Vrouwenforum?
zaterdag 22 juli 2017 om 12:34
zaterdag 22 juli 2017 om 12:37
zaterdag 22 juli 2017 om 12:39
+1. Het forum staat nu eenmaal gekoppeld aan het blad. Dus ik denk dat het nu eenmaal grotendeels vrouwen blijft aantrekken.
zaterdag 22 juli 2017 om 12:47
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar nee, ik lees de Viva niet. Maar vroeger wel eens. Ik denk dat de leeftijdsgroep van het blad Viva ook op een jonge publiek mikt, en dat was ik vroeger wel, maar nu niet meer. Dat krijg je na zoveel tijd....
zaterdag 22 juli 2017 om 12:47
zaterdag 22 juli 2017 om 12:49
zaterdag 22 juli 2017 om 12:49
Dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 juli 2017 om 12:51
Volgens mij is dat frowned upon
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
zaterdag 22 juli 2017 om 12:52
De vraag is ook of je actief in de profilering daar iets aan wil doen of niet.
Je kan het vrouwen-imago actief gaan versterken of juist actief gaan afzwakken of je actief gaan richten op een neutraal imago.
zaterdag 22 juli 2017 om 12:59
Maar manonvriendelijke shit vind je dus prima omdat je een vrouw bent? Je hebt dus liever een forum met een beperkt wereldbeeld omdat dat dan beter aansluit bij jezelf?
zaterdag 22 juli 2017 om 13:02
In de OP heb je het over het forum. Maar dan zou je dus ook het blad gender-neutraal moeten maken. Dan heeft het meer kans vermoed ik.
zaterdag 22 juli 2017 om 13:04
Ik vind het op z'n minst een beetje wereldvreemd dat je spreekt over het 'tolereren' van mannen vanwege hun mogelijke gedrag. Zodra je mannen en vrouwen in een groep zet, passen ze zich aan elkaar aan. De arrogantie die wat mij betreft spreekt uit het opleggen van gedragseisen specifiek aan mannen werp ik verre van me. Aso's heb je onder mannen en vrouwen. Voorrechten uitdelen aan vrouwen omdat ze vrouw zijn?
Nee, ik twijfel niet meer.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 16:57
0.35% gewijzigd
zaterdag 22 juli 2017 om 13:08
Dat kan inderdaad ook een manier zijn om je opnieuw te profileren. Er zijn beste mogelijkheden om je anders te profileren denk ik.
Een hele andere naam en/of een geheel nieuw forum opzetten kan ook een optie zijn.
Wie zal het zeggen?! / sayswho?!
zaterdag 22 juli 2017 om 13:08
Ik voel me als vrouw niet aangetrokken tot een forum dat zich specifiek als vrouwenforum profileert. Ik vind een gemengd forum, zonder duidelijk overheersende mannen- of vrouwenaanwezigheid, het prettigst. Ik waardeer ieders inbreng en mening, los van het geslacht. Ik vind niet dat mannen per definitie vrouwonvriendelijke shit posten. Ik wil het liefst forummen op een forum dat zowel vrouw- als manonvriendelijke onderwerpen verwerpt. Wat mij betreft dus graag neutraal profileren. En niet meer 'voor vrouwen met een mening' als slogan gebruiken.