35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

precies Snok dat is het juist woord.... haha al geloof ik best als je met een leuke groep aan t gymmen en puffen bent dat dat lachen is maar ik ben meer een einzelgaenger in deze, ik kloot zelf wel wat aan............ciao!
Hier nog eentje

Fijne avond ladies!!

x
Niks aan een hele dag zonder forum.

Vanmorgen misselijk en helder rood bloedverlies, weet niet wat ik ervan denken moet . Volgens mij moet ik pas vrijdag of zaterdag ongi worden.

We wachten af wat het gaat worden

Groetjes
Ook allemaal afkickverschijnselen gehad gisteren?

Varadientje: Balen..... even afwachten nog maar! Ik blijf nog even duimen!

Afsrpaak van maandag naar de VK is verzet naar vrijdag de 20ste.... De 21ste ga ik opvakantie dus de echo zal wel ergens pas begin maar plaatsvinden Balen hoor!!! Ik wil eigenlijk gewoon graag zien dat het goed zit
hè Varadientje wat een verwarring ;-( ...wacht nog even af en ik duim ondertussen ook flink!

Lieselotje ook een tegenvaller want kan me zo goed voorstellen dat je je kruimel wil zien, inderdaad zo'n bevestiging. kun je niet even bellen en navragen of zij vrijdag echo doen of dat dit ingepland kan worden omdat je je onzeker voelt?!

brutalen hebben toch de halve wereld

Waar ga je heen op vakantie?

ik had gisterenavond etentje, erg leuk maar ik kan er niet meer tegen laat naar bed gaan pffff niet meer doen dus.

verder hier een heerlijk voorjaarszonnetje dus neem me voor rond de middag lekker een eind met de hond te gaan lopen.

fijne dag allemaal, X pira
Mischien ga ik dat wel doen Pira! Ik wil het gewoon graag weten voor we op wintersport gaan.....

Ik ga vanmiddag eens bellen... Kan het inderdaad proberen...
Ik ga volgende week naar Oostenrijk en eind april naar Cyprus.

En ik had gisteren ook een etentje.... Om 8 uur moest ik zovaak gapen dat de tranen over mijn wangen liepen. Lag ook om half 9 op bed .Leuk hoor , zwanger zijn

Vraag me ook af hoe dat skieen gaat..... Denk dat ik dat niet red om 2 x 2 uur les te nemen per dag....
gewoon bellen Lieselotje..is toch heel gegronde reden dat je zekerheid wilt voor je jezelf van de berg afstort

maar wel gewoon lekker gaan skien hoor, je zult zien in de frisse lucht hoe goed dat doet en 's avonds gewoon met de kippen op stok.....

etentje en toch om half 9 op bed liggen....dan gaan we hier net aan tafel :-) het werd voor mij dus middernacht pffff ben nu net zo'n dweil. probeer nog wat dingen af te werken en dan lekker naar buiten, knap ik meestal het meeste van op.
Wij hebben met vriendinnen en kinderen 1 x in de maand een etentje en eten dan vroeg ivm de kinderen, dus rond 6 uur al!

12 uur heb ik al weken niet meer gered. Waren jullie ook zo vreselijk moe in het begin? Ik herken dit niet van de andere 2. Ik zou toch geen tweeling krijgen?????????????? hahahahah
had ik ook Lieselotje, ik lig nu nog steeds bestvroeg in bed, maar die eerste maanden was echt erg, vaak om 9 uur sliep ik al.

Varadientje, jammer, nog even afwachten denk ik....

Hier alles ok, zit al de hele ochtend spelletjes te doen met jongste, komt me nu wel even mijn neus uit.....ben trouwens ook moe...

kom later nog wel even.
nee ik heb zeer weinig klachten tot op heden, wat weeige maag in het begin, nu ben ik dus wat sneller moe en kan niet meer tegen late avondjes. wel hoor ik in het begin bij velen of misselijk of moe dus wellicht ben je deze x de eerste maanden moe ipv misselijk.... WOW tweeling, ja ik dacht er ook aan in het begin, ik had het enerzijds wel heel gaaf gevonden (direct familie compleet
hi Beer.......fijn dat jij de hele ochtend wordt beziggehouden....nog effe scrabbelen?!
Ik moet er niet aan denken: ik dacht: nou... ok, eentje erbij is dan misschien toch nog wel leuk. 2 zou ik niet echt prettig vinden :(. Maar ja..... als het er nou eenmaal toch zit.... dan is het zo hahahaha

Die weeige maag heb ik ook hoor, maar als ik wat eet (zit inmiddels om de twee uur) dan gaat het wel..
nou lieselotje de kans op tweelingen is op onze leeftijd groter en aangezien er bij deze club er nog geen 1 is......wie weet aan jou de eer

dus bel maar voor die echo hahahaha

ik ga de frisse lucht in, werk helemaal NIET, zit alleen maar hier te ouwehoeren dus kan beter bergop kan lopen en dat luie zweet eruit werken......tot later
Sportief hoor ..... ik ben ook meer hier dan aan het werk! Shame on me!!!!

ik ga zo eens ff bellen..... wordt vervolgd
Hee ladies..

even hallo zeggen..

hier de red devil op bezoek dus nieuwe NOD wordt 14 maart

no surprise..

@ varadientje, ik woon in de stad Groningen..maar Veendam ken ik wel.. gehuchies rondom Veendam vast ook wel..hahaha..

verder nog ff spannend dus bij jou.. hou je ons op de hoogte?

Whatever, wanneer krijg jij uitslag? nog een week? of nog 2 weken? hou je het nog beetje vol?
Gelukt Pira, wordt teruggebeld voor een afspraak voor een een echo . Was geen probleem eigenlijk.

jammer Biba...... Maar je had dit wel verwacht volgens mij toch?
@Biba72; ik ken Groningen erg goed, ik werk er. Zelf woon ik in Ommelanderwijk.

Weet niet wat ik moet denken van mijn ongi, kan ik alsnog zwanger zijn???? Normaal 7 dagen ongi, en nu tog ook wel veel vers rood . Nogal wat buikpijn/krampen en hoofdpijn, maar dat is normaal voor mij bij ongi.

groetjes
Hoi Allemaal,

Hier geen bijzonder nieuws, volgende week (NOD) 18-2 weer spannend...

Doeg

KK
Lieselotje super! toch prettig idee dat je weet waar je aan toe bent voor je vakantie!

Nou Biba jij kunt er dus weer tegenaan de komende tijd. ik hoop voor jullie dat het ei goed wordt benut

Varadientje klinkt toch echt wel ongesteld.....maf hè als je zoveel symptomen had maar ik herken het wel hoor. laat je er niet gek maken en probeer je ook op andere dingen (vakantie, werk, uitje enz) te richten ipv ploppende eieren. maar als je ervoor gaat lijkt dat vrijwel onmogelijk, raar maar waar!

Kitty op weg naar NOD!! spannend en hoop met positieve uitslag!

ik heb heerlijk een uur gelopen, zon op de bol en net wat gegeten. heb bedacht dat ik vandaag beter kan ordenen en opruimen dan nieuwe dingen aanpakken, morgen weer een dag. daarbij moet ik zo nog naar de chiropraktiker dus schiet de dag alweer op, ciao!!
@ Pira; ik denk dat je gelijk hebt. Zal mijn best doen het knopje om te draaien. Er zijn genoeg andere zaken waar ik me op richten kan. Wie weet volgende keer beter.

Dit weekend ga ik lekker rustig aan doen. Zaterdag een leuke buikdansles, even alles van me af schudden.

Prettig weekend aan allen.
jammer Varadientje :(

Meisjes: voor diegene die willen weten hoe het met Zina is: op ons andere topic: Gestopt met de pil.. lente 2008 staat haar verhaal..
ga direct lezen...heb vaak aan dr gedacht, tot later
Varadientje ga lekker dansen dit weekend en op naar de volgende ronde!! kop op hè, laat je niet gek maken!!

Lieselotje wanneer heb je nu de echo?

jee ben ondersteboven van verhaal van Zina, wat heftig...

trouwens ik las dat je aan je bloedsuiker twijfelt.....dat weet ik niet of dat kan maar hopelijk weet iemand op dat topic iets maar ik had in het begin dat ik elk uur iets moest eten anders vond ik vervolgens alles smerig en werd ik zo akelig/weeig. ik at steeds een paar gedroogde pruimen, vijgen, abrikozen e.d. dat hielp bij mij

Maria ben je nog naar IVF gesprek geweest of niet?

hier alles oke, vanmorgen lekker gemasseerd, wat boodschapjes gedaan, langs boekhouder geweest, net lekker bakkie espresso met appelflap op en helemaal klaar om nu heeeeel hard te gaan werken..........uhm...........poging tot... dan!

naja bijna weekend en we gaan naar ons "berghutje", heerlijk. maandagochtend ziekenhuis bezoeken waar ik evt. wil bevallen. vind het enerzijds belachelijk om daar nu al heen te gaan maarja wat is gedaan en besloten is dan maar weer geregeld nietwaar. allemaal heeeeeeel fijn weekend, liefs, Pira
Pira: volgende week! Ik moet maandag even bellen om een datum te prikken. Ik probeer het voor de VK te doen. Mijn man is vrijdag toch thuis, dus kan hij mooi overal mee naar toe!

Vervelend verhaal van Zina he?! Moest echt gewoon huilen....

Jij hebt dat weeige dus ook gehad? Ik begin die moeheid een beetje vervelend te vinden. Er zijn allemaal leuke dingen, maar ik trek het gewoon niet. Ik eet vandaag ieder uur al wat anders word ik ook zo akelig/weeig. Blijf naar de keuken lopen hier!

Vanmorgen al op: cornflakes, 3 bruine boterhammen, mueslireep en stukken makreel... En ik heb het idee dat ik zo weer moet...... Ik ben normaal helemaal geen grote eter. Al moet ik zeggen dt ik geen grote hoeveelheden eet. Het is iedere x maar 1 boterham en een uurtje later weer 1.

Massage?????????/ Heerlijk! wil ik ook. En die appelflap lust ik ook wel!!!

Fijn weekend in je berghutje! Klinkt erg lekker. Wij gaan volgende week vrijdagnacht naar Oostenrijk, poging doen om te skieen... Maar wordt eerlijk gezegd al moe bij de gedachte hahahahaha Ga zo eerst eens even Dextro halen, hoor ik goede verhalen over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven