Aftersun gezicht

18-07-2015 12:58 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand tips voor een aftersun die speciaal bedoelt is voor het gezicht?

Met een gewone aftersun kan ik het echt niet op mijn gezicht houden, het prikt enorm.

Dus ik zoek eentje die echt speciaal is voor het gezicht
Als je toch naar een goede parfumerie gaat, koop dan een factor 50 voor je gezicht. Daar heb je echt meer aan dan aan achter sun. Scheelt lelijke vlekken en rimpels
Als je in Turkije bent zou ik inderdaad naar een parfumerie of drogist gaan! Daar schijnt immers veel vaker de zon dan hier dus ze zullen het daar wel weten neem ik aan?
Deze creme is ook heel goed tegen verbranden, bij de apotheek te halen:

Als zonnebrand gebruik ik Ultrasun, een fles voor het lichaam en een tube specifiek voor het gezicht. De hele familie gebruikt dit.

Aftersun doen we niet aan. Voor het lichaam heb ik een pot van Nivea, repair and care. Voor mijn gezicht mijn eigen normale creme. En voor de rest van het gezin een tube nivea soft. Wat we normaal ook smeren dus eigenlijk.
Ambre Solaire heeft iets wat OOK voor op het gezicht is, fijn spul en ruikt heerlijk.
[url]
Luis Widmer zonnecrème voor het gezicht factor 50 (bij het apotheek te verkrijgen)
Luis Widmer Aftersun voor het gezicht (bij het apotheek te verkrijgen)
Deze twee zijn TOP !!!
Fijne zomer en fijne vakantie toegewenst !! :)
topic van 2 jaar oud ze zal vast al iets hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven