Vrouwenforum?

22-07-2017 12:34 67 berichten
Ik vraag me af, stel dat Viva dit forum weer een beetje op de rails krijgt (heel theoretisch ik weet 't) en daarna een campagne opstart om het forum weer opnieuw te promoten en in de markt te zetten. Zou je het dan fijn vinden dat Viva zich profileert als vrouwenforum of juist niet?

Dit forum moet zich juist meer/minder als vrouwenforum profileren?

Totaal aantal stemmen: 94

Ik vind het heel belangrijk dat viva zich meer als vrouwenforum gaat profileren. (20%)
Ik vind het best fijn als viva zich meer als vrouwenforum gaat profileren. (18%)
Ik vind het fijn als viva zich neutraal profileert. (49%)
Ik vind het best fijn als viva zich minder als vrouwenforum gaat profileren. (7%)
Ik vind het heel belangrijk dat viva zich minder als vrouwenforum gaat profileren. (5%)
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-07-2017 18:31
Je mag nog blij zijn dat het man-vriendelijk is.
Oh, is dat het 'getolereerd worden' deel?
Nouschi schreef:
22-07-2017 15:57
Ik moet vaak wel het hardst lachen om 1 van de mannen hier. Geweldige humor.

Toch niet Willem he?

want dan zak je in mijn aanzien..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
_Amand schreef:
22-07-2017 18:39
Oh, is dat het 'getolereerd worden' deel?
Nee dat is het juist niet. Maar het lijkt wel alsof de mannen daar graag in de slachtofferrol kruipen. Dat gejank over gedoogd of getolereerd worden. Wat een kul. Jullie zoeken toch zelf een vrouwenforum op? En niemand die je zegt dat je hier eigenlijk niet moet komen ofzo? Het gaat echt helemaal nergens over.
.
Alsof ik het bestaan van zoiets als een vrouwenforum zou erkennen. We zijn allemaal gewoon mensen.
_Amand schreef:
22-07-2017 19:22
Alsof ik het bestaan van zoiets als een vrouwenforum zou erkennen. We zijn allemaal gewoon mensen.
nou ik niet hoor, ik ben een alien
_Amand schreef:
22-07-2017 19:22
:rofl:
himalaya schreef:
22-07-2017 18:47
Toch niet Willem he?

want dan zak je in mijn aanzien..
Neehee :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ikibun schreef:
22-07-2017 20:06
nou ik niet hoor, ik ben een alien
sorry ben liever een cavia
Lady_Voldemort schreef:
22-07-2017 20:24
:rofl:
Jij lacht, maar ik heb echt nog nooit de behoefte of noodzaak voor een plekje op het internet gevoeld, waar vrouwen slechts getolereerd worden.

Het idee alleen al is te absurd voor woorden.

Vandaar dat het naar mijn mening vooral getuigt van onfrisse ideeën over de plek van mannen en vrouwen in de samenleving, wanneer je de andere sekse uitsluitend op basis van gedoogbeleid zou willen toestaan om mee te mogen praten. Zulke ideeën worden gelukkig van rechtswege ook niet gehonoreerd,
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 20:50
1.47% gewijzigd
.
shifty schreef:
22-07-2017 12:49
De optie 'neutraal' staat er ook bij
Had ik overheen gelezen. Heb gelijk neutraal gestemd.
Maakt mij niets uit, 'men' schijnt hier toch al te denken dat ik een man (met micropiemel ook nog eens!) ben dus ach..
_Amand schreef:
22-07-2017 20:48
Jij lacht, maar ik heb echt nog nooit de behoefte of noodzaak voor een plekje op het internet gevoeld, waar vrouwen slechts getolereerd worden.

Het idee alleen al is te absurd voor woorden.

Vandaar dat het naar mijn mening vooral getuigt van onfrisse ideeën over de plek van mannen en vrouwen in de samenleving, wanneer je de andere sekse uitsluitend op basis van gedoogbeleid zou willen toestaan om mee te mogen praten. Zulke ideeën worden gelukkig van rechtswege ook niet gehonoreerd,
Ha, op zich mee eens maar een onderneming zou imho wel mogen discrimineren op wie ze wel en niet binnen laten. Doen die kappers geloof ik ook (je weet wel waar mannen met giletje aan en perfect getrimde hipsterbaard doen als of ze echte mannen zijn) en ladies night enzo.

Internet is natuurlijk daar in niet te reguleren.
Je hebt Girlscene waar mannen verboden zijn, maar dat schijnt te mogen vanwege iets met een Moslimazwemuurtje wat mag omdat er kennelijk geen behoefte is aan een Moslimmannenuurtje...
Van mij mag Viva zich gewoon op vrouwen richten hoor. Ik vind mannen buitensluiten dan wel weer iets te ver gaan want ja je voorkomt het toch niet. Is toch leuk een plaats waar je kan praten over vrouwendingen?
En ook in dit topic zie je weer dat mannen nauwelijks normaal kunnen reageren. Ik zit in welgeteld één topic waar de mannen leuk doen.

Op de rest van het forum vind ik de mannen IEDERE keer weer als narcistische, opschepperige, sneue betweterige mannetjes reageren. Con-ti-nu alles beter weten, con-ti-nu het laatste woord willen hebben en con-ti-nu zich willen mengen in zaken waar ze niks te zoeken of te vinden hebben.

Dus vrouwenforum als doel.
LaFolie schreef:
30-07-2017 17:00
En ook in dit topic zie je weer dat mannen nauwelijks normaal kunnen reageren. Ik zit in welgeteld één topic waar de mannen leuk doen.

Op de rest van het forum vind ik de mannen IEDERE keer weer als narcistische, opschepperige, sneue betweterige mannetjes reageren. Con-ti-nu alles beter weten, con-ti-nu het laatste woord willen hebben en con-ti-nu zich willen mengen in zaken waar ze niks te zoeken of te vinden hebben.

:rofl: Echt gewéldig dit. Vooral dat narcistische, opschepperige, sneue en betweterige. Oh, en dat over zaken waar ze niks te zoeken hebben. Eigenlijk alles dus. Echt gewéldig. Ja, echt typisch mannengedrag. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
Als alles gender neutraal is, mag Viva, die progressievelingen, zich dan nog wel als vrouwenforum profileren?

Vragen, vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven