The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 10 juli 2017 om 20:35
Ik moet ook nog verder gaan (her)kijken. Ik was met gebleven ergens in seizoen 3 bij de gevangenis. Wel heel leuk om alles weer terug te zien, zeker ook als je met mensen kijkt die géén idéé hebben wat er nog komt of wie wanneer het loodje legt.
woensdag 12 juli 2017 om 21:24
He, ik ben aanbeland in seizoen 5. Mijn hemel heb even in korte tijd 3 seizoenen gekeken
Wel heb ik hier en daar wat overgeslagen maar niet veel. Heel veel dingen was ik al weer vergeten. Dat al die mensen van Woodburry naar de gevangenis kwamen en daar dan weer doodgingen aan het virus bijvoorbeeld
. Hoe de gouverneur terugkomt wist ik ook niet meer precies. Pas toen ik het weer zag. En dat Tara daar in dat kamp verliefd werd op een van die vrouwen...tja...vergeten. Ook dat de gevangenis er best leuk uit zag voor iedereen ziek werd. Ze hadden er best wel wat van gemaakt. Alleen had ik nu wel meteen iets van...tja.
.dat kan nooit lang goed gaan want dat willen mensen buiten de gevangenis ook....zoals de Gouverneur dus
. Qua charisma haalt hij het helemaal niet bij Negan. En ik vind hem wel een psychopaat net als Negan maar hij is op een andere minder gecompliceerd verknipt.
En och dat Herschel dood ging
. Ik vond het weer verschrikkelijk en schockerend
. Wat had ik graag gewild dat hij was blijven leven
De aflevering van Daryl et Beth heb ik doorgespoeld
Niks aan! Oh, en Carol met die meisjes.. Arme Mica!!!!
Gelukkig dat ze Tyreese als nog de waarheid heeft verteld over Karen en die man! Echter helemaal oké was het zeker niet! Dat Rick haar uit de groep zette vond ik aan ene kant terecht maar zelf gaat hij ook niet helemaal vrij uit!
Seizoen 5 weet ik niet of ik die helemaal uitkijk want als ze bij alexandria komen uiteindelijk vind ik het wel goed. Denk ik...och...
Ik ga verder kijken!!!!
En och dat Herschel dood ging
Seizoen 5 weet ik niet of ik die helemaal uitkijk want als ze bij alexandria komen uiteindelijk vind ik het wel goed. Denk ik...och...
Ik ga verder kijken!!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
woensdag 12 juli 2017 om 23:47
Zo he!!! De groep is bij Gabriel
aangekomen in de kerk en blijkbaar gevolgd door Garreth en mensen van Terminus
die eten dan gelijk het been van Bob op
Maar eind goed al goed
....ze worden afgeslacht in de kerk....
Ik heb deze aflevering nooit zo goed gezien want was het kwijt. Wellicht geblockt. Moest dat nou met messen en hakdinges
Maar weer verder kijken..
Ik heb deze aflevering nooit zo goed gezien want was het kwijt. Wellicht geblockt. Moest dat nou met messen en hakdinges
Maar weer verder kijken..
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
donderdag 13 juli 2017 om 09:15
Oehhh
''Then let amorous kisses dwell
donderdag 13 juli 2017 om 09:31
Leuk he, terugkijken.MacTrees schreef: ↑12-07-2017 23:47Zo he!!! De groep is bij Gabrielaangekomen in de kerk en blijkbaar gevolgd door Garreth en mensen van Terminus
die eten dan gelijk het been van Bob op
Maar eind goed al goed
....ze worden afgeslacht in de kerk....
![]()
Ik heb deze aflevering nooit zo goed gezien want was het kwijt. Wellicht geblockt. Moest dat nou met messen en hakdinges![]()
Maar weer verder kijken..![]()
Helaas heb ik echt geen tijd voor de hele serie. Ik wil nog wel s7 terugzien.
vrijdag 14 juli 2017 om 14:25
vrijdag 14 juli 2017 om 23:43
Zo! Nu ben ik toch nog seizoen 5 aan het kijken. Daar waar ze bij Alexandria aankomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles met andere ogen zie. Heb alle andere seizoenen zo vers in mijn geheugen! en dus heel veel gedachten en emoties enzo :mrgreen :
Vergelijk Alexandria eens met Terminus en ook met wat na Terminus gebeurde. Op een gegeven moment lopen ze daar net voor de walkers uit. Zo helemaal klaar met alles. Zo net op het randje van overleven. Komen ze dan in Alexandria. Zeer mooi voorbeeld van cultuurshock is wanneer ze de uitbreiding van de muren doen onder leiding van Abraham
. Komen er walkers aan en ja, iedereen schiet wel maar ze trekken zich meteen terug. Jammer voor hun kameraad die net omlaag gevallen is van een heftruck. Abraham is natuurlijk meteen in rescue-mood
.
Ik vind het echt leuk om terug te kijken!
Vergelijk Alexandria eens met Terminus en ook met wat na Terminus gebeurde. Op een gegeven moment lopen ze daar net voor de walkers uit. Zo helemaal klaar met alles. Zo net op het randje van overleven. Komen ze dan in Alexandria. Zeer mooi voorbeeld van cultuurshock is wanneer ze de uitbreiding van de muren doen onder leiding van Abraham
Ik vind het echt leuk om terug te kijken!
dinsdag 18 juli 2017 om 22:10
Ik zit hier al in seizoen 6. Toch leuk om dit allemaal weer te zien. Wat zijn die alexandrianen onnozel in het begin. Helemaal bleu! die snappen er niks van
Het is wel spannend weer. Ik ga lekker verder kijken!
donderdag 20 juli 2017 om 20:14
zondag 23 juli 2017 om 00:33
Heb de trailer gezien en kan niet wachten tot oktober!
Inmiddels gestopt na de aflevering dat Carl in zijn oog geschoten is en alles en iedereen in Alexandria gevochten heeft. Eigenlijk heb ik een beetje weemoed naar de afleveringen rondom de gevangenis. Dat was gewoon echt super!!
Maar goed. Ik ben ook erg benieuwd naar seizoen 8
Seizoen 1 heb ik niet echt gekeken. Ik ga dat nu dus als nog doen
Inmiddels gestopt na de aflevering dat Carl in zijn oog geschoten is en alles en iedereen in Alexandria gevochten heeft. Eigenlijk heb ik een beetje weemoed naar de afleveringen rondom de gevangenis. Dat was gewoon echt super!!
Maar goed. Ik ben ook erg benieuwd naar seizoen 8
Seizoen 1 heb ik niet echt gekeken. Ik ga dat nu dus als nog doen
zondag 23 juli 2017 om 20:31
zondag 23 juli 2017 om 21:51
Wauw, ik weet nu met wie Carol getrouwd was...wat een vodlaugh (is limburgs voor eikel)! Mijn god, die had ik drie keer de nek omgedraaid. Vind trouwens Shane niet meer zo'n eikel. Gewoon iemand die zijn tijd vooruit was. Ik denk dat ze hem nu goed hadden kunnen gebruiken in seizoen 8