO blijft t zoenen hierbij dan? Klinkt alsof je m leuk vindt en je partner niet veel meer aan vindt. Ik zou iig je relatie eens onder de loep nemen
Hey, lastige situatie! Het feit dat je verlangt naar een ander geeft misschien toch aan dat je niet helemaal gelukkig bent in je relatie of zie ik dat verkeerd? Zie je een toekomst met je huidige vriend? Als dat niet zo is, zet je er misschien beter een punt achter. Dit is misschien niet zo gemakkelijk aangezien jullie in dezelfde vriendengroep zitten en dit voor een tijdelijke wrijving binnen jullie groep gaat zorgen, maar zo ben je eerlijk met je partner en met jezelf. Dit zullen de mensen uit je vriendengroep ook waarderen. Terwijl mocht je het verder drijven ze zich misschien tegen jou zullen keren en er narigheid van komt... Stel dat je uit gemakkelijkheid met hem samen blijft, maar geen voldoening vindt op lange termijn, verschuif je gewoon het probleem naar de toekomst, en wordt het misschien nog moeilijker om met hem te breken...
Troela2017 schreef:

dat zou betekenen dat hij je aangerand heeft
Troela2017 schreef:

Troela zo te lezen vind je, je relatie maar matig ik zou als ik jou was de relatie verbreken en genieten
Vast blijven zitten in een relatie waar je op lange termijn zelf niets in ziet lijkt mij geen pretje. Denk eens na over hoe je de toekomst ziet met je vriend en hoe je je eigen toekomst ziet... De situatie is natuurlijk delicaat doordat jullie in dezelfde vriendengroep zitten. Laat het dus niet escaleren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven