Vrouwenforum?
zaterdag 22 juli 2017 om 12:34
zaterdag 22 juli 2017 om 19:20
Nee dat is het juist niet. Maar het lijkt wel alsof de mannen daar graag in de slachtofferrol kruipen. Dat gejank over gedoogd of getolereerd worden. Wat een kul. Jullie zoeken toch zelf een vrouwenforum op? En niemand die je zegt dat je hier eigenlijk niet moet komen ofzo? Het gaat echt helemaal nergens over.
.
zaterdag 22 juli 2017 om 20:48
Jij lacht, maar ik heb echt nog nooit de behoefte of noodzaak voor een plekje op het internet gevoeld, waar vrouwen slechts getolereerd worden.
Het idee alleen al is te absurd voor woorden.
Vandaar dat het naar mijn mening vooral getuigt van onfrisse ideeën over de plek van mannen en vrouwen in de samenleving, wanneer je de andere sekse uitsluitend op basis van gedoogbeleid zou willen toestaan om mee te mogen praten. Zulke ideeën worden gelukkig van rechtswege ook niet gehonoreerd,
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 20:50
1.47% gewijzigd
zondag 23 juli 2017 om 21:07
Ha, op zich mee eens maar een onderneming zou imho wel mogen discrimineren op wie ze wel en niet binnen laten. Doen die kappers geloof ik ook (je weet wel waar mannen met giletje aan en perfect getrimde hipsterbaard doen als of ze echte mannen zijn) en ladies night enzo._Amand schreef: ↑22-07-2017 20:48Jij lacht, maar ik heb echt nog nooit de behoefte of noodzaak voor een plekje op het internet gevoeld, waar vrouwen slechts getolereerd worden.
Het idee alleen al is te absurd voor woorden.
Vandaar dat het naar mijn mening vooral getuigt van onfrisse ideeën over de plek van mannen en vrouwen in de samenleving, wanneer je de andere sekse uitsluitend op basis van gedoogbeleid zou willen toestaan om mee te mogen praten. Zulke ideeën worden gelukkig van rechtswege ook niet gehonoreerd,
Internet is natuurlijk daar in niet te reguleren.
zondag 30 juli 2017 om 16:43
Je hebt Girlscene waar mannen verboden zijn, maar dat schijnt te mogen vanwege iets met een Moslimazwemuurtje wat mag omdat er kennelijk geen behoefte is aan een Moslimmannenuurtje...
Van mij mag Viva zich gewoon op vrouwen richten hoor. Ik vind mannen buitensluiten dan wel weer iets te ver gaan want ja je voorkomt het toch niet. Is toch leuk een plaats waar je kan praten over vrouwendingen?
Van mij mag Viva zich gewoon op vrouwen richten hoor. Ik vind mannen buitensluiten dan wel weer iets te ver gaan want ja je voorkomt het toch niet. Is toch leuk een plaats waar je kan praten over vrouwendingen?
zondag 30 juli 2017 om 17:00
En ook in dit topic zie je weer dat mannen nauwelijks normaal kunnen reageren. Ik zit in welgeteld één topic waar de mannen leuk doen.
Op de rest van het forum vind ik de mannen IEDERE keer weer als narcistische, opschepperige, sneue betweterige mannetjes reageren. Con-ti-nu alles beter weten, con-ti-nu het laatste woord willen hebben en con-ti-nu zich willen mengen in zaken waar ze niks te zoeken of te vinden hebben.
Dus vrouwenforum als doel.
Op de rest van het forum vind ik de mannen IEDERE keer weer als narcistische, opschepperige, sneue betweterige mannetjes reageren. Con-ti-nu alles beter weten, con-ti-nu het laatste woord willen hebben en con-ti-nu zich willen mengen in zaken waar ze niks te zoeken of te vinden hebben.
Dus vrouwenforum als doel.
zondag 30 juli 2017 om 17:03
LaFolie schreef: ↑30-07-2017 17:00En ook in dit topic zie je weer dat mannen nauwelijks normaal kunnen reageren. Ik zit in welgeteld één topic waar de mannen leuk doen.