Lijf & Lijn alle pijlers

Actieve WhatsApp groep afvallen

15-07-2017 07:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik vroeg me af of er nog actieve WhatsApp groepen zijn waarin mensen elkaar motiveren om af te vallen. Blijken er niet te meer te zijn, vandaar bij deze een nieuwe! Bedoeling is elkaar te ondersteunen bij het afslanken door elkaar gemotiveerd te houden, te ondersteunen op moeilijke momenten, tips uit te wisselen over voeding en sport, aanmoedigen om te sporten/bewegen, opbeuren na een eetbui en behaalde successen samen te vieren. Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur dan je telefoonnummer + voornaam naar het volgende mailadres:

samenafvallenapp at outlook.com

In principe is iedereen welkom, ongeacht leeftijd en hoeveel kilo's je te gaan hebt, mits je op respectvolle wijze in staat bent te communiceren en het gezellig weet te houden. Daarnaast stel ik pro ana propaganda niet op prijs.

Voor mij persoonlijk is het een strijd voor het leven. Houden van ongezond eten in combinatie met de aanleg om te zwaar te worden is tot dusver niet bepaald een geslaagde combinatie gebleken. Niet één waar ik vrolijk van word in ieder geval. :-[ Momenteel wil ik graag een kilo of 5 kwijt (oké misschien ook wel 7 of 8 :facepalm: )

We can do it y'all :yes:
anoniem_329199 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 12:03
74.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook nog graag meedoen!
Ik stuur het mailtje nu :)
Geluk groeit door te delen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven